• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kir langzaamaan weer vrolijk en maak grijphandjes.

    Hue;
    Ik rol even met mijn ogen en slaak een zucht.
    'Bedankt... Je heb zojuist mijn complete imago de grond in geboord..' zucht ik.
    'Maar goed.. Dat doet er niet meer toe. Ik ben ook niet van plan meer te stelen of te moorden, tenzij het een opdracht is. Maar nu ik Haru heb, wil ik het niet als een soort hobby doen' mompel ik.
    Ik kijk even bedenkelijk van Gaara, naar Haru, naar de gang waar Selienna naartoe is gegaan en kijk terug naar Gaara.
    'Goed, maar geef ons wel onze privacy... Ik zal Selienna er dan wel op wijze om op dieren te jagen..' zucht ik en kijk dankbaar naar Gaara.

    Is goed schat.. Slaap lekker (K)(K)(K)(K)

    Cecile;
    Ik lach zachtjes en kijk een beetje geamuseerd
    'rustig maar love, de kans is 1 op 50 vrouwen dat dat gebeurt hoor... Een kleine kans dus' zeg ik grinnikend

    Gaara;
    Ik grinnik zacht en kijk Hue aan.
    'maar je krijgt ook geen bevelen om dat te doen... Tenzij je bij de ANBU komt hier... Maar ik zou je niet toelaten, ik ken je persoonlijkheid niet en je blijft een crimineel... dus...' zeg ik zacht en speel een beetje met Haru
    Heerlijk kind gewoon!
    Ik ben blij dat hij het toestemt, scheelt iedereen weer een heleboel zoekwerk...
    Niet dat ik Selienna en Hue ga aangeven, vanwege Haru...Maar... Als Haru ouder is, en zijn ouders zijn nog steeds criminelen, dan moet ik ze wel aangeven...
    Ik zucht en kijk naar de kamer waar 1 van de dokters uit komt
    Ik glimlach als hij zegt dat ze bij bewustzijn is en sta op
    Ik loop naar het bed toe en kijk naar Selienna

    Selienna;
    Argwanend kijk ik naar de mensen om me heen en dan naar Gaara
    Ik begin breed te grijnzen en kijk hem aan in zijn ogen
    'Sabaku no Gaara, Kazekage van Sunagakure... Heeft de 1 tailed beast in zich gehad.. waar heb ik de eer aan te danken?' zeg ik uitdagend en blijf hem aankijken
    Heerlijk, mijn oude klasgenoot pesten
    Ik merk dat hij me niet meer herkent, ben ik echt zo veranderd van vroeger?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk verbaasd naar Gaara.
    'Je zegt dat het oké is als ik bij de ANBU kom.. Maar je laat me niet toe..?' vraag ik verbaasd.
    Als hij opstaat en wegloopt, haal ik mijn schouders op, sta zelf ook op en loop achter hem aan terwijl ik de spullen achter me aan sleur.
    Ik loop een kamer in en glimlach als Selienna wakker is.
    De spullen gooi ik de hoek in en loop naar het bed.
    'Hé liefje.. Hoe voel je je?' vraag ik bezorgt en kus haar kruin.

    Haru;
    Ik lach vrolijk om Gaara en speel vrolijk met hem.
    Ik volg hem met mijn ogen als hij wegloopt en krijs vrolijk als papa ook gaat staan en mee loopt.
    Ik wieg vrolijk in de draagzak en geef mama een kus op haar mond als papa haar een kus op haar hoofd geeft.

    [right][/right]april: ' gemenerd; zeg ik nep boos en kijk weg


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    'Klopt, ik ken je niet' zeg ik zacht en kijk verbaast en een beetje boos als Selienna mijn naam en alles opsomt
    Ik grom zacht en kijk haar strak aan
    'Hoe ken je mij? Hoe weet je wie of wat ik ben? Of was?' zeg ik zacht en bevelend

    Selienna;
    Ik lach zacht en onschuldig en kus Haru ook nog snel op zijn kruin
    'Met mij gaat alles goed liefjes, ben blij dat jullie ook veilig zijn' zeg ik zacht
    Ik ben echt heel erg veel dorst, bloeddorst, maar ik laat het niet zien
    Ik wil mijn thuisplaats niet uitgegooid worden, hoewel je heel erg duidelijk kan zien dat ik dorst heb
    'Ach Gaara, niet zo boos zijn lieve schat' zeg ik schijnheilig en streel zijn hand
    'Dat je me niet meer kent verbaast me... Ik ben niet zoveel verandert vergeleken met vroeger...' zeg ik grijnzend
    Ik laat hem een foto van mij zien als zijn klasgenoot en grinnik zacht
    'Valt toch nog wel mee?' zeg ik onschuldig


    Cecile;
    Ik lach zachtjes en streel haar wang lief
    'Liefje toch.. Je weet dat ik je niet boos wil maken' zeg ik zacht en glimlach lief


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Mama!' krijs ik weer vrolijk en maak grijphandjes naar haar.
    Ik kijk onschuldig naar papa en wijs naar mama.
    'Toe.'

    Hue;
    Ik lach zacht om Haru en de kleine, korte woordjes die hij kan uitspreken.
    Ik til hem uit de draagzak, zet hem bij Selienna op bed en maak de draagzak los.
    'Kennen jullie elkaar?' vraag ik verbaasd als ik ze beide één voor één aankijk.

    Gaara;
    Ik kijk verbaast naar de foto en dan weer naar Selienna
    'Was jij dat meisje wat altijd zo stil in de hoek zat en geen vriendinnen had omdat de hele klas je een beetje... raar.. vond?' zeg ik voorzichtig en zie haar knikken
    Ik bijt hard op mijn lip en slik zacht
    Oeps... Dan is dit de Selienna waar ik een beetje een raar gevoel bij kreeg, een prettig gevoel,ik kan het nu omschrijven als liefde, maar toen wist ik het niet...
    Maar goed... Verleden tijd....
    'Ja..Ik ken Selienna... Redelijk goed... Ze was net als ik, eenzaam en alleen....' zeg ik zacht

    Selienna;
    Mijn blik veranderd in extreem duister als ik eraan terug denk
    Ik sluit mijn ogen om rustig te worden en niet te krijgen wat ik had toen ik mijn ouders en familie vermoorden
    De duistere chakra die om me heen verscheen verdwijnt en ik trek Haru op schoot omdat ik weet dat ik hem geen pijn kan doen, dat ik me dan in kan houden...
    Ik zucht diep en sta moeizaam op
    'ik ben jagen' zeg ik zacht, kus Haru en Hue zacht en loop naar het raam


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'het is niet lief ja'pruil ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik klap vrolijk in mijn handjes en knuffel mama.
    Als je weg loopt, trek ik een pruillipje en lig ik languit op het ziekenhuis bed, terwijl ik haar kant op kijk.
    'Mammie..' zeg ik zielig.

    Hue;
    Ik knik langzaam en zie duidelijk aan de twee dat ze het in die tijd totaal niet leuk hebben gevonden.
    Ik kijk verbaasd naar Selienna en schenk haar een bezorgde blik.
    'Liefje, wil je alsjeblieft op dieren gaan jagen.. Dan mogen we blijven' zeg ik zachtjes.

    Ik ben eten (K)(K)(K)(K)(K)(K)

    Cecile;
    'sorry liefje... maar wat wil je nu hebben dan?' vraag ik lief

    Gaara;
    Ik draai me om naar Selienna en kijk afwachtend naar haar
    Ik heb nog steeds gevoelens voor haar, maar ze is met Hue samen, dus ik schuif ze makkelijk aan de kant, vooral omdat ze nog steeds een crimineel is...
    Selienna;
    Ik zucht diep en spring zonder een woord te zeggen het raam uit
    Oei, hoger dan ik dacht
    Ik slik zachtjes en maak een paar salto's zodat ik wat minder hard aan kom
    Ik strek me uit en kom toch nog netjes op mijn voeten terecht en grijns iets
    Ik laat mijn instinct me leiden en schiet het bos in
    mijn eerste slachtoffers komen in zicht en ik zet mijn tanden in de kelen van de dieren
    Bahhhhh, veel te gezond en ik voel niet de kracht door me heen stromen die ik krijg met mensen..
    Goedgoed,ik heb behoefte aan een nieuw huis nu die van mij verpulverd is door dat stomme monster....


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: ; wat mag ik dan' vraag ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kijk zielig naar mama die het raam uitspringt en leg mijn gezicht in het matras.

    Hue;
    Ik slaak een zucht en kietel Haru een beetje zodat hij omhoog komt.
    'Mama komt zo terug kleine' zeg ik met een zwakke glimlach.
    Ik ga op het bed zitten en kijk naar Gaara.
    'Waarom mag ik eigenlijk niet bij de ANBU? Denk je soms dat ik niet goed genoeg ben? Of vertrouw je me gewoon niet?' vraag ik rustig.
    'Ik ben heust wel te vertrouwen, ook al ben ik een crimineel' voeg ik er aan toe.

    Cecile
    'Alles wat je aandurft... Als je een appel wil, krijg je een appel... wil je spaghetti, neem je spaghetti... Eerst wel een kleine hap om te kijken hoe je erop reageert.... Snap je?' zeg ik

    Gaara;
    'Het heeft met vertrouwen vooral te maken ja.. Ik wil je eerst kunnen vertrouwen voor ik je erbij laat... En ik wil je testen hoe goed je bent.... Dan pas kan ik kijken of je het waard bent, grof gezegd dan, om bij de ANBU te komen....' leg ik hem uit
    Ik glimlach een beetje en wenk Hue en Haru
    'Ik zal jullie je huis laten zien...' zeg ik
    'Selienna weet jullie wel te vinden' zeg ik zacht en loop vast voor ze uit

    Selienna;
    Ik drink nog een boel dieren leeg omdat ze me niet het gevoel geven van voldoening..
    Ik merk dat Hue zich met Haru verplaatst en ik loop langzamer richting Suna tot ze stil staan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Gaawa! Dwagun' brabbel ik en kruip naar de rand van het bed.
    Ik ga rechtop op mijn knietjes zitten en maak grijphandjes.

    Hue;
    'Ik ben van nature blind en ik ontkom aan alle gevangenissen.. Is dat goed genoeg voor je?' vraag ik een beetje droog.
    Ik pak met een zucht alle spullen op en kijk verbaasd naar Haru.
    'Ik weet niet of hij dat wel wilt Haru..' mompel ik.