• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame
    -
    -
    -



    Mannen:
    - Bastard - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - Glorious - Adam James Cordiall - Wetenschapper/ingenieur
    - Bastard - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokter
    - 0o7 - Mathre - Schildknaap
    - MadEyeMoody - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - STORYDREAMER - Rosamunde Northwode - Koningin
    - Aurorea - Arabella Estelle Devereaux - Jonkvrouw
    - Aurorea - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Rowboats - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen
    -
    -


    Mannen:

    - MadEyeMoody - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Rowboats - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Sid - Victarion ‘Vic’ Karstark - Kapitein van de wacht (Kapitein der ridders.)
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Bastard - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praat-Topic
    Praat-Topic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    WillNotLearn schreef:
    En toen was Ian niet meer kroonprins.. Okay..

    Mag ik koning northwode reserveren? Ik twijfelde al een tijdje of ik hem aan zal maken of niet.


    Hij was toch gewoon prins? Er stond Prins/Zoon van de koning, dusja. xd Sorry als ik verkeerd begrepen heb ofzo, Ellie.


    help

    Dat is mijn fout, ik was vergeten te melden dat Ian troonopvolger was. :X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Dat is mijn fout, ik was vergeten te melden dat Ian troonopvolger was. :X


    Moet ik nu iemand anders zoeken en hem helemaal aanpassen?

    Volgens mij vind Cheryl dat niet leuk... xd


    help

    Of wacht, aangezien hij geen troonopvolger wilt zijn kan hij evengoed "troonafstand" heeft gedaan [of hoe noem je dat voor iemand die nog geen koning is?] en dat Ian nu in zijn plaats koning wordt?


    help

    Lol, anders maken we er een tweeling van. XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth schreef:
    Of wacht, aangezien hij geen troonopvolger wilt zijn kan hij evengoed "troonafstand" heeft gedaan [of hoe noem je dat voor iemand die nog geen koning is?] en dat Ian nu in zijn plaats koning wordt?

    Dat kan natuurlijk ook, dat hij afstand van de troon heeft gedaan.
    Overleg even onderling en laat het me dan weten.
    Oh, en nogmaals sorry :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    WillNotLearn schreef:
    Lol, anders maken we er een tweeling van. XD



    Jensen ziet er te oud uit om 19 te zijn. xd Hij is 32 ofzo in het echt.

    @Gipsy, geen probleem hoor. xd Dus dat laatste stukje van dat leger heeft hem doen besluiten dat hij niet langer kroonprins meer wou zijn, waardoor Ian de volgende in de rij was. xd

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:17 ]


    help

    Ian is in het echt 34, schat.


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    Cheryl, you infected me with Jensen again. :/

    Naam: Léon Oliver Northwode
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Man
    Functie: Prins/Zoon van de koning. Tot vier jaar geleden was hij kroonprins.
    Koninkrijk: Northwode.

    Innerlijk: Léon wildegeen kroonprins zijn. Hij was bang dat hij als hij koning is verkeerde beslissingen zal maken of het volk zal teleurstellen. Hij kon zichzelf goed inschatten en weet zo ook dat hij er niet voor gemaakt is, al is hij nog zo goed in bevelen geven. Daarom heeft hij afstand gedaan van zijn recht op de troon en wordt Ian in zijn plaats koning. Hij heeft het sowieso niet op zijn broer, maar hij gunt het hem wel. Léon was bang dat hij het niet zou aankunnen en had veel te weinig zelfvertrouwen om het ook daadwerkelijk aan te kunnen.
    Vaak hield hij geen rekening met anderen, iets wat hij wel probeerde maar hij verloor en verliest nog steeds nogal snel zijn geduld. Hij kan er niet tegen als mensen niet naar hem luisteren en kan op dat vlak soms nogal arrogant overkomen. Het is niet dat hij zich nooit buiten laat zien omdat hij zichzelf belangrijker vindt dan het gewone volk, maar hij is het meestal wel gewend om te krijgen wat hij wil. Je leert hem uiteindelijk weel kennen als een zorgzame jongeman die soms echt nood heeft aan een beetje plezier.
    In Léon schuilt een ongelofelijk talent aan strategie en zwaardvechtkunst. Hij is slim en doordacht, kan altijd een gaatje in iemands verdediging laten en zorgt ervoor dat dat zelf nooit met hem gebeurt. Hij kan iemand gemakkelijk onderuit halen en is snel en behendig. Ook al zijn zijn bewegingen bijna perfect, hij kan het niet laten om wekelijks te trainen. Ook gewoon omdat hij zichzelf dan af kan reageren en alles om zich heen kan vergeten. Natuurlijk is hij wel al eens verslagen geweest, maar dat gebeurt zelden. Hij ziet zichzelf niet als hét voorbeeld van zwaardvechten.
    Uiterlijk mét foto: Léon heeft indringende groene ogen en kort, lichtbruin haar. Hij is atletisch en gespierd gebouwd en is ook redelijk lang.
    Hij lijkt niet echt op de rest van zijn familie en mensen die hem niet kennen hebben ook niet vaak door dat hij de zoon van een of andere koning is. Hij straalt macht uit, dat wel, maar geen ijdele macht. Eerder de macht van iemand die ervaring heeft met oorlog en vechten.



    Jensen Ackles
    Geschiedenis: Toen Léon twintig was, kreeg hij de leiding over een deel van de cavalerie en kreeg de opdracht om een dorp aan te vallen. Toen uiteindelijk bleek dat hij zijn sectie in een valstrik had geleid, verloor hij al zijn zelfvertrouwen wat betreft samenwerken. Hij werd een individu en sloot zich af voor andere mensen. Dat was het moment waarop hij besloot dat hij niet langer koning wilde worden. Ian was de volgende in de rij en werd daarop dus kroonprins. Léons vader, koning van Northwode was enorm teleurgesteld en sindsdien spreken ze elkaar niet vaak meer.


    This is short... :/ Maarja, je leert hem wel kennen. ^^


    Ellie, als je de koning wilt maken, eventjes rekening houden met dat laatste? ^^


    help

    5HELLEY schreef:
    Ian is in het echt 34, schat.


    Weet ik, maar Jensen ziet er nog steeds ouder uit, vind ik. xd Ze zijn even oud trouwens. En Damon is 24, Dean is 26.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:19 ]


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Weet ik, maar Jensen ziet er nog steeds ouder uit, vind ik. xd Ze zijn even oud trouwens. En Damon is 24, Dean is 26.


    Ik moei mij niet.


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    (...)


    Jensen ziet er te oud uit om 19 te zijn. xd Hij is 32 ofzo in het echt.

    @Gipsy, geen probleem hoor. xd Dus dat laatste stukje van dat leger heeft hem doen besluiten dat hij niet langer kroonprins meer wou zijn, waardoor Ian de volgende in de rij was. xd


    Anders verander ik de leeftijd ofzo.. Maar nevermind.


    Don't be like the rest of them, darling

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Ik moei mij niet.


    -.- 't is maar een weetje hoor, Leensel. Jensen [1 maart] is een paar maandjes ouder dan Ian [8 december]

    Dus is Jensen nu 35 en Ian 34. How I hate math. Gaan we nu stoppen met off-topic te gaan? :/


    help

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Anders verander ik de leeftijd ofzo.. Maar nevermind.


    Goed zo, Ellie? Je moet niets veranderen hoor. Ik heb eens een boek gelezen waarin een kroonprins troonrechtafstand deed en de volgende dan koning werd. Maar dan werd die oudste zoon plotseling onverdraagzaam en ja... Maar dat gaat niet gebeuren. :X


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Goed zo, Ellie? Je moet niets veranderen hoor. Ik heb eens een boek gelezen waarin een kroonprins troonrechtafstand deed en de volgende dan koning werd. Maar dan werd die oudste zoon plotseling onverdraagzaam en ja... Maar dat gaat niet gebeuren. :X


    I'm oke with it.. Wat bedoelde je met dat de oudste zoon onverdraagzaam werd? En wat gebeurde er daarna? Ik ben nieuwschierig XD


    Don't be like the rest of them, darling