• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    Hotchner
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamSterek
    fuckhstyles
    Emrys
    MusicMyAlibi
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Gancanagh
    Frodo
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek *inactief*
    Little sour wolf van TeamSterek
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamSterek.
    Words I never said van TeamSterek en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van PercyWood
    He is always there van PercyWood.


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 15:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mogelijke locaties voor in seizoen 3:

    Downtown LA location scout for Ep 301 TeenWolf


    Location 2


    Location 3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Mogelijke locaties voor in seizoen 3:

    Downtown LA location scout for Ep 301 TeenWolf


    Location 2


    Location 3


    Je bent er weer! Ik heb je gemist!
    En... Oeh! Nu wordt ik nog nieuwsgierig en ik wil niet wachten en het duurt nog zo lang en ze filmen nog geeneens en en en en...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En er zijn vier nieuwe leden voor in de cast:



    Desperate Housewives co-stars Charlie and Max Carver, Adelaide Kane and Felisha Terrell have landed recurring roles on the 24-episode third season of the show, based on the 1985 movie about a high school student-turned-werewolf.

    Charlie Carver and Max Carver, who played the Scavo twins on ABC’s Desperate Housewives, will play another set of twins, this time identical twin alpha werewolves Ethan and Aidan. Kane, will play Cora, a mysterious and beautiful young woman toughened by a life on her own who has secret ties to Beacon Hills. Terrell will play Kali, a ruthless and sexy alpha werewolf who invades Beacon Hills.

    Bron.


    Wat vinden jullie er van?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    En er zijn vier nieuwe leden voor in de cast:



    Desperate Housewives co-stars Charlie and Max Carver, Adelaide Kane and Felisha Terrell have landed recurring roles on the 24-episode third season of the show, based on the 1985 movie about a high school student-turned-werewolf.

    Charlie Carver and Max Carver, who played the Scavo twins on ABC’s Desperate Housewives, will play another set of twins, this time identical twin alpha werewolves Ethan and Aidan. Kane, will play Cora, a mysterious and beautiful young woman toughened by a life on her own who has secret ties to Beacon Hills. Terrell will play Kali, a ruthless and sexy alpha werewolf who invades Beacon Hills.

    Bron.


    Wat vinden jullie er van?

    Ik wil het nieuwe seizoen zien, dat vind ik ervan


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HOI, ik heb mijn naam veranderd, het was eerst Pending. En adjakfjkahkjakjlakfjlkjODWKmd. Ik kan echt niet wachten tot seizoen 3. :|

    Delevingne schreef:
    HOI, ik heb mijn naam veranderd, het was eerst Pending. En adjakfjkahkjakjlakfjlkjODWKmd. Ik kan echt niet wachten tot seizoen 3. :|

    Jij ook al niet?
    Ze blijven je van die dingen laten zien waardoor je alleen maar nieuwsgierig wordt BHJBEHbhbvej


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Jij ook al niet?
    Ze blijven je van die dingen laten zien waardoor je alleen maar nieuwsgierig wordt BHJBEHbhbvej


    Idd! En dan ook nog eens met het feit dat zomer 2013 zo ver weg is D: Ik hoop echt dat er er vrij snel een promo komt :3 Dan ga ik helumaal lossss

    Haha, volgens mij kunnen jullie maar beter ver uit de buurt blijven van het Sherlock fandom. :'D

    Het eerste seizoen (drie afleveringen) werd in de zomer van 2010 uitgezonden. Het tweede seizoen kwam anderhalf jaar later, in januari 2012, weer met drie afleveringen. Het derde seizoen zou begin 2013 worden opgenomen, maar dat is vermoedelijk nog wat verder naar achteren verplaatst, wat dus betekent dat het met gemak tot de zomer of herfst 2013 kan duren tot het word uitgezonden. Dat is dus weer anderhalf jaar wachten op drie afleveringen - Teen Wolf is deze zomer uitgezonden en is nu alweer bezig met opnames.
    Wanneer jullie dus de volgende keer het gevoel hebben dat jullie niet op Teen Wolf kunnen wachten, bedenk dan maar eens hoe het de Sherlockians moet vergaan, en besef dat je het als TW fan nog goed hebt getroffen. :W

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 15:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, volgens mij kunnen jullie maar beter ver uit de buurt blijven van het Sherlock fandom. :'D

    Het eerste seizoen (drie afleveringen) werd in de zomer van 2010 uitgezonden. Het tweede seizoen kwam anderhalf jaar later, in januari 2012, weer met drie afleveringen. Het derde seizoen zou begin 2013 worden opgenomen, maar dat is vermoedelijk nog wat verder naar achteren verplaatst, wat dus betekent dat het met gemak tot de zomer of herfst 2013 kan duren tot het word uitgezonden. Dat is dus weer anderhalf jaar wachten op drie afleveringen - Teen Wolf is deze zomer uitgezonden en is nu alweer bezig met opnames.
    Wanneer jullie dus de volgende keer het gevoel hebben dat jullie niet op Teen Wolf kunnen wachten, bedenk dan maar eens hoe het de Sherlockians moet vergaan, en besef dat je het als TW fan nog goed hebt getroffen. :W

    Maar 3 afleveringen pér seizoen? o,0 wtf das weinig.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Square
    Ik heb samen met mijn moeder het eerste seizoen gezien van Sherlock en we waren allebei gefrustreerd dat het maar zo weinig afleveringen waren. Daarna nooit meer een aflevering gezien x'D

    Vanuit het niets begon vond ik bloed op mijn vinger (en de wond is nog steeds open), terwijl ik dat typte Oo
    Om het relevant te houden tot dit topic:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    @ Square
    Ik heb samen met mijn moeder het eerste seizoen gezien van Sherlock en we waren allebei gefrustreerd dat het maar zo weinig afleveringen waren. Daarna nooit meer een aflevering gezien x'D

    Vanuit het niets begon vond ik bloed op mijn vinger (en de wond is nog steeds open), terwijl ik dat typte Oo
    Om het relevant te houden tot dit topic:

    (...)


    Je zou het echt een keer moeten kijken. Het eerste seizoen was al onbeschrijflijk goed, maar het tweede was haast nog beter. :9~
    En dat mysterieuze bloed is een beetje vreemd. Ik had laatst ook een keer plotseling een behoorlijke kras op mijn vinger zonder énig idee te hebben hoe dat was gekomen. Misschien heb je jezelf per ongeluk gekrabd of gesneden? :')



    TeamSterek schreef:
    (...)
    Maar 3 afleveringen pér seizoen? o,0 wtf das weinig.


    Nou ja, het zijn wel aflevering van anderhalf uur, dus eigenlijk zijn het haast een soort mini films. Maar dan nog, wees blij met het tempo waarin TW wordt geproduceerd. :'D
    En ik heb dan nog niet eens het leed van het Firefly fandom beschreven. De Browcoats (Firefly fans) hebben maar veertien afleveringen en één film, en toch is dat fandom nog steeds behoorlijk actief en zijn er nog steeds conventies, al is er al sinds 2005 geen nieuw canon materiaal meer uitgekomen. Geloof me, ik snap jullie frustraties helemaal en ik kan zelf ook niet wachten, maar vanuit een ongeduldig, onverzadigbaar fangirl perspectief hebben we het met TW tot nu toe énorm goed getroffen. Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen: yay Teen Wolf! :Y)



    Btw, als jullie niet kunnen wachten op meer Teen Wolf - hebben jullie allemaal On Fire al eens gelezen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk het, ik weet het echt niet. Het zat ook op zo'n plaats waarvan je jezelf afvraagt hoe het daar komt.
    Nee, ik heb On Fire nog niet gelezen, maar ik wil het wel. Moet alleen eigenlijk nog eens in de bieb kijken of ze hem daar hebben of dat er misschien een ebook versie is. :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat grappig ;o Ik was van plan om het boek ergens volgende week te bestellen als ik weer geld heb. ^^ Wou het echt al een tijdje lezen.
    En ja, Sherlock fans en Firefly fans hebben het idd zwaar, maar gelukkig zijn er ook andere shows/boeken/etc. waarmee je de tijd kan doden.

    Anyways,
    Yay Teen Wolf : D

    Haha ik dood mijn tijd nu met "The Simpsons". (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.