• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame
    -
    -
    -



    Mannen:
    - Bastard - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - Glorious - Adam James Cordiall - Wetenschapper/ingenieur
    - Bastard - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokter
    - 0o7 - Mathre - Schildknaap
    - MadEyeMoody - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - STORYDREAMER - Rosamunde Northwode - Koningin
    - Aurorea - Arabella Estelle Devereaux - Jonkvrouw
    - Aurorea - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Rowboats - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen
    -
    -


    Mannen:

    - MadEyeMoody - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Rowboats - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Sid - Victarion ‘Vic’ Karstark - Kapitein van de wacht (Kapitein der ridders.)
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Bastard - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praat-Topic
    Praat-Topic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Annabeth schreef:
    Northwode raakt overbevolkt. xd

    Zo lang dat er streepjes onder de personages staan, kan er nog volk bij (:
    Zij alle streepjes volzet, zet ik er weer wat bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Annabeth schreef:
    Northwode raakt overbevolkt. xd


    That's because Northwode is awesome :3


    Don't be like the rest of them, darling

    ik wil graag een vrouw reserveren bij het huis van Baratheon :]


    Credendo Vides

    COOOOOOOLLLLL (flower)
    Ik wil zo graag meedoen :$
    Zal ik hem maar gelijk invullen dan :$

    Naam: Dawn Echo Lyna
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Vrouw
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel) Spion en meid
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Is een heel lief meisje, als je eenmaal goed bevriend bent. Ze doet altijd aardig en zegt niets achter je rug om. Maar helaas is dit een vermomming. Ze is erg schuw en wil liever niet met mensen praten. Daarom is ze een geweldige spion. Ze kan door een grot lopen en dan wekt ze geen echo op. Dawn is erg lief als het erop aankomt en kan haar ware gevoelens goed verbergen. Vroeger was ze altijd rechtvaardig en die eigenschap kan je nog steeds terugvinden. Is erg verbitterd, maar denkt veel na over het leven. Ze is de enige uit haar familie die kan lezen en schrijven, en ze doet dat ook graag.
    Uiterlijk mét foto:

    Dawn heeft een zeer bleke huid dat je kan vergelijken met papier. Ze heeft donkerbruin haar en heeft diepblauwe ogen. Ze draagt vaak een mantel met een capuchon en draagt altijd ballerina - like schoenen. Ze draagt altijd een armband met een blauwe draak erop. De ogen van de draak en de mantel zijn diep, diepblauw.
    Geschiedenis: Haar vader stierf toen ze drie jaar oud was en haar moeder werke als barvrouw, wat Dawn helemaal niet kon hebben. Haar moeder sloeg haar vaak, omdat ze dan zelf wat ophad. Ze heeft haar moeder vermoord toen ze tien was, en toen merkte het koninkrijk haar op. Sinsdien werkt ze als dienstmeid in Northwode, omdat ze zelf geen onderdak meer heeft. Ze heeft sinds vroeger dus al geleerd om niemand te vertrouwen, maar de koning is ze trouw.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 19:57 ]


    I will keep watch.

    Kan het zijn dat het me doet denken aan The Game Of Thrones?


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    When I saw that spotlight: OOH! SEEMS NICE! IK DOE MEE!

    I am a full retard. -.-


    help

    Smil3 schreef:
    Kan het zijn dat het me doet denken aan The Game Of Thrones?

    Dat kan kloppen :W
    Ben verslaafd aan de serie, maar ik vond 7 koninkrijken toch wat veel om in 1 RPG te zetten, dus zijn het er 2 geworden.
    En Baratheon klinkt gewoon zo geweldig (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Annabeth schreef:
    When I saw that spotlight: OOH! SEEMS NICE! IK DOE MEE!

    I am a full retard. -.-


    XD I just died of laughing


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth schreef:
    When I saw that spotlight: OOH! SEEMS NICE! IK DOE MEE!

    I am a full retard. -.-


    *Vind ik leuk*
    Nu zou zo'n like knop van facebook wel van pas komen ja:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dat kan kloppen :W
    Ben verslaafd aan de serie, maar ik vond 7 koninkrijken toch wat veel om in 1 RPG te zetten, dus zijn het er 2 geworden.
    En Baratheon klinkt gewoon zo geweldig (:


    Hihi inderdaad 7 is veel, je bent niet de enige die er aan verslaafd is xD


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Het is denk ik niet echt handig als er alleen maar vrouwen aangemaakt worden...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil graag een vrouw van huize Northwode reserveren, is het goed als ik om half tien een berichtje plaats met mijn personage? Ik ben nu namelijk aan het werk!
    xxxx


    Keep your head, heels and standards high.

    Gipsy schreef:
    (...)

    *Vind ik leuk*
    Nu zou zo'n like knop van facebook wel van pas komen ja:W


    Dat denk ik echt vaak... xd


    help

    Naam: Ruth Rose Burckinson
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Meisje
    Functie: Burger/Bandiet
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Erg slim en lief meisje. Ze is soms erg brutaal en houd wel van avontuur.
    Ze is erg zelfstandig en kan goed voor zichzelf zorgen. Is soms erg ongeduldig en neemt iets te vroeg actie.
    Ze haat het dat mannen denken dat vrouwen niets kunnen,en ze maar voor de kinderen moeten zorgen
    en het eten om zes uur aan tafel moeten hebben. Ze vind dat vrouwen en mannen gelijke rechten hebben
    en houd van uitdagingen. Ze is niet het typische 'girl next door.' Ze is erg rebels en houd zich niet altijd aan de regels.
    Ze heeft een hekel aan mensen die de baas spelen, of zich hoger voor doen dan ze werkelijk zijn.
    Neemt dingen niet al te serieus, en ziet de consequenties wel komen. Houd mensen niet snel te vriend.
    Uiterlijk mét foto:


    Is 1;68 slank figuur. Lenig en snel.

    Geschiedenis: Heeft een jaar of 7 geleden haar moeder verloren en leeft samen met haar vader
    in een iets te knus huisje. Heeft geen problemen met bedriegen en stelen van mensen en houd wel van
    een avontuur. Sinds de dood van haar moeder heeft Ruth de taken van haar moeder overgenomen, al is het niet van
    haar verwacht. Ze wil het graag.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:19 ]


    Blub.

    Naam: Algerain Catharina Baratheon
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Bastaard dochter van de koning, levend in ballingschap en gezocht huurmoordenares
    Koninkrijk: Baratheon
    Innerlijk: Algerain is psychisch beschadigd door iedereen die ooit in haar omgeving geweest is, en haar karakter is gebroken op alle manieren. Als iemand het in haar wakker zou kunnen roepen, heeft ze een heel groot hart. Maar nu komt ze over als agressief, koud en harteloos op zowel haar slachtoffers als haar cliënten.
    Uiterlijk mét foto:




    Geschiedenis:Toen Algerain geboren werd, verborg haar moeder haar voor de buitenwereld. De koning mocht niet weten dat hij ergens in het Noorden een bastaard dochter had. Dus nam zij een jonge houtvester in vertrouwen om voor haar dochter te zorgen, niet wetend wat hij aan zijn kerfstok had. Niet wetend wat haar dochter zou worden. Algerain groeide op, en de houtvester was de enige van wie ze ooit gehouden had. Hij was als een vader, broer en echtgenoot voor haar. Tot hij gedood werd door wachters van het koninkrijk Northwode, met als aanklacht dat hij misdaden tegen de troon had gepleegd. Algerain wist te ontkomen, en leefde verder in de natuur. De houtvester had haar alles geleerd over overleven in het wild. Ze kwam aan haar kost door te jagen en te vissen, tot de winter kwam. Ze was bijna doodgevroren als een mysterieuze man haar niet gevonden had. Hij nam haar mee naar zijn plek in het bos, en vertelde haar dat hij een huurmoordenaar was en dat zij bij hem in het krijt stond nu hij haar leven had gered. Zo kwam het dat Algerain Baratheon het slechte pad kwam te bewandelen. Zij was zeer gevreesd onder beide koninkrijken Baratheon en Northwode, en zelfs onder haar eigen meester, die zij door eigenbelang zelf vermoord heeft. Zal Algerain ooit weer het rechte pad bewandelen? Zal ze ooit weer iemand om van te houden vinden? En zal ze erachter komen dat haar echte vader de koning van Baratheon was?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:03 ]


    Je kan beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.