• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Insano schreef

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte dat het goed was en legde zijn hand op mijn buik, waardoor ik rustiger werd. Ik werd elke keer rustiger als iemand of ik een hand op mijn buik legde, waardoor ik rustiger word en voor mijn kindje. Ik weet dat het nog geen kind is en dat het nog moet ontwikkelen, maar nu hield ik er al heel veel van. Ik draaide me om naar Finn en kijk hem aan. Ik legde mijn beide handen op zijn wangen en gaf hem een kusje op zijn lippen en liet hem weer los. 'Misschien is het beter om vanavond niet samen iets te doen' zeg ik rustig en je hoorde aan mijn stem dat ik het niet leuk vond. 'Ik moet gewoon even in mijn eentje alles op een rijtje krijgen en mezelf vinden' zeg ik trillend en nog steeds vielen er ongemerkt tranen over mijn wangen. 'Het is het beste als ik even geen relatie meer heb en dat we gewoon vrienden zijn en hopelijk ook met Damian en dat we alle drie gewoon ruimte hebben om na te denken en doen wat we zelf willen' zeg ik schor en veeg mijn tranen weg, maar steeds kwamen er nieuwe. 'Ik wil nu even alleen zijn en slapen, omdat ik moe ben en de volgende dag ga ik wel even naar mijn huisarst dan kan Kurt wel mee' zeg ik vervolgens. 'Ik hoop dat je dit begrijpt' zeg ik zachtjes.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde hem kreunen en glimlachte lichtjes. Mijn handen glijden naar zijn binnenkant van zijn bovenbenen en streelde verlopig daar. Ik zoog, ik gaf likjes en af en toe beet ik er zachtjes in om hem gek te maken. Vervolgens pijpte ik hem nu gewoon en maakte af en toe smakgeluidjes om hem meer op te winden. Mijn stijve was nog steeds stijf en dit was voor mij ook heel erg opwindend. Ik vond het lekker om hem zo te verwennen en dat hij hier zo van genoot.



    Finn Hudson

    Ik knikte, maar kon er niks aan doen dat ik teleurgesteld was. Ik vond het niet bepaald leuk, maar het ging er nou eenmaal niet om wat ik leuk vond. Ik had een hele leuke avond voor ons samen gepland en nu ging dat niet door. 'Als dat is wat je wilt, vind ik dat goed.' zei ik toch gemeend. Ik meende het wel echt wat ik zei, of ik het zelf leuk vond of niet. 'Zolang je maar weet dat je altijd naar me toe kunt komen, als je daar behoefte aan hebt.' zei ik terwijl ik haar tranen wegveegde. Ik had ook liever gewild dat ik met haar mee ging naar de huisarts zodat ik haar kon steunen. Maar het ging er nu niet om wat ik wilde. 'Ik begrijp het en ik respecteer het.' zei ik redelijk zacht, waarna ik haar losliet en even naar Emily keek.

    Kurt Hummel

    Door zijn handelingen en strelingen werd ik nu helemaal gek. Hij kon me echt gemakkelijk helemaal gek maken en ervoor zorgen dat ik nergens anders aan kon denken dan aan hem. Alles werd zo hevig en ik kreunde nu harder. Ik klauwde nu harder in de tafel en probeerde mijn gekreun een beetje in te houden voordat dadelijk de hele villa me hoorde. ik opende mijn ogen weer half en keek naar Blaine, terwijl er golven van genot door me heen vloeide. Er ontstonden kleine zweetdruppels op mijn voorhoofd en mijn ademhaling begon te versneller en zwaarder te worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Finn' zeg ik zachtjes, nadat hij dat allemaal zei en voelde me rot. ik hoorde aan hem dat hij dat niet leuk vond, maar nu wou ik even voor mezelf kiezen en wou ik rust. Ik omhelsde hem nu stevig en druk mijn lippen teder op de zijne en zoen hem zachtjes en liefdevol. 'Het is maar de huisarst, die gaat onderzoeken of ik écht zwanger ben. Dat doen ze altijd en dan gaat het vanzelf en moet ik naar de ziekenhuis om daar elke keer te komen hoe het gaat met de baby. De eerste bezoek aan de ziekenhuis ga jij gewoon mee' vertel ik hem zwak glimlachend. 'En dan vragen we of we een test kunnen doen, wie de vader is van het kind en hopelijk is het jou kind en hebben we samen een baby' zeg ik zwak glimlachend en zoen hem weer. 'Ik hou van je, Finn. Ik meen het serieus ik hou ziels veel van jou en ik wil alleen maar jou. Ik wil gewoon even geen stress hebben en even ontspannen en aan mezelf denken. En dat kan jij ook doen. Je kan ook eventjes goed nadenken en ontspannen' zeg ik lief en knuffel hem. Ik hield ziels veel van Finn en ik moet gewoon alles even op een rijtje krijgen wat ik allemaal moet doen en dan zouden we beiden onze gevoelens aan elkaar vertellen en over alles praten.

    Blaine Anderson:

    Ik pijpte hem nu sneller en met mijn ene hand gleed ook naar zijn stijve en trok hem af en toe harder af. Mijn ene hand streelde zijn ballen zachtjes en pijpte en trok hem hard af. Ik hoor hem wat harder kreunen en zag dat hij gek werd door mijn handelingen. Ik zag dat hij klauwde in de tafel en moest toch glimlachen. Ik kon hem zo gek maken als ik dat wou en ik werd hier ook heel erg opgewonden van. Ik hoorde dat zijn ademhaling sneller en zwaarder worden. En deed mijn best, zodat hij hard klaar kon komen en ging de hele tijd verder met waar ik mee bezig was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Wat ze zei, liet ik even rustig tot mezelf doordringen en uiteindelijk knikte. Nog steeds vond ik het natuurlijk niet leuk, maar nu was het minder omdat ik in ieder geval mee kon naar het ziekenhuis. Ik hoopte echt dat het kindje van mij was, een kind van Bella en mij leek me prachtig en zo bijzonder. Net als Emily zou het echt een prachtig wonder zijn voor me. Natuurlijk hadden we beiden gewild dat het iets later was, maar we konden het nou eenmaal niet terug draaien. En ik wist nu gelukkig hoe je om moest gaan met baby's dankzij Emily. Toen Rachel zwanger was, was ik echt doodsbang maar nu had ik dat niet en hoopte ik gewoon dat het mijn kindje was. Ik knuffelde haar ook en glimlachte weer. Ik wist nu vreemd genoeg echt niet wat ik terug moest zeggen. Ik stond bijna nooit met een mond vol tanden, maar nu had ik echt geen flauw idee wat ik tegen haar moest zeggen. 'Ik hou ook van jou, en ik wil gewoon dat je geen stress hebt en jezelf ontspant. Dus we doen het gewoon op jouw manier.' zei ik. Nu had ik eindelijk de woorden gevonden die ik wilde zeggen tegen haar. Ik hield zoveel van haar, dus ik had ook alles voor haar over. En dan ook echt alles. Misschien was het ergens ook wel goed voor mij, om even te ontspannen en goed na te denken. De hele tijd was ik maar bezig met Bella en misschien was het ook wel even belangrijk om mijn eigen gevoelens op een rijtje te kunnen zetten. Als ik mijn gevoelens opkropte kwamen ze er altijd verkeerd uit. Zoals die keer dat ik mezelf klem had gezopen of de vorige keer, toen ik zo te keer ging tegen Bella. Dus ik denk dat dat inderdaad de beste oplossing was voor ons allemaal.

    Kurt Hummel

    Nu trok hij me er ook bij af en streelde hij mijn ballen zachtjes, waardoor ik toch redelijk hard kreunde en me niet meer in kon houden. De zweetdruppels gleden nu van mijn voorhoofd af, en mijn lichaam was nu helemaal vochtig van het zweet. Mijn spieren spanden zich hevig samen waardoor ik voelde dat ik bijna klaarkwam. 'Blaine, ik kom bijna.' bracht ik hijgend en erg hees uit. Niet lang daarna ontspanden mijn spieren zich en kwam ik hard en schokkend klaar in zijn mond. Nu sloot ik mijn ogen om op adem te komen, wat ook echt een tijdje duurde door alle hevigheid. Ik voelde nog steeds een nagenietend kriebelig gevoel in mijn buik en voelde me nu helemaal in mijn nopjes. Mijn wangen waren lichtelijk roze gekleurd door de inspanningen en mijn haren waren vochtig van de damp van het zweet. Ik ging rechtop zitten op tafel en trok Blaine naar me toe en zoende hem hartstochtelijk op zijn mond en streelde blindelings met mijn hand zijn geslachtsdeel, en trok vervolgens zijn boxer met zijn hulp uit. Met een baan van kusjes ging ik naar beneden, waarna ik van de tafel af ging en voor hem op mijn knieën ging zitten. Ik drukte nu kusjes op zijn geslachtsdeel en grijnsde even. Ik zou hem terug krijgen en omsloot mijn lippen om zijn geslachtsdeel en begon zachtjes te zuigen en te likken.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 8:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LIzz
    Ik glimlach even en zucht daarna. Heel langzaam trok de hoofdpijn weg en opgelucht zuchtte ik tot ik misselijk heid voelde opzetten waardoor ik even kreunde.
    Fijn, volgens mij was er iets mis met de hapjes ofwat


    Jeffrey

    Ik zucht zachtjes, en tik op mijn Iphone.
    Zo kon ik nooit weg...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik zie hem tikken en wil net wat vragen als ik een grote golf misselijkheid voel op komen.
    Snel stap ik uit het bed en ren naar het toilet waar ik hevig begin over te geven.
    Hopelijk kwam er nu uit wat dwars zat..,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Geïrriteerd zucht ik, en loop naar de keuken.
    Ik pak een glas water en doe er slaapmiddel in.
    Ik loop naar de wc en strijk haar haren uit haar gezicht.
    'Rustig' mompel ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Na een poos is alles eruit en laat ik me vermoeid tegen de muur zakken als ik heb doorgetrokken.
    Jeffrey komt terug gelopen met water en dankbaar pak ik hem aan. Snel drink ik het leeg.
    "ik ga even mijn tandenpoetsen" zeg ik zwak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik knik, en loop naar het balkon.
    Ik steek een sigaret op en zucht..


    El Diablo.

    LIzz
    Nog een beetje misselijk poets ik snel mijn tanden zodat ik de vieze smaak niet meer in mijn mond heb.
    ik zie hem op het balkon staan en omhels hem even. "dankje voor net" zeg ik zacht.
    Ik ga op een stoel naast hem zitten en voel ineens een grote hoeveelehid vermoeidheid opkomen en val in de stoel in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik zie dat ze in slaap is gevallen.
    Ik grijns, dan laat ze me eindelijk met rust. Ik til haar op en leg haar in bed. Vervolgens loop ik naar buiten..


    El Diablo.

    Lizz
    Vaag merk ik dat iemand me optilt en me onderdekt, daarna doezel ik helemaal weg.
    Een fijne droomloze slaap, dat was wel fijn omdat morgen zwaar zou worden.

    [naar wie gaat ie anders speel ik die persoon wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik stap in mijn auto, en rij naar het strand.
    Waar is hij...


    El Diablo.

    Brad {tijdelijk, lees je je gb ff?]
    Verveeld slenter ik over het zand. Waar bleef Tyler?
    Het zou me niets verbazen als hij weer te laat was en met een smoes aan kwam kakken.
    Ik zie in de verte iemand anders lopen "Tyler!"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk op, en lach.
    'Tyler?! Serieus dude!' lach ik, en loop naar hem toe..


    El Diablo.

    [owja foutje najaa]
    Brad
    Ik grinnik even "hjij is ook een tffe gozer. Maarre hoe gaat het in je buisines?" grijnzend sla ik hem vriendschapelijk op zijn schouder.
    Hij was altijd erg goed in zijn werk en verdiende snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan