• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1500 woorden bevatten.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    *Je moet de link van je verhaal in het topic zetten of in een pb naar Fili of Scandal sturen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Fili of Scandal

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 100 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo

    Het thema van de maand december:
    Kerst

    De Poll

    Een overzicht van alle inzendingen:
    Wiarda - sinaasappelblokjes en kerstpiramides
    Coockies - Hopen dat de sneeuw valt
    LyraPhoenix - A christmas memory
    LittleThingy - Underneath the mistletoe
    Walcottx1D - Christmas Wonder
    Madonna - Een naamloos kerstverhaal
    230710 - Christmas Sorrow
    Anemophobia - Verdrinken
    jaimyhoi - Zandkleurige kerst

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 22:42 ]

    Stemmen kan beginnen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Stemmen kan beginnen!


    fuck, jij bent er ook snel bij 0.o

    Noooo...ik had gehoopt dat mijne er toch nog bij zou mogen...had hem net af ;_; stom werk...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Fili schreef:
    (...)

    fuck, jij bent er ook snel bij 0.o

    Hahahaha, ik had net gelezen dat Erica druk was, dus nam ik dit even over voor haar en aangezien het toch al de 21e is. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mochten mensen mijn moeite toch nog willen lezen ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gestemd.^^
    Er zaten echt mooie dingen tussen.(:

    Ik weet niet of het de bedoeling is, maar je kan zien hoeveel stemmen iedereen heeft.(:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 17:03 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Gestemd.^^
    Er zaten echt mooie dingen tussen.(:

    Ik weet niet of het de bedoeling is, maar je kan zien hoeveel stemmen iedereen heeft.(:

    Dit. Ik vind het best om te zien of mensen mijn verhaal leuk vonden, maar ik geloof niet dat het helemaal de bedoeling is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ook gestemd.(:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ook gestemd.(:

    Om verwarring te voorkomen, wij zijn zussen dus wij gebruiken hetzelfde IP.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom is de poll weg?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij deze staat er een nieuwe poll online, aangezien bij de vorige de uitslagen al te zien waren. Mijn excuses! Iedereen moet dus opnieuw een stem uitbrengen, sorry voor het ongemak, hihi.
    De nieuwe poll

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:37 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uhm, ik vind het wel niet echt eerlijk dat de poll veranderd is, want er hadden wel al mensen gestemd. Hoe zullen jullie dit oplossen?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:40 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hihi, stemmen weg. Zal ik wel niet meer terug krijgen c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Anemophobia schreef:
    Hihi, stemmen weg. Zal ik wel niet meer terug krijgen c:

    Zo'n gevoel heb ik nu ook. x)
    Btw; de link staat er niet helemaal goed in in de beginpost...

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Zo'n gevoel heb ik nu ook. x)


    Mijn stem heb je wel weer ;)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.