• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Broekzakgesprekkennnnnnnnnn. ||


    Shooter schreef:
    || Broekzakgesprekkennnnnnnnnn. ||


    [Haha, heb ik altijd bij mijn vader xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Memphis

    Ik wil net uitstappen om aan het stuur te gaan zitten wanneer Scarlet haar armen om me heen slaat. Ik kijk haar verbaasd aan als ze glimlacht en haar ogen fonkelen. Het lijkt me niet dat het onderwerp waar we het net over hadden dat uitgelokt heeft, anders heeft zij nog vreemdere kicks dan ik.
    Ik sta er even niet bij stil wat ze van plan is als ze mijn hoofd in haar handen neemt tot ze daadwerkelijk haar lippen op de mijne drukt.
    Mijn hersenen maken even een kortsluiting en ik blijf bewegingsloos zitten. Er gaat vanalles door me heen maar dat gebeurt zo snel dat ik met moeite de gedachten kan onderscheiden, of de gevoelens.
    Uiteindelijk weet mijn lichaam het weer van mijn hoofd over te nemen. Een beetje ruw kus ik haar terug. Mijn handen grijpen haar gezicht vast en net wanneer ze naar beneden willen glijden, hoor ik een stem die ik op dit moment helemaal niet zou moeten kunnen horen.
    "Shit. Wat dacht ik dan ook?"
    Ro. Meteen schieten mijn ogen wijdopen. Ik haal mijn lippen bij die van Scarlet vandaan en schraap mijn keel even. Beetje bij beetje komt mijn verstand terug, hoewel ik me nu behoorlijk nuchter voel opeens. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en ga naar mijn lijst met gesprekken. Blijkt inderdaad dat ik Ro's stem gehoord heb. Ik moet op één of andere manier opgenomen hebben zonder het te beseffen.
    "Scar, liefje... Ik ben niet op zoek naar een vriendinnetje," zeg ik eerlijk. In het kader van ons open gesprek net verdient ze dat wel. "Begrijp me niet verkeerd, je zoent heel lekker, je bent een stoot en een hele goede vriendin maar volgens mij blijft het daar ook beter bij."
    Ik kijk haar met een kleine glimlach aan en sla een arm om haar schouder.
    "Ik wil je best troosten maar... Oh kleef duct tape over mijn mond, daar heb je de hormonen weer," zeg ik met een ondeugende grijns.
    Hé. Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed. Ik kijk opnieuw naar mijn mobiel en draai Aurora's nummer.
    "Neem op, popje," mompel ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Sloffend liep ik door de lege gang van school, de kluisjes straalden een kilte uit die kippevel op mijn armen liet verschijnen en ik bedacht voor mezelf dat ik sneller moest gaan lopen om hier weg te komen, het biologie lokaal straalde op de een of andere manier altijd enige rust voor me uit, aangezien die leerkracht de enige was die me kon boeien tijdens zijn lessen.
    De beltoon van mijn telefoon klonk plotseling ongelofelijk schel en hard in de lege, verlaten gang, waardoor ik mezelf tegen de kluisjes aanperste door het gevoel dat ik werd aangevallen. 'Shit, kom op Ro, het is al dag, je bent geen wolf meer,' mompel ik zachtjes, nog te veel met mijn gedachten bij gisteravond en de gewonden die er allemaal zijn gevallen door de verschillende aanvallen.
    Wanneer ik op het beeldscherm van mijn telefoon kijk houdt ik voor een momentje mijn adem in. Memphis, schiet er kil door mijn hoofd.
    De neiging om op het rode telefoontje te drukken en vervolgens mijn telefoon tegen de kluisjes aan te gooien neemt bijna de overhand, waarna ik zachtjes mijn hoofd schud en met enige tegenzin om het groene telefoontje druk. Na een tijdje zal ik hem toch onder ogen moeten komen en wie weet heeft hij niet gemerkt dat ik hem heb gebeld en wil hij gewoon weten of ik aangekomen ben op school.
    'Ja,' mompel ik zacht, totaal niet op mijn gewoonlijke, energievolle manier.


    Ayla

    ‘Wat heeft het voor nut? Ik bedoel; hij is vast te druk bezig of kan niet reageren.’ Met een bedenkelijke blik kijk ik hem aan als op dat zelfde moment zijn telefoon klinkt. Een geforceerde glimlach verschijnt op zijn lippen en na een knik stopt hij hem weer terug in zijn broekzak. ‘Memphis heeft Scar gevonden, hij gaat nu kleren halen en komt dan naar school,’ zegt hij waarop ik kleintjes glimlachje. ‘Niks ergs aan de hand, gelukkig,’ reageer ik en strijk een pluk haar achter mijn oor.
    ‘Gelukkig, hij is oke.’ Zijn stem is nog net zo emotieloos als voorheen en ik werp hem even een schuine blik toe. Ik vroeg me af wat er allemaal door hem heen ging, waarom zijn stemmingen zo vlot konden wisselen. ‘Heb jij soms ook wel eens het gevoel dat het je allemaal teveel wordt?’ Zijn blik kruist de mijne en dit keer kijk het me wel recht aan, waarop mijn gezicht weer in een bedenkelijke uitdrukking verandert. Werden dingen me soms te veel? Eventjes dacht ik na over mijn leven, en alles wat daarin gebeurd was. Ik hield van mijn wolf zijn, maar haatte het opgejaagde gevoel wat het me soms gaf en de problemen die het me al vaak veroorzaakt had. Een rilling gleed even door me heen en ik schudde lichtjes mijn hoofd om de opkomende gedachten van de me af te schudden. ‘Ik denk ‘t-‘ De kans om mijn zin af te maken kreeg ik niet want Katherine was bij ons verschenen. Mijn gezicht vertrok licht en richtte me weer op de weg voor ons. ‘Der is inderdaad niks meer aan de hand,’ reageer ik als bevestiging op Coopers woorden, balende dat ik mijn gesprek met hem nu niet meer voort kon zetten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scarlet

    Ik begon te lachen toen hij over hormonen had. Hij moest is weten. Ik moest hem ook duidelijk maken dat dit niet echt was om een relatie te beginnen. Ik wou hem niet zoals hij bedoelde. Ja, als fuckbuddy zou het nog wel grappig zijn, maar zo slecht was ik nog niet.
    "Grimm, ik kuste je gewoon als teken dat ik je respecteerde. Je moet er niet meer achter zoeken." ik lachte nog steeds en keek hem daardoor nog aan zodat het misschien duidelijk was. "Daarbij je bent niet echt mijn type. Voor mij ben je zelf meer een broer. Maar zorg dat het met Ro goed komt."
    Ik deed teken dat ik terug naar buiten ging met zijn flesje wodka of hij dat nu goed vond of niet. Daarbij zou ik nog een joint knallen. Ik had het nodig en als hij klaar is met bellen zou ik gewoon vragen of hij me thuis zou afzetten. Ik was niet klaar om iedereen onder ogen te komen. Vooral Riley niet. Als hij tenminste bij mij op school zit. Ik had hem nooit opgemerkt misschien kwam dat omdat ik bijna nooit op school was of gewoon ergens rond hing op school. Ik zou hem ooit onder ogen moeten komen en ik weet ook zijn reactie niet als hij me zou herkennen.
    Ik zuchte en nam een grote slok van het flesje wodka en stak daarna een joint op terwijl ik op de moterkap ging zitten. Mijn leven bestond echt uit alcohol en drugs. Er zal niet snel iets veranderen aan mij. Dat beseft ik nu pas. Wat ze ook zeggen mij konden ze niet veranderen. Daarvoor was ik een Morningstar. Net mijn koppige sluwe broer.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Memphis

    "Ja," klinkt het nogal bruut wanneer ze na een tijdje toch opgenomen heeft.
    Ik raak even afgeleid door Scarlet die weer tegen me praat.
    "Grimm, ik kuste je gewoon als teken dat ik je respecteerde. Je moet er niet meer achter zoeken. Daarbij je bent niet echt mijn type. Voor mij ben je zelf meer een broer. Maar zorg dat het met Ro goed komt."
    Ik moet even lachen en schud mijn hoofd. Ik ben er vrij zeker van dat als ik verder gegaan was, ze me niet tegen gehouden had. Niet haar type, right. Dat smoesje heb ik nog nooit eerder gehoord en ik geloof er ook helemaal niks van. Daarbij kus je je broer ook niet op die manier. Maar ergens snap ik wel wat ze bedoelt; Ik zou haar beschermen zoals een broer dat hoort te doen, en op een vage manier voelt elk lid van de roedel wel een beetje aan als familie. Alleen dan weer niet zo erg dat ik me inhoud om naar de vrouwelijke leden te kijken als ik daar de kans toe krijg.
    Terwijl Scarlet met de fles wodka de auto verlaat, besef ik dat ik Aurora nog steeds aan de lijn heb.
    "Ro, popje. Waarom belde je me? Scheelt er iets?"
    Het is vreemd, hoe ik voor mijn roedelgenoten wel een galante jongeman kan zijn die wel degelijk om hen geeft terwijl ik de rest van de buitenwereld liever verzuip in een zee van sarcasme. Misschien komt het juist doordat we een roedel zijn, misschien onderschat ik mezelf of misschien is de buitenwereld wel gewoon zo rot als ik graag wil geloven.
    "En wat bedoelde je met "Wat dacht ik dan ook?"" vraag ik nieuwsgierig.
    Ik moet me inhouden niet te gaan grijnzen als ik me bedenk dat ik misschien zowel Scarlet als Ro mag gaan "troosten" vandaag. Ik schud de gedachte van me af. Focus, Grimm.
    Ik kan je wel vertellen dat Scarlet mijn hormonenhuishouding even flink door de war geschopt heeft. Hoewel ik zeker niet mag klagen wat vrouwelijke aandacht betreft, gebeurt het ook niet elke dag dat een prachtig meisje gekleed met enkel een leren jack en mijn boxershort me zomaar kust. Ik krijg nog even heel aangename rillingen en concentreer me dan op mijn gesprek met Aurora.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Iets minder snel? ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Mijn ademhaling stopt even als ik Memphis's zijn stem hoor, nadat ik Scarlet vaag op de achtergrond heb horen praten. Scarlet, natuurlijk, wie zou er anders beter bij Memphis passen dan iemand die précies hetzelfde was.
    'Ro, popje. Waarom belde je me? Scheelt er iets? En wat bedoelde je met 'wat dacht ik dan ook''? hoor ik hem nieuwsgierig vragen.
    Door de klap tegen de kluisjes voelde ik de wond in mijn zijn opnieuw branden en onderdrukte een snik die omhoog kwam zetten.
    'Laat maar,' snauwde ik harder dan de bedoeling was geweest, 'ze zijn toch allemaal hetzelfde, jullie mannen.' Dat laatste kwam er vol walging uit, dat was voor iedereen overduidelijk te horen en het viel me op dat dit de allereerste keer in mijn leven was dat ik iemand vertelde over mijn 'mannen' probleempje. Altijd had ik versierpogingen op afstand weten te houden door er niet op te reageren, maar op een moment was het genoeg geweest, ik kon er niet meer tegen.
    De opkomende snik in mijn keel kon ik niet onderdrukken, waardoor ik mezelf opnieuw schaamde voor mijn zwakheid.
    'Veel plezier,' mompelde ik, waarna ik ophing om door te lopen naar het biologielokaal, waar mijn leerkracht bezig was met de voorbereidingen. 'Mevrouw Morningrose,' zei hij met een vriendelijke - knappe - lach, 'u bent vroeg, ga maar alvast zitten.' Zijn ogen kleven op mijn rug wanneer ik naar het achterste bankje van het lokaal loop en wanneer ik mezelf omdraai zie ik dat zijn blik kort blijft hangen bij mijn korte rokje, waarna hij omdraait naar het bord om verder te gaan met zijn aantekeningen.


    [Arme Ro (no_chears)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Arme Ro (no_chears)]


    || Ja saaad hè. Ze had even 'n stiekeme crush opgebouw op Memph. ||


    [Memphis is zo vrij als een vogeltje hoor :'). Maar relaties zijn niet echt zijn ding :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Memphis is zo vrij als een vogeltje hoor :'). Maar relaties zijn niet echt zijn ding :p]


    [Neither does Coop ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mag ik nog mee doen als vrouwelijke hunter? Een vriendin had me dit aangeraden n,n]

    LeFuck schreef:
    [Mag ik nog mee doen als vrouwelijke hunter? Een vriendin had me dit aangeraden n,n]


    [Natuurlijk mag je meedoen ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.