• Weet iemand een trucje om nagelstickers beter te laten plakken?
    Het gaat om deze, ik heb alleen een ander motief er op.
    ze moeten vanzelf plakken op nagellak maar ze gaan steeds los. ik heb al geprobeerd met doorzichtige nagellak er over heen te doen maar dat hielp niet.
    Ik mag ze alleen op doen omdat het Halloween is, dus eind deze week moeten ze er af (eigenlijk donderdag al).
    Vorige zaterdag ook al geprobeerd, maar die bleven echt niet zitten. Nu dus nieuwe gekocht met de hoop dat het met nagellak er over heen wel zou helpen. Niet dus.

    Heeft iemand ervaring hiermee en weet ie dan ook hoe je het op moet lossen? Ik heb wel gezien dat het niet echt goede kwaliteit is (eigenlijk zijn al die stickers dat niet) maar ze moeten toch wel een nacht kunnen overleven? (de vorige keer toen ik ging slapen waren ze allemaal los gegaan, op één na).

    Alvast heel erg bedankt, morgen hebben ik namelijk iets Halloween achtigs en dan zou het leuk zijn dat ze bleven zitten (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nee sorry, ik ken ze niet, haha.
    Waar heb je die vandaan? Want ze zien er veel leuker uit dan die nep-nagels!


    everything, in time

    Noyade schreef:
    Nee sorry, ik ken ze niet, haha.
    Waar heb je die vandaan? Want ze zien er veel leuker uit dan die nep-nagels!


    Kruitvat (A)
    Die van mij zijn echt heel vet, misschien kan ik er een plaatje van vinden.


    Die.
    Je ziet niet echt goed dat het bloemen zijn en daarom vind ik ze vet (hou niet zo van bloemen)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hmm, die heb ik nog nooit gezien, maar Essence is normaal wel een goed merk hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Secondelijm. Honderd procent garantie! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    @Barnabas: wahahaha :P Alleen hebben we het momneteel net in huis. Anders had ik het gebruikt. Het is opgegaan aan de deurknop van mijn broer... (a)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ken ze alleen Sylvie Nails van Sylvie van der Vaart en die werken goed en plakken goed.

    Edit: Je moet wel zorgen dat je nagels goed schoon zijn en niet vettig zijn.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:23 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Flitwick schreef:
    (...)

    Kruitvat (A)
    Die van mij zijn echt heel vet, misschien kan ik er een plaatje van vinden.


    Die.
    Je ziet niet echt goed dat het bloemen zijn en daarom vind ik ze vet (hou niet zo van bloemen)


    Oh die zijn zo awesome! ;o En die passen gewoon op iedere nagel? :3


    everything, in time

    Er zijn heel veel verschillende maten en daar kan je uit kiezen, moet ze ook gewoon bijknippen

    Ze blijven nu zitten, maar ze kunnen zo weer los gaan -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Die dingen werken niet goed, er zijn echt maar weinig nagelstickers die het goed doen :C


    i put the fun in funeral

    Die van Miss Sporty zijn goed, wat mij verbaasde want normaal is dat merk juist hartstikke slecht.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Kermit schreef:
    Die van Miss Sporty zijn goed, wat mij verbaasde want normaal is dat merk juist hartstikke slecht.


    Miss Sporty is een prima merk hoor.


    i put the fun in funeral

    Vooraf topcoat/ onzichtbare nagellak erop doen en dan plakken?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Curlies al gedaan (:
    En ik zal de volgende x een ander merk kopen..
    Maar weet iemand hoe ik deze kan laten plakken? anders heb ik pech hoor... En dan moet ik gewoon de volgende keer een andere kopen.
    Wel bedankt voor jullie reacties al


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Descartes schreef:
    (...)

    Miss Sporty is een prima merk hoor.

    Hmm, ik vind het niet zo geweldig eigenlijk.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Flitwick schreef:
    @Curlies al gedaan (:
    En ik zal de volgende x een ander merk kopen..
    Maar weet iemand hoe ik deze kan laten plakken? anders heb ik pech hoor... En dan moet ik gewoon de volgende keer een andere kopen.
    Wel bedankt voor jullie reacties al

    Nagellijm?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.