• Voor iedereen die zijn schrijfstijl/RPG stijl wil verbeteren. Voor iedereen die nog maar net de poort van de RPG wereld voorbij is of voor de mensen die gewoon even willen RPG'en. Dus, voor iedereen.
    Deze RPG hebben wij (Moonly en Flitwick) expres heel simpel gehouden. Gewoon omdat er steeds meer mensen zijn die alleen ervaren RPG'ers toelaten en heel veel regels hebben. Het leek ons handig om een soort oefen RPG te maken voor iedereen, ook voor nieuwelingen. Deze kunnen volop tips vragen (off topic natuurlijk), of gewoon goed opletten hoe anderen RPG'en. Als je het gevoel hebt dat je zelf nogal slecht schrijft, je wil eens wat anders, je vind je eigen schrijfstijl saai, je wil eens een ander soort personage proberen (ben je altijd een jongen en je wilt eens een meisje proberen, of andersom), hiervoor is deze RPG.

    Natuurlijk moet er wel een verhaallijn in zitten. Expres heel simpel:
    Een klas, 4G, is op kamp. Dit kamp duurt alleen heel lang, omdat de auto's niet kunnen worden gebruikt. (Natuurlijk zijn hier honderden oplossingen voor, maar let hier niet te veel op. Ze kunnen gewoon niet terug. Punt )
    De leraren proberen er het leukste van te maken en organiseren spooktochten, uitstapjes, vrije uren, bonte avonden, noem maar op. De kinderen vermaken zich hopelijk en vriendschappen onstaan opnieuw, het lijkt alsof iedereen elkaar beter gaat kennen en elkaar opnieuw ontmoet. De band in de klas wordt ook hechter. Dit is een kamp om nooit te vergeten.



    Regels:
    Je mag je rol zo uitgebreid mogelijk maken als je wil, wel alles invullen aub. Mag ook heel kort zijn, maar zorg dat we je wel een beetje ´kennen'
    16+ toegestaan
    Help elkaar en geef tips en complimenten over de schrijfstijl van nieuwelingen
    off topic tussen haakjes
    geen one liners, minstens 3 regels (ervaren mensen liever iets langer maar volgens mij doen ze dit automatisch)
    Vragen mag je altijd stellen!
    Heb veel plezier
    Je mag altijd in en uit deze RPG gaan, alleen sluit het wel een beetje mooi af als je weg gaat (dus niet midden in een gesprek je uitschrijven a.u.b.)

    Wil je nog meedoen? Dat kan altijd hier


    De Meisjes

    - Emmalie Liz Johnson - Flitwick
    - Lauren Paige Vasquez - Croix
    - Ivy Wolters - Cavallo
    - Savannah Chay Montoya - Slender
    -gereseveerd voor xkimx124




    De Jongens:

    - Simon Heers - Moonly
    - Nash Loncer Fennick - Flitwick
    - Rayn Rodgers - Cavallo



    Leraren (deze mag iedereen zijn als ze willen):

    Kirsten Shallee - Lerares Nederlands - Gespeeld door iedereen
    Mellin Wheesthon - Leraar Geschiedenis - Alleen gespeeld door Moonly en Flitwick.
    Ewina Smith - Lerares Lichamelijke Opvoeding - Gespeeld door iedereen


    Het begin: Het is middag en loopt tegen de avond. Al 2 weken zitten ze hier. Die avond is er een spooktocht gepland. Er worden nog groepjes gemaakt van een aantal personen. De spooktocht begint om tien uur 's avonds. Het is nu half vijf 's middags.
    Je personage is in of rondom het gebouw. Ze zijn wel op het terrein. Alleen met toestemming van meneer Wheesthon mag je het terrein af (dit is om te voorkomen dat Moonly/Flitwick over het hoofd zien dat mensen van het terrein af gaan of zo.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden

    'Dude, mijn dick is zo groot dat er het label stikgevaar op moet' zeg ik grijnzend. 'Is dat niet iets wat ze doen op kleine dingen' grijnst Chay terwijl ze langs loopt. Ik grom en bal mijn handen tot vuisten. Ik voel mijn lichaam trillen, oh ja dit word een woede aanval..


    El Diablo.

    Simon Heers

    Ik glimlach even naar Chay en kijk dan weer naar Jayden. Ik zie dat hij trilt. Onee, dit is niet goed. De vorige keer dat hij dat deed sloeg hij iedereen die hij tegenkwam. Ik zet een stapje achteruit. 'Ja, dat doen ze op van die kleine dingen. Lego ofzo.' Ik grijns, maar ben toch doodsbang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    Met een kille blik kijk ik naar Simon. 'Vuile homo, jij gaat echt niet zo tegen me praten' sis ik.
    Ik grijp hem bij zijn keel en knijp er hard in. Ik trek hem mee, en duw iedereen aan de kant die in de weg staat..


    El Diablo.

    Simon Heers

    Ik snak naar lucht. Ik had niet op hem in moeten gaan. Ik had Jayden gewoon moeten negeren. Hij is gewoon een stomme racist. Langzaam word ik rood. Ik probeer tegen te stribbelen, maar het lukt niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    Uiteindelijk kom ik aan bij het meer, en ik gooi hem hard voor me neer. Ik grijp hem bij zijn haar.
    'Nou, wat hebben we geleerd?' sis ik, en trek wat harder..


    El Diablo.

    Simon Heers

    Jayden gooit me neer bij het meer. Onee, daar ga ik zo vast in. Hij tilt me omhoog aan mijn haar en vraagt iets aan me. Ik heb de neiging om te antwoorden 'Dat jij stikt in dingen die jij groot noemt' en 'Dat je nog racistischer bent dan ik dacht.' Wijs hou ik mijn mond en zeg helemaal niks. Hij wil juist iets om nog meer te doen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    Ik sla hem een keer hard tegen de grond met zijn hoofd. 'Ik vroeg je wat' sis ik, en sla hem een blauw oog.

    [Sorry, tis korter moet slapen!]


    El Diablo.

    Simon Heers

    Ik kreun van de pijn als hij mijn hoofd tegen de grond aanslaat en me een blauwoog geeft. Ik negeer hem nog steeds, ik geef me niet zomaar gewonnen. Ik probeer met mijn handen mijn gezicht te beschermen en hoop dat hij niet al te hard gaat slaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    'Je wil het dus zo spelen?' grijns ik. Ik trek hem omhoog bij zijn haren en duw hem het meer in. Ik hou zijn hoofd een keer lang onder water, en trek hem dan weer omhoog. 'Beter voor je je gaat reageren' sis ik..


    El Diablo.

    Nash Fennick
    Ik loop een beetje rondjes te slenteren als ik iets zie. Jayden. Wat deed hij daar? Het leek wel... Het leek wel alsof hij iemand onder water hield!
    Voorzichtig sloop ik naderbij terwijl ik keek. Het was... Simon! Hoe erg haatte ik Jayden. Zo stil dat hij me niet hoorde sloop ik er naar toe. Toen voelde ik onder mijn voet een stok. Even keek ik. Een dikke, lange stok. Perfect! Ik raapte hem op en liep naar Jayden. In een keer sloeg ik toe. De stok liet ik in een keer in Jaydens zij komen zodat hij dubbel klapte. Nog een keer in zijn maag. Raak! Ik trok Simon uit he water en zonder iets te zeggen rende ik weg, Simon meetrekkend en de stok meeslepend in de andere hand. Ik ging binnen bij hem zitten. Als Jayden nu wraak ging nemen, zou hij gesnapt worden door de leraren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [@Slender, Moonly had gevraagd of ik Simon kwam redden dus ik deed het niet zonder te vragen of zo]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [O is goed XD ]

    Jayden

    Ik grom en sta op. Welke kant ging die klootzak op?! Ik voelde me trillen over mijn hele lichaam en met grote stappen liep ik weg. Ik zie ze opeens binnen zitten en grommend liep ik naar ze toe. 'Waar de fuck sloeg dat op?!' schreeuw ik..


    El Diablo.

    [ik wacht even op Moonlys post maar misschien is ze aan het eten]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Ja, ik was eten)

    Simon Heers

    Ik voel dat ik uit het water word getrokken en door iemand word meegesleurd. Ik hoor Jayden vloeken en ik ga naast Nash op de bank zitten. Ik tril, mijn enkel, hoofd, oog en maag doen pijn en ik kijk Nash aan. 'Dankje' fluister ik. Jayden komt binnen gestormd en ik duik in elkaar. Ik haatte hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly > Firebolt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!