• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Er is een minimum van 10 regels, meer regels zijn uiteraard ook toegestaan.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses/Dochter van de koning.
    - mismi - Elena Sophia Collins - Dienstmeid/spion
    - Pebble - Gemma Antoinette Treebone - Dienstmeid/naaister
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame
    -
    -
    -



    Mannen:
    - Bastard - Raegan Bran Baratheon - Koning Baratheon
    - 0o7 - Reagan Theadran Baratheon || - Prins/Zoon van de koning (Troonopvolger)
    - mismi - Julius Edward of Monmouth - Ridder
    - Squib - Daniëll Liam Graves - Ridder
    - Glorious - Adam James Cordiall - Wetenschapper/ingenieur
    - Bastard - Brom Rowan Falcon - Kruidenier/Dokter
    - 0o7 - Mathre - Schildknaap
    - MadEyeMoody - Bradley Damon MacGreggor - Burger/Bandiet






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - STORYDREAMER - Rosamunde Northwode - Koningin
    - Aurorea - Arabella Estelle Devereaux - Jonkvrouw
    - Aurorea - Floria Ysmay Swift - Dienstmeid
    - Squib - Arissa Illeana Sait - Naaister
    - Rowboats - Alena "Lena" Katherina Lancaster - Bediende van de Tavern/ Bar 'Aphrodite'
    - Sheerio - Victoria Annabella Mortmain - Danseres/gevangenen
    -
    -


    Mannen:

    - MadEyeMoody - Ian Alexander Northwode - Prins/Zoon van de koning (troonopvolger)
    - Rowboats - Léon Oliver Northwode - Prins/Zoon van de koning
    - Sid - Victarion ‘Vic’ Karstark - Kapitein van de wacht (Kapitein der ridders.)
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder/zoon van de hertog
    - Bastard - Ilias Aeneas Logan - Schildknaap
    - 0o7 - Lior- Bandiet
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Praat-Topic
    Praat-Topic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 13:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ben Barnes :9~ Jammer genoeg woont hij niet in Northwode haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Pebble: Hehe. Misschien. (X
    @Neiva: Niets is onmogelijk. (:


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Naam: Brom Rowan Falcon.
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man.
    Functie: Kruidenier/dokter -men zegt dat hij zich bezig houdt met duistere krachten-
    Koninkrijk: Baratheon.

    Innerlijk: Brom is geen kwaaie ziel, wat de andere ook mogen zeggen. Hij is aardig en vriendelijk en mensen die geen degelijke dokter kunnen betalen komen naar hem voor het nodige medicijn. Brom is erg handig met kruiden en gaat die dan ook plukken in de bossen in Baratheon. Soms reist hij dagen voor hij de bepaalde plant gevonden heeft die hij nodig heeft. Meestal zie je Brom met een geconcentreerde uitdrukking op zijn gezicht die je vertelt dat hij weer met zijn hoofd ergens anders is. Brom is de soort jongen die zomaar eens zijn hoofd kan verliezen en van alles vergeet. Hij is enorm verlegen maar wanneer je hem met kruiden ziet bloeit Brom helemaal open. Hij houd van dieren maar kan hen niet dood zijn. Het vreemde is dan wel dat hij bloed kan verdragen, zo ook ontstoken ogen en de lelijkste wonden.
    Uiterlijk mét foto:




    Ben Barnes.
    Brom is niet groot en niet klein. Hij is gemiddeld, maar zelf vind Brom dat ik te groot is. Hij is gespierd omdat hij veel oefend met zwaardvechten en soms ook zwaardere mensen met optillen. Hij heeft golvend donkerbruin haar dat tot op zijn schouders valt en mooi chocoladebruine ogen.
    Geschiedenis: Brom's moeder is gestorven bij zijn geboorte en tot zijn elfde heeft hij alleen bij zijn vader gewoond op de boerderij. Hij hielp zijn ouwe heer met de dieren en op het veld maar het noodlot sloeg toe en ook Brom's vader stierf te wijten aan de pest die heerste. Na de dood van zijn vader werd Brom in een weeshuis geplaatst tot hij 14 was en toen haalde een oude kruidenier hem in huis als zijn leerling en hulpje. De man was heel erg goed voor Brom en leerde hem de knepen van het vak. Hij verzorgde mensen en genas mensen met Brom als zijn rechterhand, maar de man was oud en hij wilde sterven bij zijn familie ver in het noorden, dus toen Brom 17 was en oud genoeg om alles zelf te doen maakte de kruidenier zijn tassen en vertrok op zijn paard. Brom was droef om het heengaan van zijn meester omdat hij vrij zeker was dat hij de heer nooit meer terug zou zien, maar het elven ging door en Brom begon zelf mensen te genezen en kruiden te plukken.


    Done. (:


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Done. (:


    SOMEBODY READ ERAGON.


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    SOMEBODY READ ERAGON.


    Actually, I didn't. Just saw the movie. :/


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    Actually, I didn't. Just saw the movie. :/


    That's all the same. xd


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    SOMEBODY READ ERAGON.


    I read it NOW :# First book: DONE Second: NOt done...


    I will keep watch.

    Naam: Mathre
    Leeftijd: 14
    Geslacht: man
    Functie: Schildknaap van sir Daniëll
    Koninkrijk: Baratheon

    Innerlijk: Mathre is een snelle jongen. Hij is ook nog sterk en droomt ervan om de beste ridder van Baratheon. Zijn vader is een tijdje geleden gestorven toen hij naar Northwode vertrok om op zoek te gaan naar iets, wat, dat weet Mathre niet. Sinds toen heeft hij er zo een grote hekel aan, maar hij laat dat niet blijken als hij iemand uit Northwode tegen komt. Zijn zwaard-skills liggen hoog, en dat is dan ook wat hij de hele dag oefent, en niet alleen overdag, soms blijft hij tot diep in de nacht op om te oefenen. Sir Daniëll is zijn voorbeeld, en hij wil net zo worden, maar dan beter. Of dat gaat lukken is voor hem nog maar de vraag.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Mathre komt uit een gezin waarvan hij de oudste van vijf kinderen was. De zware taken waren dan ook aan hem, waar hij zich meestal aan ergerde. Zijn vader was zijn beste vriend, want verder heeft hij nooit vrienden gehad omdat hij het te druk had met trainen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het praat-topic, people.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er is een vrouwelijke rol beschikbaar in Northwode


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zou ik die mogen reserveren? Ik sta nu namelijk vast met mijn andere rol.

    Ik zal de rol dan morgenavond invullen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Woow, deze lijkt zo leuk! :Y)
    Ik wil graag meedoen, kan dat nog?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:32 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Woow, deze lijkt zo leuk! :Y)
    Ik wil graag meedoen, kan dat nog?

    Dat kan.
    We hebben nog 1 man openstaan in Northowde en als hij is ingevuld, komen er val elk koninkrijk, zowel mannen als vrouwen weer 3 bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dat kan.
    We hebben nog 1 man openstaan in Northowde en als hij is ingevuld, komen er val elk koninkrijk, zowel mannen als vrouwen weer 3 bij.

    Oké (:
    Je hoeft hem niet te reserveren voor mij (want ik wou eigenlijk bij Baratheon). Maar ik zal eens denken over een personage, want ik heb geen zin om zo lang te wachten tot iemand hem uiteindelijk neemt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    [Iedereen krijgt een deadline tot en met woensdag om 20u00. Wie er tegen dan nog steeds niet nieuws gepost heeft, vliegt er uit. Geen excuses. Ik ben het wat beu aan het worden dat de rollen vrijwel allemaal volzet zijn en niemand de moeite neemt om even wat te posten terwijl ze wel online zijn. 10 regels is helemaal niet veel, dus doe wat moeite.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.