• Voor iedereen die zijn schrijfstijl/RPG stijl wil verbeteren. Voor iedereen die nog maar net de poort van de RPG wereld voorbij is of voor de mensen die gewoon even willen RPG'en. Dus, voor iedereen.
    Deze RPG hebben wij (Moonly en Flitwick) expres heel simpel gehouden. Gewoon omdat er steeds meer mensen zijn die alleen ervaren RPG'ers toelaten en heel veel regels hebben. Het leek ons handig om een soort oefen RPG te maken voor iedereen, ook voor nieuwelingen. Deze kunnen volop tips vragen (off topic natuurlijk), of gewoon goed opletten hoe anderen RPG'en. Als je het gevoel hebt dat je zelf nogal slecht schrijft, je wil eens wat anders, je vind je eigen schrijfstijl saai, je wil eens een ander soort personage proberen (ben je altijd een jongen en je wilt eens een meisje proberen, of andersom), hiervoor is deze RPG.

    Natuurlijk moet er wel een verhaallijn in zitten. Expres heel simpel:
    Een klas, 4G, is op kamp. Dit kamp duurt alleen heel lang, omdat de auto's niet kunnen worden gebruikt. (Natuurlijk zijn hier honderden oplossingen voor, maar let hier niet te veel op. Ze kunnen gewoon niet terug. Punt )
    De leraren proberen er het leukste van te maken en organiseren spooktochten, uitstapjes, vrije uren, bonte avonden, noem maar op. De kinderen vermaken zich hopelijk en vriendschappen onstaan opnieuw, het lijkt alsof iedereen elkaar beter gaat kennen en elkaar opnieuw ontmoet. De band in de klas wordt ook hechter. Dit is een kamp om nooit te vergeten.



    Regels:
    Je mag je rol zo uitgebreid mogelijk maken als je wil, wel alles invullen aub. Mag ook heel kort zijn, maar zorg dat we je wel een beetje ´kennen'
    16+ toegestaan
    Help elkaar en geef tips en complimenten over de schrijfstijl van nieuwelingen
    off topic tussen haakjes
    geen one liners, minstens 3 regels (ervaren mensen liever iets langer maar volgens mij doen ze dit automatisch)
    Vragen mag je altijd stellen!
    Heb veel plezier
    Je mag altijd in en uit deze RPG gaan, alleen sluit het wel een beetje mooi af als je weg gaat (dus niet midden in een gesprek je uitschrijven a.u.b.)

    Wil je nog meedoen? Dat kan altijd hier


    De Meisjes

    - Emmalie Liz Johnson - Flitwick
    - Lauren Paige Vasquez - Croix
    - Ivy Wolters - Cavallo
    - Savannah Chay Montoya - Slender
    -gereseveerd voor xkimx124




    De Jongens:

    - Simon Heers - Moonly
    - Nash Loncer Fennick - Flitwick
    - Rayn Rodgers - Cavallo



    Leraren (deze mag iedereen zijn als ze willen):

    Kirsten Shallee - Lerares Nederlands - Gespeeld door iedereen
    Mellin Wheesthon - Leraar Geschiedenis - Alleen gespeeld door Moonly en Flitwick.
    Ewina Smith - Lerares Lichamelijke Opvoeding - Gespeeld door iedereen


    Het begin: Het is middag en loopt tegen de avond. Al 2 weken zitten ze hier. Die avond is er een spooktocht gepland. Er worden nog groepjes gemaakt van een aantal personen. De spooktocht begint om tien uur 's avonds. Het is nu half vijf 's middags.
    Je personage is in of rondom het gebouw. Ze zijn wel op het terrein. Alleen met toestemming van meneer Wheesthon mag je het terrein af (dit is om te voorkomen dat Moonly/Flitwick over het hoofd zien dat mensen van het terrein af gaan of zo.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lauren Paige Vasquez
    Met mijn ogen flitste ik langs de omgeving. Al twee weken, twee lange verschrikkelijke weken zaten we hier. Toch was ik de leraren dankbaar voor alles wat ze voor ons deden. Ze regelden allemaal dingen en hierdoor voelde ik me minder alleen. Als ik dingen deed, was ik alleen blij en dacht ik verder nergens aan. In tegenstelling tot de nachten. Elke nacht lag ik uren wakker en dacht ik na. Ik lag te peinzen en maakte mezelf helemaal gek met mijn gedachten. De diepe wallen onder mijn ogen wezen op het slaapgebrek, waaraan ik leed.
    Voor deze avond was er een spooktocht gepland en de groepen moesten nog gemaakt worden. Ergens was ik best wel benieuwd naar de groepen, omdat ik graag wilde weten bij wie ik zat. Hopelijk niet bij Jayden, de grootste pestkop van de klas. Als je bij hem in de groep zou komen, was het uitkijken geblazen. Bij hem wist je nooit wat je kon en moest verwachten.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Savannah Chay Montoya

    Ik rek me even uit, en loop rond. Ik strijk mijn topje en short even glad en plof neer op de grond. Ik kijk even naar mijn slanke, getinte benen en dan naar de Nike schoenen die ik aanheb. Ik lach en pulk even aan mijn veters maar laat die verder met rust. Ik kijk even rond. Eigenlijk vond ik het wel leuk. Mooie omgeving, leuke mensen. Niks mis mee..


    El Diablo.

    Simon Heers

    Ik zit tegen de muur van ons gebouw aan en kijk naar een vogel die een slakkenhuis kapot aan het slaan is. Het ziet er grappig uit en ik schiet in de lach. 'Dag vogel.' Zeg ik lachend. De vogel, een spreeuw volgensmij, draait zijn kop naar mij om en kijkt mij aan. Ik steek mijn hand uit en de vogel kijkt nieuwschierig ernaar. Ik maak een lokkend geluid en de vogel vliegt weg. Jammer, ik vond het wel gezellig. Ik sta op en loop naar binnen. 'Hallo!' Zeg ik tegen niemand in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:47 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emmalie Liz Johnson
    Met een zacht geluid kom ik terug op de grond. Ik zat net in een grote boom, waar ik in was geklommen om iets te pakken waarvan ik wilde weten wat het was. Het bleek een plastic zak te zijn maar dat kon me niet schelen. Ik klom vaker in de boom en vond het eigenlijk wel leuk. Het was niet een hobby of zo, maar ik deed het omdat ik wilde weten wat de zak was. Nu gooide ik het in een prullenbak, waar ik eerst bijna tegen op liep. Mijn blik gleed over het terrein. Waar was iemand? Ik zag wel mensen zitten, maar wist niet precies naar wie ik nou heen moest gaan. Ik was helemaal tevreden omdat we vanavond spooktocht gingen doen. Ik hield van horrorfilms. En het was leuk als mensen die heel stoer deden opeens heel bang waren. Vorig jaar nog, had een jongen zich angstig vastgeklampt aan mijn arm. De volgende dag vroeg ik of hij nog bang was en toen deed hij alsof hij niet snapte wat ik bedoelde. Maar dat was omdat zijn vrienden er bij waren.
    De avonden dat er niks werd gepland, hingen we in de slaapkamers rond of zaten we op de banken en stoelen, zoveel mogelijk mensen op een stoel of bank. Dat was ook wel gezellig, maar een keer iets anders was altijd leuk.

    Nash Loncer Fennick
    Ik hang op een van de stoelen en bekijk mijn hand. Ik verveelde me dood. Daarom veerde ik overeind toen ik iemand 'Hallo!' hoorde roepen. Het was Simon. 'Hoi Simon.' zei ik overdreven vrouwelijk en wapperde met mijn hand. Ik wist dat ik hem daarmee kon plagen, maar hij vond het niet echt heel erg.
    Daarom sprong ik voor de grap op en rende vaag op hem af. 'Simon!' riep ik op een nogal verwijfde manier, maar stopte midden in mijn huppelpasje. 'Sorry ik verveel me dood en weet niks te doen.' zei ik op een serieuze toon tegen Simon, ik meende het. 'Hoorde ik nou goed dat er een spooktocht was?' Het leek me best nice, een spooktocht. We hadden er in die 2 weken nog geen één gedaan.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden

    Grijnzend loop ik rond op het terrein. Laten we eens zien, welk van mijn slachtoffertjes zou ik vandaag weer is zieken. Ik grijns breed bij de gedachte, en loop naar binnen. Opeens zie ik Simon en mijn grijns word nog breder en gemener. Ik loop naar hem toe. 'Hé homotje' grijns ik, en sla hard tegen zijn achterhoofd..


    El Diablo.

    Simon Heers

    Nash komt overdreven vrouwlijk op me afgerend en ik grijns onwillekeurig. 'Ja' zeg ik tegen hem als hij vraagt of er een spooktocht is. 'Hé homotje' zegt iemand achter me en er word tegen mijn achterhoofd geslagen. 'Auw!' Roep ik en ik wrijf over mijn achterhoofd heen. Gewoon negeren, denk ik en ik kijk Jayden aan. Ik hoop zo dat ik niet bij hem bij de spooktocht kom.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    Ik draai me om en kijk hem grijnzend aan. 'Ach, wat nou? Heb ik je haartjes door de war gegooid?' grijns ik, en wrijf nog een pestend door zijn haren. 'Pak maar snel je handtasje, voordat het straks gaat pluizen' lach ik. Ik sla mijn armen over elkaar en maak mezelf groter, ik grijns breed en gemeen..


    El Diablo.

    Nash Loncer Fennick
    'Nice.' zeg ik grijnzend. Maar mijn grijns verdwijnt als Jayden langskomt. Ik sla mijn ogen ten hemel. Echt iemand die denkt dat hij stoer is. Ik geef Simon een veelbetekenende blik, die wil zeggen dat Jayden gewoon vaag is. De pestkop ziet het niet, daar zorg ik wel voor. Met een korte beweging van mijn hoofd gebaar ik naar de openstaande, grote deuren ten teken dat we daar heen kunnen gaan. Daar zijn meer mensen.
    'Hoe laat zouden we eten?' vroeg ik me af. 'Ik val om van de honger.' Buiten ga ik op de tafel van een picknicktafel-met-bankjes set zitten en zie een paar meisjes in de buurt zitten en lopen. Ik zuchtte toen ik op mijn horloge zag dat het nog maar iets over half vijf was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Simon Heers

    Ik negeer Jayden, het was zeker niet de eerste keer dat hij mij zonder reden sloeg. Ik zie hoe Nash naar buiten loopt en ik kijk nog een keer naar Jayden. 'Het word niet pluizig.' Zeg ik en ik loop met een homoloopje Nash achterna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    'Nee, stel je voor' sis ik, en haal hem gemakkelijk in. Ik trap hem hard tegen zijn enkel en zie dat hij in elkaar zakt. 'Vergeet het niet homo, je praat niet tegen, tegen mij' sis ik in zijn oor. Vervolgens duw ik hem op de grond en loop verder..


    El Diablo.

    [Oke ik keek vandaag een film met homo's. Daar moet ik nu echt hele tijd aan denken.
    Even een klein voorbeeldje hoe fout ze zijn]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Simon Heers

    Jayden trapt hard op mijn enkel en ik zak in elkaar. Auww. Alsof ik tegen hem wil praten! Hij duwt me op de grond en ik kreun zacht. Zodra hij weg is, sta ik weer op en loop een beetje hinkend naar Nash toe. 'Hey.' Zeg ik tegen hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flitwick schreef:
    [Oke ik keek vandaag een film met homo's. Daar moet ik nu echt hele tijd aan denken.
    Even een klein voorbeeldje hoe fout ze zijn]


    (Haha, lol. Welke taal spreken ze?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nash Loncer Fennick

    Ik keek een beetje verbaasd Jayden na. 'Gaat het?' vroeg ik Simon. Hij mocht dan nog wel homo zijn, wat maakte dat uit? Hij was echt heel aardig, en Jayden was zelf duizend keer zo vaag als tien keer Simon. Hij sloeg iedereen omdat hij op iedereen wel wat aan te merken had, behalve dan op zichzelf. Ik snapte niet dat mensen hem ´cool´ vonden. Nou ja, misschien deden ze alsof om zelf niet geslagen te worden.

    [Het is een duitse film, parodie op star wars en star trek. Ik ben totally fan van Jens, alleen die komt hier niet in voor. Hij is vet cool]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Savannah

    Ik loop rond, en maak af en toe een sprongetje. Vrolijk neurie ik one thing en kijk rond. De natuur is zo mooi, ik let zo erg op de omgeving dat ik niet opmerk dat ik tegen iemand op bots. Ik kijk op en zie Nash. 'Ow, hey!' zeg ik vrolijk en glimlach..


    El Diablo.