• Jaa, wat vinden jullie van mijn eigengemaakte zombiearm? (gedaan op mijn eigen arm)



    Ik dacht aan halloween, en ik ga zaterdag naar een kroeg waar halloween feest is waar je verkleed heen moet gaan. En ik kwam op het idee om zelf wat dingen te gaan doen voor een outfit gebeuren.
    Dit is de eerste keer dat ik zoiets geprobeerd heb en ben stiekem wel trots op mezelf dat het redelijk goed gelukt is. (vind ik)
    :Y) Alleen nog niet alles was goed af, mijn hand moet nog verder gemaakt worden en de arm was ook niet nog niet goed afgewerkt.

    Wat vinden jullie ervan?
    Hebben jullie zelf ook iets gemaakt voor halloween? Show it (':

    xx'


    EDIT: Ik heb trouwens nog een foto, maar dan van dichtbij.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:29 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Vet. _O_

    Ik doe helaas niet aan Halloween, maar vind het wel leuk om het te zien.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:27 ]

    Ik wou dat we hier iets aan Halloween deden... Ik zou het zo graag een keer willen vieren...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    Ik wou dat we hier iets aan Halloween deden... Ik zou het zo graag een keer willen vieren...

    Ik vind gewoon dat ze Sintmaarten in Halloween moeten veranderen x'D


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Daar hadden m'n vriendin en ik het ook al over! Sint Maarten slaat gewoon nergens op... Halloween is hetzelfde, maar dan leuker...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Ik vind gewoon dat ze Sintmaarten in Halloween moeten veranderen x'D


    Definitely

    maar de arm is wel echt awesome _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Theep schreef:
    Daar hadden m'n vriendin en ik het ook al over! Sint Maarten slaat gewoon nergens op... Halloween is hetzelfde, maar dan leuker...

    Inderdaad!
    En met halloween kunnen er tenminste ook nog wat ouderen meedoen.
    Want met sintmaarten ga ik natuurlijk niet meer mee doen als 18 jarige x'D
    Halloween is gewoon veel leuker!:Y) Lekker mensen laten schrikken :']


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Rider schreef:
    (...)

    Definitely

    maar de arm is wel echt awesome _O_


    Hahah, thanks! :']


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ben van plan om mijn hele gezicht enzo ook zoiets te gaan doen zoals op mijn arm, ghehehe.(6)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dit is echt gaaf! Dit noem ik nou Halloween :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Dit is echt gaaf! Dit noem ik nou Halloween :'D


    Hahaha, dankuuu :']
    Zoals ik al zei, ik ben ook van plan voor zaterdag me hele gezicht ook zo te maken zoals op mijn arm, Ik maak nog wel een foto van zaterdag wanneer ik helemaal klaar ben. (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Hoe heb je dat gemaakt? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, die is wel heel gaaf! Knap gedaan (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Nadal schreef:
    Dit is echt gaaf! Dit noem ik nou Halloween :'D


    26 - 02 - '16

    Gipsy schreef:
    Hoe heb je dat gemaakt? (:

    Als eerste heb ik lijm op mijn arm gesmeerd, geen kwaad spul. Gewoon van dat witte kinderlijm ofzo.
    Vervolgens heb ik er wc papier opgeplak, paar laagjes, die ook weer ingesmeerd met lijm.
    Dan laten opdrogen en wanneer het droog is voorzichtig met een pincet (schaar, of gewoon wat krabben) een beetje los maken zodat het lijkt alsof het open wonden worden. Dan het een beetje insmeren met foundation zodat het huidskleur word. In die open wonden rode lippenstift (schmink of nepbloed) inpleuren en dat een beetje bewerken met zwarte makeup zodat het echte wonden gaan lijken. Ik had helaas geen nepbloed dus heb het met lippenstift gedaan :']
    En steeds maaar weer beetje makeup poeder er over heen gooien. (':


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dat is echt super awesomeeee!


    life is awesome