• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ryan
    'Alleen ben jij veel ouder, vertel eens hoe oud' Zei ik vervolgens grijnzend, ik was benieuwt hoe oud ze was en hoeveel ouder dan ik. 'Dankje wel Katharina de engel'


    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Tsja, een heel stuk ouder.' mompel ik dan en grinnik even. 'Wil je het echt weten?' vraag ik dan en lach even. 'Ik ben een oude doos, ik ben 774 jaar oud.' mompel ik dan en bijt even op mijn lip, maar kijk hem wel nog aan. 'Het zit in de familie.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op. 'Maar goed ik zie er dus uit als een 18 jarige, maar hoe oud ben jij Ryan de tovenaar?' vraag ik dan toch en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik glimlachte en liep naar buiten. Het duurde niet lang voor ik Jake gevonden had.
    Ik ging vlak bij hem langs de rand van het meer zitten en zuchtte. Even was het gewoon stil en staarde ik voor me uit.
    "Zou ik nu niet dolgelukkig moeten zijn?" vroeg ik plots.
    "Niet dat ik dat niet bent... Het is gewoon. Al die tegenstrijdige gevoelens. Mijn ma zou hier moeten geweest zijn." mompelde ik zonder mijn blik van het meer af te wenden.


    Jake S.
    'Ik snap het wel, het lijkt op de één of andere manier niet helemaal compleet he?' glimlach ik even en zucht. Ik laat me naast hem vallen en denk terug aan het kleine kindje in mijn armen daarnet en een liegende Les.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Les, ik heb 2 vragen voor je.' zeg ik zachtjes 'Wil je, als ik tenminste op mijn benen kan staan, mee gaan om kleren voor de kinderen te kopen en e 2de vraag is:' Ik wacht even en kijk haar aan. 'Hebben jullie ruzie of zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Inderdaad... Waar zit jij mee?" vroeg ik dan.
    "Het is meer dan alleen Kate, dat zie ik aan je." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Het voelt gewoon klote... Les liegt tegen mij.' zeg ik zachtjes en kijk uit over het water. 'Ze beloofde me eerst dat ze me alles ging zeggen wat haar dwarsligt en nog geen 5 minuten later steekt ze dat weer weg en liegt erover. Misschien overdrijf ik maar...' Ik zucht even en gooi nog een steentje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5HELLEY schreef:
    Vans.
    Vans lachte,"Ja vast. Ik zal de koningin van het bal worden."


    Samuel
    'Ja inderdaad.' zeg ik grinnikend en knijp zachtjes in haar hand. 'Naar school of wil je nog iets anders gaan doen?' vraag ik haar. Ik meende het wel van die date maar als zij iets anders wil doen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als Alexi zegt dat ze twee vragen aan me heeft. Ken je dat, dat als iemand je iets wilt vragen dat er allerlei dingen door je hoofd schieten die ze zou kunnen vragen maar het blijkt dat ze totaal iets anders vraagt. Ik luister en knik bij het eerste. 'Ja hoor, ik wil best kleertjes gaan kopen,' zeg ik glimlachend. Maar haar volgende vraag zorgt ervoor dat die glimlach verdwijnt. Ik sla mijn ogen neer. 'Ik weet het niet,' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar Mayra en houd haar goed beet. 'Ik eh, heb gelijk een belofte gebroken terwijl die nog geen uur geleden was gemaakt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar even lip bijtend aan. 'Hij vergeeft het je wel, hij is gewoon... Nou ja ik weet niet echt waar de belofte om ging. Of het een belangrijke was of niet.' Als je een trouwbelofte breekt is het erg maar als je je belofte breekt om geen pizza meer aan te raken of zo? Tjah.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Geen flauw idee :Y)]


    {Ga op Judo :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ga op Judo :3}


    {Ga op Karate :3}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Tsja, een heel stuk ouder.' mompel ik dan en grinnik even. 'Wil je het echt weten?' vraag ik dan en lach even. 'Ik ben een oude doos, ik ben 774 jaar oud.' mompel ik dan en bijt even op mijn lip, maar kijk hem wel nog aan. 'Het zit in de familie.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op. 'Maar goed ik zie er dus uit als een 18 jarige, maar hoe oud ben jij Ryan de tovenaar?' vraag ik dan toch en grijns even.


    Ryan
    'Hmm.. Mischien moet ik toch maar een jonger iemand zoeken om mee te praten' Zeg ik grijnzend, 'Bij mij zit het aan mijn moeders kant, ik ben gewoon nogsteeds 18 jaar' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)

    {Ga op Karate :3}


    {Judo. (duivel)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ryan
    'Hmm.. Mischien moet ik toch maar een jonger iemand zoeken om mee te praten' Zeg ik grijnzend, 'Bij mij zit het aan mijn moeders kant, ik ben gewoon nogsteeds 18 jaar' Andwoord ik.


    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Hey! Respect voor ouderen hè!' zeg ik dan lachend. 'In principe ben ik ook nog steeds achttien, dit lichaam ziet er echt niet 774 jaar uit.' zeg ik dan lachend. 'Het raarste is dat mijn ouders er daarom ook zo jong uitzien, aangezien ze na hun 18e ook niet meer ouder werden.' zeg ik dan. 'Dat is echt gewoon raar.' zeg ik dan en grinnik even en schud mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    Ik knikte.
    "Hmm, misschien moet je het gewoon eerlijk zeggen. Rechtuit, rechtaan." stelde ik voor. "Het kan goed doen er gewoon over te praten." stelde ik glimlachend voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik eh... ben vanmiddag ingestort nadat ik weer bij bewustzijn kwam,' zeg ik zachtjes, nog altijd naar Mayra kijkend. 'Je weet toch nog wel ons gesprek twee maanden geleden, waarna we ook naar Perla gingen enzo...' Ik weet niet of ik het wel allemaal moet zeggen. 'Ik voel me twee maanden lang al onzeker over mijn gevoelens, klote, verrot, in de put. Maar dat heb ik al die tijd verborgen. Voor iedereen... En dat heb ik gezegd tegen Jake vanmiddag. Ik kon het niet langer niet zeggen.' Ik kijk op naar Alexi. 'Ik heb hem moeten beloven dat ik voortaan dingen vertel aan hem als me iets dwars zit, hem wakker maak als ik een nachtmerrie heb en moet huilen.' Ik slik een keertje. 'En Jake en ik hebben daarstraks in de kantine gezeten, we zaten bij een engel aan tafel. En ik werd boos van haar, ze gaat er automatisch vanuit dat demonen slecht zijn... Ze gaf me het gevoel alsof wij niet voor kinderen kunnen zorgen.' mijn blik is weer neergeslagen. 'Jake's kinderwens is sterk. En ik heb gezegd dat ik het wel wil, maar nu nog niet. Dat ik dus eerst al die dingen moest verwerken. Daarom vertelde ik alles over de afgelopen twee maanden. En ik ben boos weggelopen van de eettafel. Jake hield me tegen, zei me dat ik moest kalmeren. En en en.. en toen stopte ik mijn boosheid gewoon weg, verborg die. Zodat Jake met me mee zou gaan hierheen, naar jullie. En hij had het door.. en nu voel ik me klote en heb het gevoel dat hij teleurgesteld is in me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.