• Ik lig meestal in de clinch met Tumblr, maar vandaag schenen we de strijdbijl begraven te hebben en ziehier: http://sjolanderandstockholm.tumblr.com/
    Mijn punt nu is: ik wil het mooi in elkaar over laten loper; je ziet dat op sommige punten de plaatsen mooi in een regel passen en andere weer niet en dat ziet het er erg statisch uit, vind ik. Ik heb wel al door dat je dan dunnere ertussen moet stoppen, maar hun geven jullie je Tumblr weer zodat het afwisselend is, niet statisch maar toch zoveel mogelijk mooi passend?
    En ik wou eerst een andere vormgeving doen, alleen toen kwam ik erachter dat die ik wou, er niet meer was. Één van de Moderators heeft die ook, geloof ik, met allemaal plaatjes helemaal links van het scherm. Of ik kijk een kwartier lang scheel naar mijn neus of die sjabloon is er niet meer. Weet iemand wat ik bedoel en of dat klopt?
    En hoe ronselen jullie followers voor jullie blog, maken reclame en maakt het aasprekelijk voor bezoekers? Want ik denk niet dat mijn blog erg ''uitnodigend'' is, hoewel ik de opmaak zo rustig erg fijn vind. Ik wil geen tekst, ik doe vooral plaatjes en quotes, aangezien in mijn ''About'' al duizende Engelse spelfouten zitten, laat staan dat ik complete teksten in elkaar flans. Iemand tips, kritiek, opmerkingen, werkpunten voor mijn blog?

    Als je nog bepaalde aanmerkingen hebt op tips, mag je dat gerust stellen, hoor! Ik sta open voor kritiek en hulp, want ik wil zoveel mogelijk doen voordat ik weer met die site in de clinch ga liggen. Ja: ik had hiervoor blogspot, maar Tumblr is makkelijker en er komen vaker mensen bij kijken, omdat meer mensen het hebben. So, here you go! (wbw)

    - 30/10: 3 follwers
    - 31/10: 5 followers
    - 01/11: 6 follwers
    - 01/11: 7 followers
    - 02/11: 8 followers
    - 02/11: 9 followers
    - 02/11: 10 followers (feestje!)
    - 02/11: 11 followers
    - 05/11: 13 followers
    - 06/11: 17 followers
    - 06/11: 20 followers (in 8 dagen, hell yeah!)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Airheart schreef:
    (...)
    Completely off-topic, maar ik vind je themes echt mooi. (krul)
    On-topic: bij mij heeft het veel geholpen om contact te leggen met anderen. Dat maakt Tumblr ook leuker, vind ik. (:


    Ok, ik zal het onthouden, haha! Mar hoe begin je dan? o.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ok, ik zal het onthouden, haha! Mar hoe begin je dan? o.x

    Nou, ik ben een multi-fandom-blog, dus toen ik begon ben ik gewoon wat dingen op gaan zoeken die ik leuk vond (op dat moment Mika en Glee) en door daarop te zoeken kwam ik op blogs die dat veel postten en ben ik die gaan volgen en langzamerhand contact met ze gaan leggen. Doordat zij dingen postten over bijvoorbeeld shows die ik niet kende, ben ik dat op gaan zoeken en kwam ik weer in een nieuw fandom, waar ik weer nieuwe vrienden vond. (krul) Het heeft lang geduurd voordat ik een beetje een redelijk aantal followers had, maar daar gaat het ook niet om voor mij. Ik ken al mijn internet-vrienden (op èèn na) via Tumblr, dus daarom zit ik er, hihi.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Haha, op die manier. Hmm, ik vind random ook heel erg leuk, ik vind een compleet blog aan fandom spenderen te moeilijk door de verleiding van andere dingen die wil posten - maar ik ga wel contacten leggen, lol. Thanks. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    Haha, op die manier. Hmm, ik vind random ook heel erg leuk, ik vind een compleet blog aan fandom spenderen te moeilijk door de verleiding van andere dingen die wil posten - maar ik ga wel contacten leggen, lol. Thanks. [:

    Ik heb 2 blogs.. één fandom en één normale maar die fandom is dood omdat ik niet echt meer super fan ben of zo lol maar je kunt dus ook 2 blogs aanmaken..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ziet er leuk uit. Zelf snap ik er helemaal niks van. -sad face-


    You are beautiful, you are love.

    Selah schreef:
    (...)
    Ik heb 2 blogs.. één fandom en één normale maar die fandom is dood omdat ik niet echt meer super fan ben of zo lol maar je kunt dus ook 2 blogs aanmaken..


    Dat had ik ook ontdekt, alleen ik maak liever een 2e account, want een 2e blog biedt veel minder tools en het is onhandiger.
    Maar hoe heb jij in godsnaam jouw plaatjes zo mooi bij elkaar gekregen?
    En hoe komt het dat al die plaatjes van grotere blogs allemaal even hoog zijn? (en soms even breed)
    Ach ja, ik faal er nog steeds in. :W

    Ik wil naast quotes van Plato, ook Albert Einstein, Martin Luthing King en Boeddha-quotes erop zetten, ik vind hun ook erg inspirerend, vooral Einstein. Hmm, en ik moet wat aan die pagina's doen. Hoe kun je eigenlijk die ''ask me'' dingen erop zetten bij een pagina? En hoe kun je iemand een fanmail(/) privébericht sturen? Want daar snap ik ook geen drol van! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Dat had ik ook ontdekt, alleen ik maak liever een 2e account, want een 2e blog biedt veel minder tools en het is onhandiger.
    Maar hoe heb jij in godsnaam jouw plaatjes zo mooi bij elkaar gekregen?
    En hoe komt het dat al die plaatjes van grotere blogs allemaal even hoog zijn? (en soms even breed)
    Ach ja, ik faal er nog steeds in. :W

    Ik wil naast quotes van Plato, ook Albert Einstein, Martin Luthing King en Boeddha-quotes erop zetten, ik vind hun ook erg inspirerend, vooral Einstein. Hmm, en ik moet wat aan die pagina's doen. Hoe kun je eigenlijk die ''ask me'' dingen erop zetten bij een pagina? En hoe kun je iemand een fanmail(/) privébericht sturen? Want daar snap ik ook geen drol van! D:


    Mijn thema is gewoon heilig! Die plaatjes gaan vanzelf zo mooi bij elkaar staan ;33
    Ligt aan je thema hoe groot/breed/hoog de plaatjes zijn ..
    Ik faalde er eerst ook in lol maar toen vond ik dit thema op internet ^^

    Fanmail/PB doe je via de Ask Me knop..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Soms dan staat de askbox nog uit. Dan moet je bovenaan naar je instellingen gaan en daar staat het ergens.

    Als je hulpt wilt met al je vragen kan je mij de html code sturen en dan kan ik kijken of ik wat voor je kan doen. Ik ben geen pro, maar ik vind het leuk om daarmee te helpen! Ik kan ook proberen om alle afbeeldingen even breed/hoog/wat dan ook weer te geven, als je dat wilt, en de titel kleiner maken en dergelijke. En als je er behoefte aan hebt, kan ik er zelfs een hele uitleg bij geven.

    PB me anytime. :Y)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Soms dan staat de askbox nog uit. Dan moet je bovenaan naar je instellingen gaan en daar staat het ergens.

    Als je hulpt wilt met al je vragen kan je mij de html code sturen en dan kan ik kijken of ik wat voor je kan doen. Ik ben geen pro, maar ik vind het leuk om daarmee te helpen! Ik kan ook proberen om alle afbeeldingen even breed/hoog/wat dan ook weer te geven, als je dat wilt, en de titel kleiner maken en dergelijke. En als je er behoefte aan hebt, kan ik er zelfs een hele uitleg bij geven.

    PB me anytime. :Y)


    Ha, gevonden, dankjewel! (ik zat al te kijken bij instellingen op mijn blog x]) Ik denk dat ik zeker nog vragen zal hebben, want ik ben vrij nieuw met Tumblr. De titel zou erg fijn zijn, want ik wil 'm vast hebben en niet mee scrollend, dus je komt als geroepen! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Selah schreef:
    (...)

    Mijn thema is gewoon heilig! Die plaatjes gaan vanzelf zo mooi bij elkaar staan ;33
    Ligt aan je thema hoe groot/breed/hoog de plaatjes zijn ..
    Ik faalde er eerst ook in lol maar toen vond ik dit thema op internet ^^

    Fanmail/PB doe je via de Ask Me knop..


    Nope, serieus, jouw blog doet dat fijn; bij mijn blog past ie alleen mooi als je een beetje verschillende breedtes hebt als je verschillende hoogtes hebt. Ach, ik kom er wel. Ik wil de vormgeving zoveel mogelijk aan deze gelinkt houden, aangezien ik ook zo begonnen ben. Misschien een 2e blog ga ik wat een morrelen! :'D Thank y'all!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ''WHAT IS YOUR FAVORITE INANIMATE OBJECT?''

    Deze vraag kreeg ik,. wat bedoelen ze daarmee? Ik snap de zin wel, maar wat moet ik daarbij denken? :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    ''WHAT IS YOUR FAVORITE INANIMATE OBJECT?''

    Deze vraag kreeg ik,. wat bedoelen ze daarmee? Ik snap de zin wel, maar wat moet ik daarbij denken? :W

    Iedereen krijgt altijd een soort random vraag van Tumblr als ze een account aanmaken. Het zijn een stelletje nerds, dus krijg je zo'n vraag. No big deal, tho.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Iedereen krijgt altijd een soort random vraag van Tumblr als ze een account aanmaken. Het zijn een stelletje nerds, dus krijg je zo'n vraag. No big deal, tho.


    Niet antwoorden dus x].


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hell yeah, in 8 dagen 20 followers. (dance)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife