• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Judo. (duivel)}


    {Karate. (duivel)}
    {Whaha, mean me!}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    'Hm misschien....' mompel ik en kijk hem aan.
    'Wil je nog ergens naartoe? Ik heb niet zo veel zin om nu direct naar binnen te gaan.' zucht ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Samuel
    'Ja inderdaad.' zeg ik grinnikend en knijp zachtjes in haar hand. 'Naar school of wil je nog iets anders gaan doen?' vraag ik haar. Ik meende het wel van die date maar als zij iets anders wil doen...


    Vans.
    Hoe graag Vans ook wilde weggaan met Sam, ze kon niet. Het ging opvallen. "School."


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik was van plan naar het graf van mijn moeder te gaan." mompelde ik zacht en keek weer gewoon over de zee uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Hij komt er wel overheen Les, maar je mag je gevoelens niet altijd wegsteken. Ax doet dat ook maar ik heb geen flauw idee wat ik anders kan doen dan wachten tot hij het me verteld. Praat met hem, je hebt het waarschijnlijk uit gewoonte gedaan en probeer die gewoonte af te leren.' zeg ik zachtjes en blik even naar het bedje. 'En jij bepaalt wanneer je kinderen wilt, Jake moet maar wat wachten.' zeg ik verder 'En als het zover is worden jullie fantastische ouders.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Kan je me dan vertellen wat er zo slecht aan is om het weg te stoppen? In dit geval is de boosheid verdwenen. Dan is dat juist iets goeds toch?' vraag ik dan en kijk haar met een lichtgepijnigde blik aan. 'En ik vertelde hem dat ik boos was, maar niet op hem. Dus ik heb het niet zo zeer weggestoken..' ik probeer het goed te praten. Dat merk ik. Ik glimlach zwakjes als ze zegt dat we fantastische ouders worden als het zo ver is. 'Dank je, maar hoe bevalt dit je? Het moeder zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik zucht zachtjes, laat haar hand los en rijd richting de school. Elke keer als een collega hen had zien uitstappen en me gevraagd had waarom ik zo vaak met Vans optrek, heb ik tot nu toe geantwoord dat het was voor het kerstbal maar wat te doen na het kerstbal?

    Jake
    'Oke, vind je het niet erg als ik mee ga?' vraag ik hem vertwijfeld. Zijn moeder was een lieve, zorgzame vrouw.
    Ik vind het ook erg dat ze weg is aangezien ik als ik jonger was vaak bij hen over de vloer ben gegaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je hebt me wel eerder zien breken, nog een keertje meer maakt nu niet uit." glimlachte ik zuur en stond op. Ik stak mijn hand naar hem uit, klaar om hem recht te helpen en dan weg te flitsen naar het graf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Op zich is er niets ergs aan maar als je één emotie begint weg te steken begin je anderen na een tijdje ook weg te steken en na wat er gebeurt is en je belofte aan jake?' Ik zucht. 'En het bevalt me wel, al zal ik blij zijn als ik kan rondlopen en de kleintjes zelf in hun bed kan steken. Als ik kan staan gaan we waarschijnlijk verhuizen naar Axton's appartement of huis, aangezien de anderen anders ook wakker gaan worden door Tyler en Mayra.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik pak zijn hand vast en sta dan recht. Voor ik het goed en wel besef staan we op het kerkhof. Vlak voor me ligt haar graf. Ik laat een boeket bloemen verschijnen en buk me om die op het graf te leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik kan het gewoon niet in zien,' zeg ik zachtjes. 'Nu heb ik namelijk zin om te janken. Maar dat soort dingen stop je toch weg? Je gaat toch niet zomaar zitten janken.' Ik niet tenminste. Zo ben ik niet, nooit geweest ook. Je moet je sterk houden in het leven, er zullen namelijk altijd wel tegenslagen zijn. 'En jullie blijven toch wel naar school gaan? Want jij hebt je diploma nog niet..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik moet zoiezo mijn jaar op nieuw doen, te veel gespijbeld en hoe moet ik het anders doen met de kinderen? Ik kan ze toch niet elke dag bij oma laten? Ik wil ze liever dicht bij mij houden.' Ik heb nog geen flauw idee hoe ik het ga doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek naar het graf en slikte even. In het grafzerk stond een patroontje van op haar vleugels gekerfd. Het had me vroeger altijd geboeid en de eerste keer dat ik haar graf bezocht had ik het er meteen op gezet. Het toonde een stel vleugels die in de vorm van de hart, als armen om kleinere kronkels heen lagen, die op een kindje leken.
    Het beeld vervaagde door de tranen in mijn ogen. Zou dit steeds zoveel pijn blijven doen?
    Voor ik het wist zakte ik op mijn knieën neer, zonder mijn blik van de zerk voor me af te wenden.
    "Het spijt me." snikte ik zacht. Hoe zou ze me ooit kunnen vergeven dat ik niet eens op haar begrafenis was? Hoe zou ik het mezelf ooit kunnen vergeven?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik weet even niet wat te doen en kijk even bezorgt naar Axton. Ik besluit stil te zijn alsof ik er niet ben en hem afscheid laten nemen. Het is zo raar. Nog geen 15 minuten geleden zat hij in de warme kamer met mij, Alexi en Les en nu...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik wreef de tranen van mijn wangen en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen.
    "Het spijt me." mompelde ik nog eens en zuchtte dan teleurgesteld. Mijn schouders hingen moedeloos naar voren, terwijl ik gepijnigd op mijn lip beet. Plots viel me iets op. Een witte roos op het graf van mijn moeder.
    Mijn ogen werden groot en met trillende vingers nam ik hem op. Een klein zwart briefje met in rode letters Het recht heeft geschied, moge je nu in vrede rusten. erop. Mijn ogen vernauwden zich en woedend sprong ik op.
    "Het is the gentleman..." mompelde ik plots en met mijn kiezen op elkaar geklemd. "Hij heeft haar vermoord."
    De gentleman is een demonjager. Hij legde steeds een witte roos op het graf van zijn slachtoffers met daarbij dit briefje.
    "Hij heeft haar vermoord." herhaalde ik woedend.


    “To live will be an awfully big adventure.”