• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Ik moet zeggen dat Ro wat van mezelf weg heeft, ik weet hoe 't voelt als 'n jongen zoals Memphis is en jij er iets voor voelt, daarom vertel ik het wat extremer, sorry als je 't niet leuk vind of erg, dan stop ik wel.. ||


    •

    [Nee hoor, natuurlijk hoef je niet te stoppen. Het hoeft niet pats boem plots weer goed te zijn, dat is in het echte leven ook niet zo. Ik heb ook een Memphis in mijn leven hoor, waar je zoveel mee gemeenschappelijk hebt maar die ook liever elke week een ander in bed heeft. Ik weet hoe moeilijk het is er van af te raken. Maar Memphis heeft zo zijn redenen, al ga ik die nu nog niet onthullen :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    || Thanks, RPG'en is echt een uitlaatklep voor mij, reageren hoe ik het in echt niet zou durven, daarom reageer ik hier soms ook wat extremer omdat het alledaagse dingen zijn. Daarom vind ik deze RPG ook zo leuk (: Love it !||


    •

    [Ik reageer juist in een RPg hoe ik in het echte leven -soms- ook wel eens zal reageren haha dat vindt ik leuk :P[


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind het vooral fijn dat het een rpg is waarin veel rekening met de anderen wordt gehouden en iedereen doet moeite om mooie stukjes te maken. Dat regeltje van die drie posts probeer ik nog altijd toe te passen, tenzij het laat is en er niet veel mensen meer online zijn. En ik vind het net wel leuk dat Ro een beetje moeilijk doet, lekker Memphis pissed krijgen. Mijn personages hoeven niet persé gelukkig te zijn de hele dag.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Scarlet

    "Je weet toch dat je alleen wint nu omdat ik je laat winnen he?" grinnik Memphis en voor dat ik het wist lag ik terug onder hem.
    Ik draaide lachend met mijn ogen. Ik begon nog harder te lachen toen hij me bij de middel grijpt en me optilde als een klein kindje terwijl hij recht stond. Hij legt me over zijn schouder. Ik begon nog steeds lachend zachtjes met mijn vuisten op zijn rug te slaan. Als ik misschien te hard zou slaan zou hij me op de grond laten vallen.
    "We gaan. Kom op, zus." Grinnikt hij en gaf me een klap op mijn kont.
    Het woord 'zus' bracht me even van streek waardoor ik me slap laat hangen over zijn schouder. Het was wel grappig dat het kleinste woordje me zelf van streek maakte. Ik sloot even mijn ogen en ademde diep in en uit. Straks was ik op school en zou ik alle woedde die nog in mijn lichaam eruit laten komen door de hele tijd in de gymzaal op de boksbal te slaan. Ik had er al een paar kapot gemaakt, ik betaalde ze toch terug aan school. Ik was door alle overleden familieleden soort van rijk. Waarom ik dacht dat David dood was, was omdat ik opeens zijn geld op mijn rekening gestort kreeg. Nu verzuip ik jammer genoeg in het geld.
    Ik gaf geen kick toen Memphis me bijna liet vallen omdat hij zijn mobiel wou op rapen. Hij zette me op de grond waardoor ik snel een blij masker opzetten.
    "Wil je trouwens die fles Jack of niet?" vraagt hij met een lachje.
    Ik knikte met een grote glimlach. Toen leek zijn houding te verander. Ik negeer gewoon het feit dat Memphis kwaad leek te worden door iets wat hij las op zijn mobiel.
    Waarschijnlijk was het nog niet op gelost met Ro. Of had hij problemen met een of ander stalker wijf of met een ander roedellid. Weet ik veel.
    Ik voelde opeens hoe iets bruut mijn handen werd in gedrukt en een grom kon ik niet onderdrukken. Als hij kwaad is moet hij het niet op mij uitwerken, schoot er door mijn hoofd. Ik negeerde het en liet mijn blik wat meelevend staan. Hij kon er ook niet aan doen, als ik hem niet gebeld had was dit allemaal niet gebeurt. Dan was ik misschien dood maar had hij al een grote last minder. Als verontschuldiging ging hij even met zijn hand door mijn haar en keek me verontschuldigend aan.
    Hij sloot de koffer terwijl ik de dop open draaide zodat ik al een gulzige slok kon nemen. Ik had pas door dat hij weg was toen ik de harde muziek hoorde. Ik stapte op mijn gemak naar de passagierskant vooraan en stapte in.
    "Gordel om, liefje," grinnik ik als Scarlet ingestapt is.
    Ik schudde lachend mijn hoofd toen ik de deur dicht trok. Vergeet het maar dat ik mijn gordel om deed. Memphis leek al wat meer gekalmeerd te zijn en ik liet in de hoop een geruststellende hand door zijn haar gaan. Ik hoopte maar dat hij daardoor wat meer kalmeerde. Dat werkte vroeger toch altijd bij andere pakgenoten in andere roedels als ik de bezorgde moeder speelde.
    "Het komt wel goed." zei ik zacht en keek hem even kort aan met een glimlachje. "Alles komt uiteindelijk goed. Daarbij ik sta nog bij je in het krijt. Als ik ooit iets kan doen moet je het maar zeggen."


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Cooper

    Ik luisterde naar wat er gebeurde op het moment dat Memphis zijn mobiel liet vallen. Ik verbreek de verbinding. Ik moet op Ro letten? Ik zucht even en zie de school al in zicht komen. "Gaan jullie maar vast nar binnen, zeg dat jullie- Eh... Verzin wat maar ben het er mee eens oké?" zeg ik en kijk de andere aan. Dan wijk ik uit en kijk het gehele plein af. Waar zou Ro zitten, waar o waar...
    Ik loop richting het fietsenhok, aangezien daar de minste mensen zijn rond deze tijd. Ik kijk rond. Ineens hoor ik gesnik en weet ik gewoon dat het Aurora is. Wat is er gebeurd waarom ze zo van streek is? Memphis heeft me dat niet verteld... Ik loop in de richting van het gesnik.
    "Aurora?" vraag ik dan zacht en ga naast haar zitten. "Wil je het vertellen?" vraag ik dan. Ik had totaal geen zin om sociaal te doen maar ik doe het nu mar. Omdat Memphis het van me gevraagd heeft. Ik heb echt totaal geen enkel idee waar dit over gaat, maar het heeft met Memphis te maken dat weet ik gewoon zeker. Ro is nooit zo van streek, tenzij er echt iets is gebeurd wat haar te veel wordt. Zonder er echt bij stil te staal leg ik mijn arm om Aurora haar schouder heen. Ik bedoel er niets mee, gewoon vriendschappelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ayla

    Met een lichte frons kijk ik even naar Cooper naar Katherine en besluit dan om wijselijk mijn mond dicht te houden. Ik kijk toe hoe ze haar pas versnelt en voor ons uit begint te lopen. Vervolgens kijk ik met een licht vragende blik Cooper zijn kant weer in, die me een simpele blik terug werpt.
    Tijd op mijn mond open te doen kreeg ik niet want op dat zelfde moment klonk zijn mobiel. Ik kon het niet helpen even zachtjes te grinniken om zijn sarcastische woorden, maar kijk dan na een tijdje verrast zijn kant in als hij nog net op tijd een auto weet te ontwijken. ‘Bedankt voor het wakker maken en wachten he,’ klinkt dan eens een stem gevuld met sarcasme. ‘Ehh,’ breng ik uit en kijk Andrew met een licht gepikeerde blik na als hij doorloopt. ‘Er was geroepen, en gewacht slome,’ mompel ik terwijl de school in zicht komt.
    ‘Gaan jullie maar alvast naar binnen, zeg dat jullie- Eh.. verzin maar wat ben het er mee eens oke?’ zegt Cooper dan, als we het schoolplein hebben bereikt en zijn telefoon heeft weggestopt. Ik knik lichtjes en kijk even schuin naar Andrew en Katherine. Een goeie smoes was niet echt iets wat ik zo 1, 2, 3 kon verzinnen en ik zocht mijn hersens af naar wat zou kunnen werken voor een groepje van vier.

    Aowynn

    Het smsje was nog niet verzonden of de nieuwkomer had alweer gereageerd. Snel las ik ongezien zijn berichtje en stopte vervolgens mijn telefoon weer weg. Dat hele gedoe kwam later wel, nu was er school op me op te concentreren.
    Terwijl de biologieleraar aantekeningen begon te maken, zakte ik met een zuur vertrokken gezicht onderuit en wierp vervolgens mijn blik bedenkelijk naar buiten. Hier en daar kwamen er nog een paar laatkomers aan en sommige herkende ik vanuit mijn klas. Bofte zij even dat onze bio leraar niet z’n heel moeilijk persoon was. Vanuit mijn ooghoeken zag ik meisje plots opstaan en, met de woede duidelijk zichtbaar op haar gezicht, haar spullen terug in der tas stoppen.Om vervolgens het lokaal te verlaten en zo een paar verbaasde blikken achter te laten.
    Met een lichte frons keek ik haar even na, waarna ik mijn aandacht vervolgens weer ongeïnteresseerd naar buiten richtte en lichtjes met het verbandje om mijn hand begon te spelen. Mijn hoofd was overal mee bezig, behalve daar waar hij op dit moment hoorde te zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aurora Elizabeth Morningrose

    'Aurora? Wil je het vertellen?'
    De zachte, rustige stem van Cooper die plotseling tot me doordringt zorgt ervoor dat ik al mijn spieren aanspan en mijn kaken op elkaar klem om het snikken tegen te houden. De warme arm die rond mijn schouder wordt geslagen maakt het er niet makkelijk op, waardoor er even een rilling langs mijn ruggegraat naar beneden trekt.
    Langzaam en enigszins beheerst til ik mijn hoofd op en buig het licht zijwaarts, zodat mijn opgezwollen ogen van de tranen minder opvallen.
    'Het slaat nergens op, Coop,' glimlach ik halfjes, waarna ik mijn blik weer voorwaarts richt op de bomen die tegen de achterkant van het fietsenhok geplant zijn. De werkelijkheid was dat het ook echt nergens op sloeg, Memphis had nooit een teken gegeven dat hij ook maar iets met me zou willen en dat zou niet gaan veranderen de komende tijd, ik had me weer dingen in mijn hoofd gehaald die onhaalbaar waren en daar moest ik nu voor boeten.
    'Laten we het erop houden dat ik altijd de verkeerde dingen uit kies,' zeg ik dan zachtjes, waar ik een fluisterende 'of jongens,' achteraan laat klinken.
    Waarschijnlijk heeft Cooper er vreselijke de pest in dat hij hier naar mijn gezeur moet zitten luisteren, dus met mijn mond in mijn gebruikelijke glimlach - waarbij mijn ogen ditmaal niet meedoen - kijk ik hem zijwaarts aan. 'Moet jij niet naar de verpleegster? Even laten onderzoeken van dat ademhalen,' murmel ik snel om op een ander onderwerp te komen.


    •

    Cooper

    Langzaam tilt Aurora haar hoofd een stukje op. Ze wil niet echt laten tonen dat ze heeft zitten huilen, maar het is niet anders, het valt op. Even een keer huilen maakt toch niet uit? Kijk dat ik nou nooit huil- Oké, misschien soms... Niemand hoeft dat verder te weten.
    "Het slaat nergens op, Coop," glimlacht ze klein, dan gaat haar blik weer vooruit, ik volg haar blik en kom uit bij de bomen die er staan. "Laten we het erop houden dat ik altijd de verkeerde dingen uit kies," zegt ze dan zacht. Ik houd niet zo van dat gezeur van die meiden, maar als ik kan helpen dan tja... Luister ik graag. Ik hoorde er ook nog iets achteraan. Ik wilde net gaan vragen wat ze nu werkelijk bedoelde tot Aurora weer begint te praten.
    "Moet jij niet naar de verpleegster? Even laten onderzoeken van dat ademhalen," Ik schudt direct mijn hoofd en kijk Aurora aan.
    "Neen, het is niets... Gewoon ademhalingproblemen, dat gaat wel weg. Maar Ro, vertel eens is het iets met Memphis?" vraag ik dan recht door zee, nu maar hopen dat ze niet boos wordt. Ik bedoel het goed namelijk en ik moet haar ondervragen van mijn neef. Hmm, misschien vindt ze Memphis wel leuk. Ze moet toch weten dat hij het niet bij één meid laat. Kijk ik daar in tegen kan wel trouw blijven bij een meid... Als ik er eens een kan krijgen, ik ben behoorlijk jaloers op Memphis als ik eerlijk moet zijn, hij krijgt iedere meid om zijn vinger gewikkeld. Ik zucht even enr eicht dan snel mijn aandacht weer op Ro, voordat ze iets zou merken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    \\MakeMeIrish >>> RellyKelinde\\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Mijn ogen worden weer hard wanneer Cooper het onderwerp terugbrengt op Memphis, waarbij hij recht op de man af vraagt wat ik precies voor hem voel, waarna hij even lijkt na te denken over zijn eigen situatie en in gedachten verzonken voor zich uitstaart. Kort liet ik mijn blik over Cooper glijden, terwijl de harde blik in mijn ogen bleef staan en ik op alle mogelijke manieren zocht naar een uitweg, tot ik besefte dat die niet te vinden was en ik verplicht was Cooper een antwoord te geven.
    'Ik val altijd voor de verkeerde jongens,' mompel ik zachtjes, mijn blik weer terug gericht op de stenen voor mijn voeten en de bladeren die eromheen verspreid liggen. 'Sinds mijn eerste, en tegelijkertijd laatste, relatie kan ik er niets meer aan doen,' fluister ik er dan zachtjes achteraan.
    Het feit dat ik voor verkeerde jongens viel die niet bij een meisje tegelijkertijd konden blijven en je gebruikten als vuil deed me zeerder dan ik had verwacht, het was een flinke beuk in mijn vertrouwen van mensen omdat ik iedere keer maar weer werd teleurgesteld. Daarnaast was het ook niet erg gemakkelijk dat ik snel viel voor iedere jongen die ook maar aardig tegen me deed of een leuke lach rond z'n lippen had liggen.
    'Laat het alsjeblieft, Cooper,' fluister ik dan zachtjes, hem nog steeds niet durven aankijkend.
    Het gevoel en van schaamte is groter dan ik had verwacht, helemaal tegenover Cooper, die ik blindelings kon vertrouwen.


    •

    [ Dysis --> Lyris ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ["Ze moet toch weten dat hij het niet bij één meid laat. Kijk ik daar in tegen kan wel trouw blijven bij een meid." Liar. Memphis blijft gewoon niet lang bij eenzelfde meisjes, hij is nou ook weer niet zo'n rotzak dat hij er twee tegelijk neemt. Dat kost teveel moeite (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    ["Ze moet toch weten dat hij het niet bij één meid laat. Kijk ik daar in tegen kan wel trouw blijven bij een meid." Liar. Memphis blijft gewoon niet lang bij eenzelfde meisjes, hij is nou ook weer niet zo'n rotzak dat hij er twee tegelijk neemt. Dat kost teveel moeite (cat)]


    [Haha nee zo bedoelde ik het ook niet, maar ik wist niet hoe ik het op moest schrijven ^^]


    Topic 3

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.