• Ik lig meestal in de clinch met Tumblr, maar vandaag schenen we de strijdbijl begraven te hebben en ziehier: http://sjolanderandstockholm.tumblr.com/
    Mijn punt nu is: ik wil het mooi in elkaar over laten loper; je ziet dat op sommige punten de plaatsen mooi in een regel passen en andere weer niet en dat ziet het er erg statisch uit, vind ik. Ik heb wel al door dat je dan dunnere ertussen moet stoppen, maar hun geven jullie je Tumblr weer zodat het afwisselend is, niet statisch maar toch zoveel mogelijk mooi passend?
    En ik wou eerst een andere vormgeving doen, alleen toen kwam ik erachter dat die ik wou, er niet meer was. Één van de Moderators heeft die ook, geloof ik, met allemaal plaatjes helemaal links van het scherm. Of ik kijk een kwartier lang scheel naar mijn neus of die sjabloon is er niet meer. Weet iemand wat ik bedoel en of dat klopt?
    En hoe ronselen jullie followers voor jullie blog, maken reclame en maakt het aasprekelijk voor bezoekers? Want ik denk niet dat mijn blog erg ''uitnodigend'' is, hoewel ik de opmaak zo rustig erg fijn vind. Ik wil geen tekst, ik doe vooral plaatjes en quotes, aangezien in mijn ''About'' al duizende Engelse spelfouten zitten, laat staan dat ik complete teksten in elkaar flans. Iemand tips, kritiek, opmerkingen, werkpunten voor mijn blog?

    Als je nog bepaalde aanmerkingen hebt op tips, mag je dat gerust stellen, hoor! Ik sta open voor kritiek en hulp, want ik wil zoveel mogelijk doen voordat ik weer met die site in de clinch ga liggen. Ja: ik had hiervoor blogspot, maar Tumblr is makkelijker en er komen vaker mensen bij kijken, omdat meer mensen het hebben. So, here you go! (wbw)

    - 30/10: 3 follwers
    - 31/10: 5 followers
    - 01/11: 6 follwers
    - 01/11: 7 followers
    - 02/11: 8 followers
    - 02/11: 9 followers
    - 02/11: 10 followers (feestje!)
    - 02/11: 11 followers
    - 05/11: 13 followers
    - 06/11: 17 followers
    - 06/11: 20 followers (in 8 dagen, hell yeah!)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lol, je blog is leuk, ik ga 'm followen. Je hoeft trouwens niet terug te followen want ik heb echt een multiple ship blog.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Lol, je blog is leuk, ik ga 'm followen. Je hoeft trouwens niet terug te followen want ik heb echt een multiple ship blog.


    Mijn blog faalt ook nogal, maar ik zal je followen. Lekker puh. (wbw)
    - Shit, hoe kun je zien wie je blog volgen?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De titel vind ik een beetje groot, maar het ziet er gewoon goed uit hoor. :') Leuke Tumblr heb je!
    En als het goed is krijg je een notificatie als iemand je begint te volgen. Die kan je zien op je dashboard (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:50 ]

    Pending schreef:
    De titel vind ik een beetje groot, maar het ziet er gewoon goed uit hoor. :') Leuke Tumblr heb je!


    Hmm, ik snap wat je bedoelt, hij overlapt de plaatjes. Even kijken of ik er wat aan kan doen. Bedankt voor je tip!
    - Damn, ik wil de titel zo houden alleen het kan niet echt kleiner I suppose. Even kijken verder,
    - Oké, haha, nog geen totici's gezien, dus ik wacht in spanning af. c:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Mijn blog faalt ook nogal, maar ik zal je followen. Lekker puh. (wbw)
    - Shit, hoe kun je zien wie je blog volgen?

    Bij je dashboard, heb je rechts een menu, daar staan je followers en wie jij followt. ALs je trouwens op je eigen titel klikt (in dat kleine menu'tje), en dan nog een keer erop klikt, kom je bij je eigen personal dashboard: dus alle dingen die jij post, en je kunt dan ook zien wie wat reblogt van je. Volgens mij kun je je titelgrootte gewoon veranderen in je HTML.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Bij je dashboard, heb je rechts een menu, daar staan je followers en wie jij followt. ALs je trouwens op je eigen titel klikt (in dat kleine menu'tje), en dan nog een keer erop klikt, kom je bij je eigen personal dashboard: dus alle dingen die jij post, en je kunt dan ook zien wie wat reblogt van je. Volgens mij kun je je titelgrootte gewoon veranderen in je HTML.


    Oh zo, dan heb ik eroverheen gekeken, haha! Dankjewel. [: Die HTML, oh my god, als ik daar mee ga kloten zijn de rapen gaar, haha. x] Als ik over een week nog steeds vrede heb met Tumblr, zal ik nog eens een gokje wagen..


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niiice!

    Hoe the hell doe je dat?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tips? Laat je titel niet mee bewegen en je plaatjes zijn zoooo groot Myke! Er passen er twee op één beeldscherm!;o
    Anyways me follows u c:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Tips? Laat je titel niet mee bewegen en je plaatjes zijn zoooo groot Myke! Er passen er twee op één beeldscherm!;o
    Anyways me follows u c:


    Hoe laat ik de titel staan? [: Ik zal morgen proberen, want ik moet nu staan. En hoe bedoel je dat de plaatjes zo groot zijn? Kan dat kleiner dan? Ugh, heb zoveel te leren. :W But thanks!

    Lenah schreef:
    Niiice!

    Hoe the hell doe je dat?


    Dankjewel! (bloos)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:53 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    Hoe laat ik de titel staan? [: Ik zal morgen proberen, want ik moet nu staan. En hoe bedoel je dat de plaatjes zo groot zijn? Kan dat kleiner dan? Ugh, heb zoveel te leren. :W But thanks!


    Als het goed is staan die opties allemaal in je thema code.. Je kunt ook kijken bij je gewone opties of je een vinkje ziet met ''Titel mee bewegen'' of iets anders.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    (...)

    Als het goed is staan die opties allemaal in je thema code.. Je kunt ook kijken bij je gewone opties of je een vinkje ziet met ''Titel mee bewegen'' of iets anders.


    Hmm, niet gevonden, heel raar. :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb je je theme zelf gemaakt of wat ? Want ik vind je uitleg wat verwarrend ha
    Ik maak themes, maar meestal maar met één column dus ik kan je geen tips daarover geven,maar goh over de followers wel:
    1) Het helpt als je vooral over één fandom/stijl/persoon post want dan hebben mensen sneller de neiging om je te volgen
    2) praat tegen andere mensen, dit helpt echt!
    3) post zelf dingen en tag die ALTIJD zodat mensen via de tags op jou blog kunnen komen
    4) zorg ervoor dat er geen muziek afspeelt als je je blog opent, dat de titel niet te flitsend is, neutrale kleuren zijn altijd beter!


    The soul needs autumn.

    unions schreef:
    Heb je je theme zelf gemaakt of wat ? Want ik vind je uitleg wat verwarrend ha
    Ik maak themes, maar meestal maar met één column dus ik kan je geen tips daarover geven,maar goh over de followers wel:
    1) Het helpt als je vooral over één fandom/stijl/persoon post want dan hebben mensen sneller de neiging om je te volgen
    2) praat tegen andere mensen, dit helpt echt!
    3) post zelf dingen en tag die ALTIJD zodat mensen via de tags op jou blog kunnen komen
    4) zorg ervoor dat er geen muziek afspeelt als je je blog opent, dat de titel niet te flitsend is, neutrale kleuren zijn altijd beter!


    Haha, ik ontwerp ze niet zelf, ik vind dit al heel wat x]. Ik bewerk alleen sommige kleuren, hoewel dat alleen de titel was. Bedankt voor je tips, daar kan ik wat mee! Alleen ik ben liever random met posten, hoewel ik sommige artiesten ook heel vet vind, dus ik kan sowieso naar wellicht volgers mee krijgen. Thanks! Ik zal op je blog kijken, trouwens. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kijk maar dit blog: http://lechemisevintage.tumblr.com/ (ja, dit is die van Sandra!) die vind ik awesome. Ik wil misschien overstappen naar zo'n soort sjabloon, maar ik kan 'm niet vinden en als ik iets vind wat erop lijkt, staan ze erg ver uitelkaar. Ik heb op een 2e blog voor experimenten (youaremyalmondblossom.tumblr.com) waar ik wat experimenteer, maar ik snap geen reet van de HTML. I need some help! D:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    unions schreef:
    Heb je je theme zelf gemaakt of wat ? Want ik vind je uitleg wat verwarrend ha
    Ik maak themes, maar meestal maar met één column dus ik kan je geen tips daarover geven,maar goh over de followers wel:
    1) Het helpt als je vooral over één fandom/stijl/persoon post want dan hebben mensen sneller de neiging om je te volgen
    2) praat tegen andere mensen, dit helpt echt!
    3) post zelf dingen en tag die ALTIJD zodat mensen via de tags op jou blog kunnen komen
    4) zorg ervoor dat er geen muziek afspeelt als je je blog opent, dat de titel niet te flitsend is, neutrale kleuren zijn altijd beter!

    Completely off-topic, maar ik vind je themes echt mooi. (krul)
    On-topic: bij mij heeft het veel geholpen om contact te leggen met anderen. Dat maakt Tumblr ook leuker, vind ik. (:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''