• Wie is hier nog meer bang dat hij het niet redt om 1e rangs kaartjes te krijgen voor 1D? Ik wel en als ik ze krijg, is het mijn eerste concert ooit! AAARGH, ik word gek van de spanning HELP!!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Okay, misschien verwijder ik deze topic maar als er toch zo veel zijn. Tot nu toe is er maar een iemand die normaal gereageerd heeft op mijn vraag, maarja....


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    Tsja, ik ben wel blij dat ik in Zuid-Limburg woon, ik kan het snelst naar Duitsland of België. En anders ga ik naar Nederlands, maar het lijkt me sterk dat er dan nog kaartjes zijn ....xD


    Tja.. Ik woon in Overijssel.. Hopen dan maar hé.

    CocoHoran schreef:
    (...)

    Oké sorry, heb ik ff niet gezien. Maar waarom nou meteen weer "egotripper"? Ik had het ook niet zo bedoeld hoor. Ik dacht dat moderators zoiets niet hoorden te zeggen. Die medaille voor je naam staat toch voor moderator? Nou toch?

    SORRY SORRY SORRY, dit heb ik nooit gezegd. Je bent goldmember, woopsie :$ AAAAAAAAWKWARD

    Ik ben idd een GM. En over dat egotripper, dat gaat over mij dus niet over jou :3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Je kan een topic niet verwijderen. Maar om je vraag zo normaal mogelijk te beantwoorden: Ik denk niet dat ik je kan helpen en nee, ik ben niet zenuwachtig want ik ga niet. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben ook aan het stressen hoor, je bent niet de enige. (krul)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:18 ]

    Iedereen die kaartjes wilt bemachtigen, SUCCES!
    Think you'll need it:P


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    CocoHoran schreef:
    Okay, misschien verwijder ik deze topic maar als er toch zo veel zijn. Tot nu toe is er maar een iemand die normaal gereageerd heeft op mijn vraag, maarja....

    Moet ik er een slotje opzetten dan?
    Ik ben dus wel een moderator ;-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oké


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb nog maar twee dagen om een begleider + vervoer + tickets + geld te krijgen en mijn vriendin waarmee ik ga reageerd niet op Twitter, dus ja ik ben best bang


    I try to run, but I trip. I try to fly, but I fall. I try to love, but I cry. I am broken

    AmberFirenze schreef:
    Ik heb nog maar twee dagen om een begeleider + vervoer + tickets + geld te krijgen en mijn vriendin waarmee ik ga reageerd niet op Twitter Facebook, dus ja ik ben best bang


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    AmberFirenze schreef:
    Ik heb nog maar twee dagen om een begleider + vervoer + tickets + geld te krijgen en mijn vriendin waarmee ik ga reageerd niet op Twitter, dus ja ik ben best bang
    v Waar woon je? Misschien kan je met ons mee xD, de vader van een vriendin brengt ons maar verder hebben we geen begeleider. En tickets.... daar hoopt iedereen op. Ik ga met nog drie andere vriendinnen en toen we hoorden dat we alledrie mochten gilden we in de aula en de hele bovenbouw keek ons vreemd aan maar dat boeide ons niet....hihi


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Adlington schreef:
    (...)

    Egotripper was over haarzelf.
    En de moderators hebben een rode username.
    Die ananas betekent dat ze Golden Member is.(cat)
    hahaha ananas en ik weet niet hoeveel topics erover zijn. Maar ik ga zelf niet stressen een vriendin van me gaat de kaartjes kopen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ellis schreef:
    (...)
    Moet ik er een slotje opzetten dan?
    Ik ben dus wel een moderator ;-)


    Laat maar, zo te zien zijn er dus wel directioners die er met mij over willen praten. Toch bedankt (:


    || Love the life you live, live the life you love ||

    HEAVYRAIN schreef:
    Je kan een topic niet verwijderen. Maar om je vraag zo normaal mogelijk te beantwoorden: Ik denk niet dat ik je kan helpen en nee, ik ben niet zenuwachtig want ik ga niet. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Als mensen mijn kaartje betalen, wil ik best mee als begeleider hoor ^^


    SLOAN.