• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame
    -
    -
    -



    Mannen:
    - Bastard - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - Glorious - Adam James Cordiall - Wetenschapper/ingenieur
    - Bastard - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokter
    - 0o7 - Mathre - Schildknaap
    - MadEyeMoody - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - STORYDREAMER - Rosamunde Northwode - Koningin
    - Aurorea - Arabella Estelle Devereaux - Jonkvrouw
    - Aurorea - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Rowboats - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen
    -
    -


    Mannen:

    - MadEyeMoody - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Rowboats - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Sid - Victarion ‘Vic’ Karstark - Kapitein van de wacht (Kapitein der ridders.)
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Bastard - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praat-Topic
    Praat-Topic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Annabeth schreef:
    Nee! xd Ik bedoelde dat mijn perso Helene ging noemen, maar ik zag daarnet pas dat er al een Helena was.

    En is het goed als ze net toekomt? Dan heb ik wat meer te doen, met een stukje van de reis enzo. :]

    Gipsy, zijn heksen trouwens toegelaten?
    Of is het realistische middeleeuwen? :]

    Het is realistisch (:
    Maar vroeger werden kruidenvrouwen ook als heksen gezien (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Okay. xd

    Ik ga haar morgen invullen, dan heb ik tijd. :]


    help

    Gipsy schreef:
    (...)
    Zodra je een foto hebt, zet ik je er bij (:

    Is goed :). Sorry dat ik die nog niet heb, maar het is nogal lastig om een foto te vinden die goed bij dit personage past.


    Fuck the government.

    Naam: Alena "Lena" Katherina Lancaster
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Momenteel nog een reiziger. Bediende in Tavern "Aphrodite"
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Lena is een sterke jonge vrouw. Ze laat zich niet doen, maar soms kan ze wel naïef zijn. Ze is verschrikkelijk koppig en luistert niet vaak naar anderen. Soms kan ze nogal uitbundig zijn en ze is snel aangebrand, iets wat ze van zichzelf weet. Ze weet zichzelf ook heel goed in te schatten, maar kan soms haar gevoelens en gedachten moeilijk voor zichzelf houden. Ze is ongelofelijk slim en is veel met kunst bezig. Kunst van alles, en dan niet alleen de vredige dingen. Ze heeft zichzelf ingewijd in de zwaardvechtkunst.
    Toen haar vader het ontdekte was hij niet kwaad, maar wilde hij haar net helpen om meer technieken te weten te komen.
    Al houdt Lena van avontuur, ze houdt ook van lezen - iets wat ze eigenlijk nog niet zo heel lang kan. Voor zover Lena weet, is haar vader de broer van één of andere keizer. Hij was erg rijk en stond hoog in aanzien, maar hij was bereid om al dat weg te geven voor Lena's moeder, waardoor hij gedwongen was in armoede te leven. Ze hadden zelfs geen geld om een goede scholing voor Lena te betalen. Deze wist dit, en drong daarom niet verder aan. Maar op haar zeventiende begon ze altijd maar leergieriger te worden, toen ze de verschillende vakken over kunst, vechtkunst en muziek leerde kennen. Dus leerde haar vader haar lezen en schrijven en een beetje wiskunde. Ze kreeg het snel onder de knie, maar heel erg vlot kan ze het nog steeds niet echt. Dat is Lena's zwakke punt, ze kan niet tegen imperfecties, zeker niet van zichzelf. Alles moet bij haar veel te snel lukken en perfect zijn, anders schuift ze de schuld op zichzelf en voelt ze zich nutteloos. Ook dit weet ze van zichzelf, maar haar trots staat in de weg om het ooit toe te geven. Op die vlakken is ze nogal streverig.
    Uiterlijk mét foto: Lena heeft vuurrode haren, die in de zomer wat blonder worden. Deze heeft ze van haar moeder, die bijna op de brandstapel belandde vanwege dat haar. De mensen in het dorp waar Lena's gezin woonde, was nogal bijgelovig en geloofden dat rood haar de kleur van de duivel was. Ook Lena zelf riskeerde de brandstapel, maar haar vader wist haar onschuld te bewijzen. Hij was een erg beschermend man tegenover Lena en haar moeder. De vorm van Lena's haar hangt af van het weer. Soms krult het, andere keren valt het in golven naar beneden.
    Haar ogen zijn chocoladebruin, met een goudachtige schijn in het juiste licht, omrand door volle, lange zwarte wimpers. Ze heeft een stevig gestel en een mooi figuur, waar sommige mannen wel meermaals hun blik op laten vallen.
    Lena heeft fijne handen, iets wat niet echt te verwachten valt bij een meisje dat eigenlijk zou moeten helpen op het land om haar ouders door hun kosten te helpen. Maar toen haar vader ontdekte dat er zoveel talent in die handen zat, verbood hij haar om ooit nog zwaar werk te doen. Ze kan met die handen mooie dingen vervaardigen en muziek maken op verschillende instrumenten.




    Holland Roden
    Geschiedenis: Lena's vader, broer van Keizer Rose, wilde de wereld zien toen hij twintig was. Hij trok ver weg van Northwode en vestigde zich nadat hij Emelia - Lena's moeder - had leren kennen in een dorpje ver buiten het rijk. Lena had nooit van haar vaders keizerlijke afkomst geweten - ook omdat hij zijn naam veranderde naar die van haar moeder: "Lancaster". Op een gegeven moment - toen Lena net achttien was - viel er een leger hun dorpje binnen. Het enige wat haar vader haar kon meegeven van zijn verleden, was een envelop met daarin een brief en een stamboom. Lena had geen idee wat ze ermee moest doen, totdat ze op het idee kwam om uit te zoeken of er mensen waren die haar familie kenden. Ze wilde mensen leren kennen die haar zouden erkennen, zodat ze weer familie zou hebben. Ze is helemaal alleen en zoekt naar haar plaatsje, het liefst naar een plaatsje waar mensen haar vader kenden. Daarom is ze op weg naar het paleis van Northwode, maar vanwege vele vergissingen en andere zaken, deed ze er langer dan een jaar over om de hoofdstad van Northwode te vinden. Zo kwam ze in een dorp niet ver bij de hoofdstad van Baratheon vandaan een jongeman tegen, genaamd Alexander. Voor heel even wilde ze gewoon bij hem blijven, trouwen en een familie stichten, wanneer ze erachter kwam dat hij haar bedroog. Al bleef ze e zoveel van hem houden, ze trok weer verder, teleurgesteld.

    Goed zo? :3

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 19:52 ]


    help

    Klaar. Ik kan de geschiedenis nog wat uitbreiden, maar mijn moeder wordt kwaad.


    help

    I like her. :3


    Thank you. :]

    I just like Holland..


    help

    Holland Rhoden is awesome! (:
    Lena ook! Jammer dat ze bij Northwode hoort, anders konden zij en Adam maatjes worden C:


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    Holland Rhoden is awesome! (:
    Lena ook! Jammer dat ze bij Northwode hoort, anders konden zij en Adam maatjes worden C:


    XD Bedankt! xd Kan misschien nog steeds. Ik bedoel, ooit gaan de perso's elkaar toch ontmoeten, denk ik?

    Ik ga eens aan mijn eerste post beginnen...


    help

    Ik twijfel of ik nog een man bij Baratheon ga aanmaken...


    help

    Hmm.. Je kan ook altijd de koning van Northwode aanmaken? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Maar ik wil een jonge gast van twintig. xd Ik heb Lena trouwens een beetje aangepast.

    Misschien de oudstet zoon die de troon al heeft over genomen van zijn vader omdat die te oud was. xd Nee, dat failt.


    help

    Jammer.. Ik wou wel een vader XD


    Don't be like the rest of them, darling

    [Porcelaneous - > Exasperated]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling