• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik kijk hem met grote ogen aan en pak het briefje over. 'Holy shit.' mompel ik zachtjes en kijk terug naar het graf. Ik weet niet precies wat er nu in Axton omgaat maar één ding weer ik zeker, hij wil de man vermoorden en eerlijk? Ik wil met liefde helpen de man zijn ledemaden van zijn lichaam te scheuren en in een rivier te dumpen. 'Leeft die niet in Seattle?' mompel ik tegen Axton. Mijn ogen blinken gevaarlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik moet zoiezo mijn jaar op nieuw doen, te veel gespijbeld en hoe moet ik het anders doen met de kinderen? Ik kan ze toch niet elke dag bij oma laten? Ik wil ze liever dicht bij mij houden.' Ik heb nog geen flauw idee hoe ik het ga doen.


    Leslie Day
    Het liefst zou ik mezelf nu opsluiten in een kamer en in een hoekje willen kruipen, maar ik kan Alexi niet alleen laten aangezien ze niet eens kan lopen. 'Ik denk dat je oma het nog voor je zou doen ook,' zeg ik met een glimlach. 'En ik snap dat je ze dicht bij je wilt houden, maar dat kan niet altijd Alexi. Soms dan moet je ze toevertrouwen aan anderen. Je oma zou het goed kunnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik denk dat jij meter word van Tyler en Jake peter word van Mayra' zeg ik dan maar voor een ander onderwerp aan te snijden. Maddie zou ook een goede meter zijn maar ik vind dat Les er iets meer recht op heeft omdat ze er tijdens de zwangerschap voor me was. De andere meter en peter moet Axton kiezen. Ik zucht zachtjes en kijk nog even naar Tyler. 'Wil je hen terug in het bedje leggen? Dan kunnen we naar een film of zo kijken tot de jongens terug zijn?' stel ik voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach dan naar haar. 'Ik zou me vereerd voelen, maar voel je niet verplicht omdat ik er alleen maar was tijdens je zwangerschap hè?' zeg ik tegen haar. Dan sta ik voorzichtig op met Mayra en leg haar eerst neer in het bedje en pak daarna voorzichtig Tyler over van Alexi en leg die naast Mayra.
    'Welke film wil je zien? Jij mag kiezen. Ik heb geen voorkeur ofzo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik voel me niet verplicht.' zeg ik glimlachend en dat is waar het is mijn eigen keuze. 'En een film? Hm.' Ik denk even na. 'Komedie of zo?' zeg ik nadenkend. In een romantische film heeft ze vast geen zin en een thriller en horror is niet zo slim nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk past geen enkel genre. Ik heb geen zin in romantische films en ze stelt komedie voor maar ik ben ook niet echt van het lachen. 'Hm, ja is goed, ik heb zin om te lachen,' zeg ik dan glimlachend. Misschien dat ik er wel vrolijker door wordt. 'Liggen die hier ergens of moet ik er eentje laten verschijnen?' vraag ik haar dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Wil je er één laten verschijnen?' vraag ik haar aarzelend. Ik trek het deken wat beter om me heen en zucht zachtjes. Ik ben moe maar wil niet slapen voor Axton terug veilig is, ik pak mijn laptop en zie dat ik een antwoord heb. Pap.
    Kom morgen, alleen.
    3 woorden, niet eens pap er onder of hoe het nu met me gaat en de kinderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat gewoon een random film verschijnen en stop die dan in de dvd-speler. De dvd gaat naar het menu en ik ga zitten op het bed van Jake. Ik zet de dvd aan en die begint dan. Het gaat over een jongen en een meisje, hoe origineel, maar het is niet gewoon standaard liefde ofzo, gelukkig. Er gebeuren gewoon allemaal grappige dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach af en toe zachtjes en ben deels met mijn gedachten bij wat mijn vader gezegd heeft. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur en concentreer me wat meer op de film. Ik bijt zachtjes op mijn lip en kijk hoe er weer iets grappig gebeurt waardoor ik moet grinniken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Had jij niet in het eerste plaatje bruin haar...?]

    Leslie Day
    Ik moet af en toe lachen, maar niet heel erg vaak. Ik kijk af en toe naar Alexi en hoor haar ook grinniken. Het is wel een leuke grappige film opzich, maar ik heb het meer op horror films. Maar dat was ook al uitgesloten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |HAHHAHHAHHAHAHA BLONDJE! |


    kindness is never a burden.

    [heb ook bruin haar xd licht inval xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik concentreer me op de film maar dat goed de slaperigheid niet tegen. Ik voel mijn oogleden zwaarder worden en laat mezelf dan na een tijdje wegglijden in een rustige slaap. Straks kan ik me toch nog genoeg zorgen maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Aangezien ik toch niet echt let op de film merk ik al snel dat Alexi in slaap is gevallen en ik zet de film dan op stop. Dan ga ik het ook niet meer verder kijken. Misschien dat ik haar nog een beetje energie van mezelf moet geven als ze weer wakker is. Ik ben eigenlijk wel verplicht aan haar om nu hier te blijven aangezien zij slaapt en Tyler en Mayra hier ook liggen. Axton en Jake zijn beiden weg, waarschijnlijk samen. Ik sla mijn armen om mijn benen heen en zucht een keer zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wat nu eigenlijk met Michelle en Drew? Is hij nu gebroken of gebruikt ze hem nog steeds?]


    TOPIC

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'