• Voor iedereen die zijn schrijfstijl/RPG stijl wil verbeteren. Voor iedereen die nog maar net de poort van de RPG wereld voorbij is of voor de mensen die gewoon even willen RPG'en. Dus, voor iedereen.
    Deze RPG hebben wij (Moonly en Flitwick) expres heel simpel gehouden. Gewoon omdat er steeds meer mensen zijn die alleen ervaren RPG'ers toelaten en heel veel regels hebben. Het leek ons handig om een soort oefen RPG te maken voor iedereen, ook voor nieuwelingen. Deze kunnen volop tips vragen (off topic natuurlijk), of gewoon goed opletten hoe anderen RPG'en. Als je het gevoel hebt dat je zelf nogal slecht schrijft, je wil eens wat anders, je vind je eigen schrijfstijl saai, je wil eens een ander soort personage proberen (ben je altijd een jongen en je wilt eens een meisje proberen, of andersom), hiervoor is deze RPG.

    Natuurlijk moet er wel een verhaallijn in zitten. Expres heel simpel:
    Een klas, 4G, is op kamp. Dit kamp duurt alleen heel lang, omdat de auto's niet kunnen worden gebruikt. (Natuurlijk zijn hier honderden oplossingen voor, maar let hier niet te veel op. Ze kunnen gewoon niet terug. Punt )
    De leraren proberen er het leukste van te maken en organiseren spooktochten, uitstapjes, vrije uren, bonte avonden, noem maar op. De kinderen vermaken zich hopelijk en vriendschappen onstaan opnieuw, het lijkt alsof iedereen elkaar beter gaat kennen en elkaar opnieuw ontmoet. De band in de klas wordt ook hechter. Dit is een kamp om nooit te vergeten.



    Regels:
    Je mag je rol zo uitgebreid mogelijk maken als je wil, wel alles invullen aub. Mag ook heel kort zijn, maar zorg dat we je wel een beetje ´kennen'
    16+ toegestaan
    Help elkaar en geef tips en complimenten over de schrijfstijl van nieuwelingen
    off topic tussen haakjes
    geen one liners, minstens 3 regels (ervaren mensen liever iets langer maar volgens mij doen ze dit automatisch)
    Vragen mag je altijd stellen!
    Heb veel plezier
    Je mag altijd in en uit deze RPG gaan, alleen sluit het wel een beetje mooi af als je weg gaat (dus niet midden in een gesprek je uitschrijven a.u.b.)

    Wil je nog meedoen? Dat kan altijd hier


    De Meisjes

    - Emmalie Liz Johnson - Flitwick
    - Lauren Paige Vasquez - Croix
    - Ivy Wolters - Cavallo
    - Savannah Chay Montoya - Slender
    -gereseveerd voor xkimx124




    De Jongens:

    - Simon Heers - Moonly
    - Nash Loncer Fennick - Flitwick
    - Rayn Rodgers - Cavallo



    Leraren (deze mag iedereen zijn als ze willen):

    Kirsten Shallee - Lerares Nederlands - Gespeeld door iedereen
    Mellin Wheesthon - Leraar Geschiedenis - Alleen gespeeld door Moonly en Flitwick.
    Ewina Smith - Lerares Lichamelijke Opvoeding - Gespeeld door iedereen


    Het begin: Het is middag en loopt tegen de avond. Al 2 weken zitten ze hier. Die avond is er een spooktocht gepland. Er worden nog groepjes gemaakt van een aantal personen. De spooktocht begint om tien uur 's avonds. Het is nu half vijf 's middags.
    Je personage is in of rondom het gebouw. Ze zijn wel op het terrein. Alleen met toestemming van meneer Wheesthon mag je het terrein af (dit is om te voorkomen dat Moonly/Flitwick over het hoofd zien dat mensen van het terrein af gaan of zo.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Je knalt tegen iemand op die op een picknicktafel zit, niets ergs aan maar dan weet je dat hij zit. xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ow XD ]


    El Diablo.

    [wil je het nog aanpassen of moet ik hier op reageren?(:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Simon Heers

    Ik knik en ga naast Nash zitten. Ik stroop mijn broekspijp op en zie dat er een blauwe plek op mijn enkel zit. 'Ik snap alleen niet wat mensen tegen homo's hebben. Wij zijn ook maar mensen!' Zeg ik. Ik doe mijn broekspijp weer naar beneden. Ik hoop zo dat dit kamp snel voorbij is. Dan komt Savannah, ik was de enige die haar Savannah noemde. 'Hey.' Zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flitwick schreef:
    [wil je het nog aanpassen of moet ik hier op reageren?(:]


    [Haha, reageer maar XD ]


    El Diablo.

    Nash Fennick

    Ik knik begrijpend. 'ik snap ook niet wat mense tegen homo's...' Plotseling loopt er iemand tegen me aan. 'O hallo Chay. Heb je zin in de spooktocht?' Ik schuif nog een klein beetje op zodat Chay aan de andere kant van mij kan zitten. Ik glimlach en pluk met mijn ene hand stofjes en zand uit mijn shirt.

    -Hij is best kort denk ik ik zit nu op mobiel-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chay

    Ik haal mijn schouders op. 'Lijkt me wel leuk.' zeg ik, en plof naast hem neer. 'En hoe zit het met jullie?' vraag ik terwijl ik een pluk haar uit mijn gezicht veeg. Ik trek mijn benen op en leg mijn hoofd op mijn knieën. Vervolgens kijk ik ze weer aan..


    El Diablo.

    Nash Fennick

    'natuurlijk heb ik er zin in. Spooktochten zijn vet. Alleen moeten het wel leuke groepen zijn. Soms word ik gek van die indeling. Paar dagen geleden zat ik totaal in m'n eentje, zonder een van m'n vrienden EN met Jayden.' verzucht ik. ' houd je van spooktochten of vind je ze eng?' Vraag ik dan sirieus. Ik kan heel goed begrijpen dat mensen bang zouden zjn Sommige dingen vond ik ook eng bij spooktochten. Maar ja ik wist niet of Chay bang was of niet.


    [ik ga, morgen weer naar school :O]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chay

    'Poor you' zeg ik. Jayden was de duivel zelf, ik maak geen grap. Ik haal mijn schouders op en schud mijn haar over mijn schouders. 'Ik weet niet, ik denk alleen als ik Slenderman tegen zou komen dat ik een hartaanval krijg' grinnik ik..


    El Diablo.

    Ik wil hier wel aan meedoen, als het nog kan? Heb hier alleen nog nooit aan een RPG meegedaan dus ik weet niet wat ik moet doen behalve schrijven. :p

    Edit: zag later dat er een inschrijftopic was, dus heb daar mijn vraag gesteld. (A)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Simon Heers

    Ik luister naar het gesprek van Savannah en Nash. 'Ik ga naar binnen.' Zeg ik tegen hun en ik sta op. Hinkend loop ik naar de woonkamer en plof op de bank neer. Wat zou ik eens gaan doen? Zacht neuriënd sta ik weer op en loop naar mijn kamer. Ik haal er alvast een zaklamp uit voor vanavond en kijk om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ivy Wolters
    Ik zucht diep en sluit de deur van mijn kamer, de kamer zelf netjes achterlatend - ik was nooit zo'n sloddervos. Ik kijk even rond en loop naar de eetzaal, waar ik vlug een broodje smeer en daar een hap van neem. Zoekend kijk ik in het rond, me afvragend waar de rest van mijn klas is, uiteindelijk zie ik Nash en Chay op een picknicktafeltje en besluit naar hun toe te lopen. Ik glimlach lichtjes, 'hey!" begroet ik ze


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou ik ga een poging doen (:

    Damien O’neill
    Toen de activiteiten afgelopen waren, heb ik mij in het zonnetje genesteld en mijn boek opengeslagen. Ik heb nog een paar uur voor mijzelf voordat ik weer bij de anderen wordt ingedeeld om een spooktocht te lopen. Ik heb er niet zoveel zin in en beschouw de vrije uurtjes als deze als ideaal. Ik ben een eindje bij de anderen vandaan gaan zitten zodat hun opgewekte gelach en overdreven harde gepraat mijn gedachten niet overstemd. Ik kan me wel afsluiten van de omgeving wanneer ik aan het lezen ben, maar dat kost me altijd meer moeite wanneer ik aan een nieuwe boek begin.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 10:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Penelope Hammilton
    Na een uitgebreide douche genomen te hebben en mijn haren te hebben geföhnd, wandel ik in een rustig tempo naar de zaal om te zien of er nog anderen zijn. Ik zie verschillende groepjes bij elkaar zitten, maar mijn oog valt op een jongen die in zijn eentje is.
    ‘Hé Simon,’ groet ik hem opgewekt als ik naast hem neer plof. ‘Hoe gaat ie? Heb je een beetje zin in de spooktocht?’
    Zelf zie ik er nogal tegenop, omdat ik werkelijk van alles schrik en dan ook nog vaak een gil slaak. Ik weet nu al dat ik me de hele nacht dood zal schamen omdat ik de enige bangerik ben en hoop maar dat ik niet bij Jayden zit. Het is niet dat ik het niet goed met hem kan vinden, maar ik weet zeker dat hij zijn best zal doen om me extra aan het schrikken zal maken en ik dat dan ook nog maandenlang zal moeten horen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Simon Heers

    Ik kijk op als Penelope naast me komt zitten. 'Hallo!' Zeg ik glimlachend. 'Nah, niet echt' antwoord ik 'Jij?' Ik trek mijn schoenen uit omdat mijn enkel waar Jayden tegenaan schopte pijn doet. Mijn sokken laat ik wel aan. Ik ga met mijn hand door mijn haar en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!