• Jaa, wat vinden jullie van mijn eigengemaakte zombiearm? (gedaan op mijn eigen arm)



    Ik dacht aan halloween, en ik ga zaterdag naar een kroeg waar halloween feest is waar je verkleed heen moet gaan. En ik kwam op het idee om zelf wat dingen te gaan doen voor een outfit gebeuren.
    Dit is de eerste keer dat ik zoiets geprobeerd heb en ben stiekem wel trots op mezelf dat het redelijk goed gelukt is. (vind ik)
    :Y) Alleen nog niet alles was goed af, mijn hand moet nog verder gemaakt worden en de arm was ook niet nog niet goed afgewerkt.

    Wat vinden jullie ervan?
    Hebben jullie zelf ook iets gemaakt voor halloween? Show it (':

    xx'


    EDIT: Ik heb trouwens nog een foto, maar dan van dichtbij.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:29 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Super vet! _O_


    You are beautiful, you are love.

    Hihi,thankss


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Als eerste heb ik lijm op mijn arm gesmeerd, geen kwaad spul. Gewoon van dat witte kinderlijm ofzo.
    Vervolgens heb ik er wc papier opgeplak, paar laagjes, die ook weer ingesmeerd met lijm.
    Dan laten opdrogen en wanneer het droog is voorzichtig met een pincet (schaar, of gewoon wat krabben) een beetje los maken zodat het lijkt alsof het open wonden worden. Dan het een beetje insmeren met foundation zodat het huidskleur word. In die open wonden rode lippenstift (schmink of nepbloed) inpleuren en dat een beetje bewerken met zwarte makeup zodat het echte wonden gaan lijken. Ik had helaas geen nepbloed dus heb het met lippenstift gedaan :']
    En steeds maaar weer beetje makeup poeder er over heen gooien. (':

    Dat heb je nog goed geflikt dan, ik weet van mezelf dat 't echt een troep zou worden.
    Props to you! :Y)


    Arachno schreef:
    (...)
    Dat heb je nog goed geflikt dan, ik weet van mezelf dat 't echt een troep zou worden.
    Props to you! :Y)

    Haha, dankje!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dat ziet er echt zo ontzettend epic uit. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die is echt geweldig goed gelukt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.