• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    Hotchner
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamSterek
    fuckhstyles
    Emrys
    MusicMyAlibi
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Gancanagh
    Frodo
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek *inactief*
    Little sour wolf van TeamSterek
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamSterek.
    Words I never said van TeamSterek en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Stiles Stilinski - PercyWood
    Sexual Tension - PercyWood
    Ready to fight - PercyWood
    Saving - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Van Cherish

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van PercyWood
    He is always there van PercyWood.


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 15:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    (...)
    D: Ik vond dat lange haar veel leuker... --'

    Persoonlijk vind ik dat langer haar Dylan is en kort haar is Stiles (:
    Maarja iedereen zijn eigen smaak hé (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik dat langer haar Dylan is en kort haar is Stiles (:
    Maarja iedereen zijn eigen smaak hé (:

    Daar heb je wel gelijk in ja...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:



    Ik snap het niet helemaal... ?


    Derek and Meredith are soulmates.

    Brosey schreef:
    (...)

    Ik snap het niet helemaal... ?

    Plaatje dat ik vond op tumblr. Waarschijnlijk is 617 een sms'je van Scott naar Stiles en 1-617 een sms'je van Stiles naar Scott. En dan is die dude van 33 dus Peter Hale.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:



    Ik vind die sms'jes meestal nogal flauw, maar Buffy! :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Ik weet niet of jullie dit al hadden gezien, maar deze foto verscheen net op mijn Dash, met de tekst: "Caitlin Custer and Dylan O’Brien film a scene of MTV’s teen series “Teen Wolf”".
    ... Stiles, wat ben je aan het doen?



    Also, this. :Y)


    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:16 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:


    Ik weet niet of jullie dit al hadden gezien, maar deze foto verscheen net op mijn Dash, met de tekst: "Caitlin Custer and Dylan O’Brien film a scene of MTV’s teen series “Teen Wolf”".
    ... Stiles, wat ben je aan het doen?



    Also, this. :Y)




    Ja ze hadden gezegd dat Stiles over Lydia heen zou zijn, dus misschien stort hij zich dan gelijk op dat meisje? :3
    -oh en ik las dat Derek misschien iets met Kali krijgt of zo ? -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Neeeeeeeeeeeeeeeee, Derek en Stiles moeten met elkaar krijgen *kijkt geïrriteerd* Jeff, what the hell doe je?

    Verder, ik kreeg een veel heel leuke uitnodiging in mijn mail en omdat we hier ook een lijst van zouden gaan maken: alsjeblieft


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    TeamSterek schreef:
    (...)

    Ja ze hadden gezegd dat Stiles over Lydia heen zou zijn, dus misschien stort hij zich dan gelijk op dat meisje? :3
    -oh en ik las dat Derek misschien iets met Kali krijgt of zo ? -


    Ja, zoiets dacht ik ook al, maar ik vraag me wel af wie zij dan is. Er was ook iets gezegd over een nieuw iemand die Stiles al ergens van kende, dus misschien heeft dat er ook iets mee te maken.
    En zoiets had ik inderdaad ook gelezen, maar ik herinner me alleen dat Derek een 'love interest' zou krijgen in het volgende seizoen. Het ziet er niet goed uit voor Sterek op deze manier - hoewel, als ze nu allebei hun gebroken harten en slechte ervaringen met relaties verwerken door een korte relatie met iemand anders en daarna toch nog samenkomen zou ik er geen problemen mee hebben. (krul)




    PercyWood schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeeeee, Derek en Stiles moeten met elkaar krijgen *kijkt geïrriteerd* Jeff, what the hell doe je?

    Verder, ik kreeg een veel heel leuke uitnodiging in mijn mail en omdat we hier ook een lijst van zouden gaan maken: alsjeblieft


    Naw, ik heb wel vertrouwen in Jeff. Geduld is een schone zaak en enorm frustrerend, ik weet het. :'D

    Haha, je hebt wel een heel mooie registratiedatum. ^^
    Maar waarom gingen we ook al weer een lijst van AO3 profielen maken? In principe heeft dat toch niets te maken met Sterek? :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Naw, ik heb wel vertrouwen in Jeff. Geduld is een schone zaak en enorm frustrerend, ik weet het. :'D

    Haha, je hebt wel een heel mooie registratiedatum. ^^
    Maar waarom gingen we ook al weer een lijst van AO3 profielen maken? In principe heeft dat toch niets te maken met Sterek? :W

    Omdat die mensen ook Sterek gingen/kunnen schrijven. En ik was het wel van plan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)Ja, zoiets dacht ik ook al, maar ik vraag me wel af wie zij dan is. Er was ook iets gezegd over een nieuw iemand die Stiles al ergens van kende, dus misschien heeft dat er ook iets mee te maken.
    En zoiets had ik inderdaad ook gelezen, maar ik herinner me alleen dat Derek een 'love interest' zou krijgen in het volgende seizoen. Het ziet er niet goed uit voor Sterek op deze manier - hoewel, als ze nu allebei hun gebroken harten en slechte ervaringen met relaties verwerken door een korte relatie met iemand anders en daarna toch nog samenkomen zou ik er geen problemen mee hebben.(krul)


    Ik dacht dat zij dat nieuwe meisje( Cora) speelde.
    "Cora, a mysterious girl who have a very deep connection with Beacon Hills." Maar ik weet het niet zeker.

    En over Kali/Derek las ik dit:
    "She had the guts that no alpha men can simply resist, is she the one will be able to make Derek begged on her knees?" -moet dat dan niet 'on his knees' zijn? xd-

    Jeff zei toch eens in een interview dat als ze dat al doen dat de serie is afgelopen of zo? D: -omdat dat bij zijn eigen favoriete soap ook zo was?- Naja, we zullen we het allemaal wel zien en ook zonder Sterek vind ik het een geweldige serie, al zou ik het natuurlijk nóg geweldiger vinden als Sterek cannon werd :3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 19:56 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Omdat die mensen ook Sterek gingen/kunnen schrijven. En ik was het wel van plan.


    Ah, op die manier. ^^




    TeamSterek schreef:
    (...)

    Ik dacht dat zij dat nieuwe meisje( Cora) speelde.
    "Cora, a mysterious girl who have a very deep connection with Beacon Hills." Maar ik weet het niet zeker.

    En over Kali/Derek las ik dit:
    "She had the guts that no alpha men can simply resist, is she the one will be able to make Derek begged on her knees?" -moet dat dan niet 'on his knees' zijn? xd-


    Er klopt sowieso niet veel van het Engels in beide zinnen. De werkwoordsvervoegingen zijn nogal krom. Dat hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat het niet klopt, maar waar heb je dit vandaan? :'D

    Anyway, ik durf er eigenlijk nauwelijks nog iets over te zeggen. Er komen een heleboel nieuwe personages bij en ze hebben ons allemaal kleine stukjes informatie gegeven, maar ik heb het niet nauwkeurig genoeg gevolgd om er iets van te kunnen maken, als ik dat überhaupt al had gekund. Ik word door dit alles wel heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Er klopt sowieso niet veel van het Engels in beide zinnen. De werkwoordsvervoegingen zijn nogal krom. Dat hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat het niet klopt, maar waar heb je dit vandaan? :'D

    Anyway, ik durf er eigenlijk nauwelijks nog iets over te zeggen. Er komen een heleboel nieuwe personages bij en ze hebben ons allemaal kleine stukjes informatie gegeven, maar ik heb het niet nauwkeurig genoeg gevolgd om er iets van te kunnen maken, als ik dat überhaupt al had gekund. Ik word door dit alles wel heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. :9~

    Het was iets van letmewatchTeenWolf.com of zo. Ik kreeg de link door facebook.

    Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot 2013 dan zullen we het zeker weten. :")


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.