• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Mijn enthousiasme veranderde nu meteen om in bezorgdheid, het brak mijn hart toen ze begon te huilen. 'Heey,' zei ik liefjes en bezorgd, ik ging nu rechtop zitten in bed zodat zij nu op mijn schoot kwam te zitten en ik keek haar bezorgd aan. 'Maak je daar nou geen zorgen over, voor alles is een oplossing en met zijn allen komen we daar heus wel uit.' zei ik naar waarheid tegen haar, terwijl ik deze keer degene was die haar tranen probeerde weg te vegen. 'Rust nou eens lekker uit en maak je toch niet zo druk om alles.' zei ik bezorgd tegen haar. Ze maakte zich echt te druk om alles en als ze zo bleef stressen kwam het echt allemaal niet goed meer. 'Er zijn duizenden oplossingen voor ons, en we helpen jou hiermee of je dat wilt of niet. Daar is familie voor.' zei ik een beetje streng. Ik zag Bella gewoon al als familie, ze werd natuurlijk ook ooit echt familie van me, maar voor mij was ze dat allang. We hadden altijd nog Finn's voetbal geld, dat was echt heel erg veel. En we konden altijd een baantje erbij nemen. En daarbij was er ook nog een uitkering beschikbaar voor jonge moeders, het ging echt wel lukken. Natuurlijk ging het soms moeilijk worden, maar dat kwam uiteindelijk ook allemaal wel goed. Waarom maakte ze zich daar nu toch in hemelsnaam druk om? 'Bella, we gaan het gewoon met z'n allen bespreken en dan krijgen we voor alles op oplossing. We laten je nooit alleen en je staat er ook nooit alleen voor.' zei ik naar waarheid tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik kijk haar kwaad aan.
    'Mag ik niet eens vriendinnen hebben?! Blijkbaar niet' grom ik.

    Nora

    'Waarom niet' lach ik.
    Ik haal een hand door mijn haar en grijns..


    El Diablo.

    Lizz
    "dat is het niet Jeffrey, het is gewoon dat je iedereen kwetst. Ik had en heb je nodig, ik had liefde en steun nodig omdat een van de drie mensen die wat om me geven overleden is. En je flikt dit, ja ik vertrouwde je niet. vind je het gek, zomaar weglopen met een vriend. En ja ik ga niet ontkennen dat ik je heb gevolgd een keertje. Omdat ik bang was je kwijt te raken omdat ik van je hield" zeg ik plotseling rustig. "Jeffrey je hebt me een jaar lang verwond en weet ik het wat mijn broer was in Italië en mijn ouders hadden het druk, i k had niemand. Eindelijk het gevoel dat iemand van me hield die zei dat ik mooi was, en niet dat ik dik was. Misschien ja het was iemand die me heeft gepest maar ik hield van je, ik gaf je een kans. en kennelijk heb je geen idee wat je in zo een korte tijd voor me bent gaan betekenen. Je hielp me een droom waar te maken, zingen bij Xfactor. Iets wat ik niet zou durven maar ik heb het gedaan, voor jou. En nee dit verzin ik niet, dit is zoals ik het echt denk" eindig ik zacht. "ik wens je heus wel geluk toe maar het is de manier waarop je met me hebt gespeeld terwijl ik me voor het eerst in tijden gelukkig voel dat kwetst me echt" het laatste kwam eruit als een fluistering. Ik pakte mijn tasje vast en ik liep richting een schoenenzaak.

    Brad
    ik grijns even "hmmm wat zal ik zeggen" snel druk ik mijn lippen op de haarre.
    Ik kijk haar aan en grijns op dezelfde manier terug "krijg je hierbij niet zo'n onbetrouwbaar gevoel alsof iemand iets van plan is"
    Lachend kijk ik haar aan. "kom we gaan terug de stroming word sterker"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik kijk haar na, en zucht even.
    Ik draai me om naar Dewi en kijk haar aan.
    'Dus...' zeg ik, en krab even in mijn nek..

    Nora

    Ik lach even en trek hem het water uit.
    Ik kijk hem even aan, en glimlach weer.
    'Dus, wat gaan we doen?'


    El Diablo.

    Brad
    "wat dacht je van.."ik laat tromgeroffel op mijn benen horen. "afdrogen!!" roep ik vrolijk alsof het iets extreems leuks is
    Grijnzend pak ik een handdoek uit de tas die ik mee had gepakt en sla een handdoek liefdevol om haar heen.
    Ik geef haar een kus en sla er ook een om mezelf en sla mijn armen om haar heen.

    Dewi
    "oke wat is er dus gebeurd met haar en jullie?" vraag ik zacht.
    Als er iets was waar ik een hekel aan had was het ruzies en geweld.
    "heb je haar ooit pijn gedaan? Ze leek onzeker , ik vind dat je het moet uitpraten" zeg ik zacht maar kijk hem vastbesloten aan.
    Hoe konden we ooit een relatie beginnen als hij zo'n band had met zijn ex


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Kurt en het stelde me wel gerust. We hadden gewoon oplossingen hiervoor, maar ik wou gewoon realistisch blijven en niet blijven fantaseren. Ik plante een kus op zijn wang en kijk hem met betraande ogen aan. Mijn tranen hielden op met rollen en Kurt veegde de overige tranen uit mijn gezicht en waterig glimlachte ik zwakjes. 'Ik wil gewoon realistisch blijven' zeg ik zachtjes maar schor. Ik legde weer mijn hoofd op zijn borst en zuchtte uitgeput. Ik was gewoon emotioneel uitgeput en ook fysiek. Zo had ik me nog nooit gevoeld, maarhet moest maar eens de eerste keer zijn. Ik miste mezelf heel erg, vroeger kon ik alles aan en had ik altijd wel een oplossing of was ik vrolijk en speels. Maar nu was ik dat niet eens en ik herkende mezelf helemaal niet meer. Kurt was echt alles voor me en ik kon helemaal niet zonder hem. Moe en uitgeput sloot ik mijn ogen en gaapte weer. 'Dankje, Kurt' zeg ik zachtjes en lief. Ik was gewoon gerustgesteld en ik was vooral dankbaar tegenover Kurt. 'Ik wil, Finn' mompel ik moeizaam. Ik wou heel graag in zijn armen liggen en bij hem zijn. Ik wou Damian helemaal niet, maar Finn. Ik hield van Finn en niemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    ( Ik zal zo dadelijk reageren! Ik ben even bij. De mc donalds. Maar strakjes zal ik wel reageren!)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Is goed! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Nora

    Ik glimlach leun tegen hem aan.
    'Love you'. Zeg ik

    Jeffrey

    Ze dacht dat ik vreemdging omdat ik haar niet had gezoend toen ik wegging' zeg ik..


    El Diablo.

    Dewi
    "ehm oke dan vaag. Ze lijkt zo onzeker terwijl ze heus niet lelijk is" zeg ik pijnzend.
    Het leek me niet het meisje die over iets zou liegen dus ik twijfelde een beetje aan Jeffrey.
    Hij moest het me gewoon eerlijk zeggen.

    Brad
    Ik glimlach en strijk een plukje haar achter haar oren.
    "ehm ja we zitten met een probleempje I think. laten we het zo zeggen ik heb een shirt en broek van mezelf in de tas gedaan maar niet voor jou.
    Dus dacht ik als jij mijn shirt aan doet en ik mijn broek..... ik denk dat die lang genoeg voor je is" ik grinnik even.

    [eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik merkte dat ze heel erg moe was en ging weer liggen, zodat ze weer op me lag en trok de dekens goed over haar heen zodat ze geen kou vatte. 'Laat ik eens even realistisch zijn,' zei ik nu op mijn beurt terwijl ik haar aankeek. Ik zou echt realistisch blijven en zeggen hoe ik het zag. 'Jij zou een perfecte moeder zijn, elk kindje zou jaloers zijn op jouw kind omdat hij of zij zo'n fantastische moeder heeft.' zei ik naar waarheid. Bella zou echt een fantastische moeder zijn. 'Natuurlijk is een kindje hebben niet altijd even plezierig. Je hebt veel minder slaaprust en laten we het maar niet hebben over je kleding die telkens wordt onder gespuugd.' zei ik, denkend aan een paar momenten met Emily. Toen Rachel even een periode had dat ze Emily heel lang niet meer wilde zien, zorgde ik samen met Finn voor Emily. Soms was het echt zwaar en meteen wist ik hoe het zou zijn als ik zelf een kindje zou adopteren. Maar als je Emily zag lachen of vrolijk kirren was dat alle moeite meer dan waard. 'Geld is geen probleem, we kunnen allemaal onze steentje bijdragen en we vinden overal een oplossing voor. Abortus is geen optie, ik zie aan je dat je dat niet wilt. Als je dat zou doen, zou je voor je leven getekend zijn. Zoiets is een emotionele gebeurtenis en ik denk niet dat je dat aankunt.' zei ik eerlijk waarna ik haar knuffelde en hoorde wat ze zei. 'Geen dank, dat doe ik voor mijn lieve vriendinnetje.' zei ik glimlachend, waarna mijn glimlach veranderd in een 'neppe' pruillip. 'Wil je mij niet meer?' vroeg ik met een pruillipje, waarna ik uiteindelijk toch begon te lachen. 'En Finn wilt jou ook, dat zie je zo.' zei ik een beetje lachend, waarna ik haar haren streelde. Ik was blij dat ik even afleiding had van Blaine, als ik hem zou zien zou er echt iets knappen in me.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ondanks alles, moest ik toch lachen en kijk hem glimlachend aan. 'Natuurlijk wil ik jou' zeg ik beetje flirterig om hem ook op te vrolijken. Kurt wist natuurlijk dat ik hem wou opvrolijken en dat dit alleen maar vriendschappelijk is bedoelt. Plagerig ging ik met mijn handen door zijn haren, wat hij vreselijk vind en woelde er door heen. 'Ik wil alleen maar jou' zei ik lief en gaf een heel klein kusje op zijn lippen. Natuurlijk stelde dit helemaal niets voor en legde lachend mijn hoofd op zijn borst en voelde de warmte van hem en de dekens. Ik voelde me echt gerustgesteld en ook wat hij net zei, dat ik een perfecte moeder kon zijn. Ik zou echt van mijn kind houden en dat doe ik nu al. Het zou vast perfect zijn, mijn kindje. 'Ik kan het aan' zeg ik gemeend en doelend op een kind verzorgen. Natuurlijk hoopte ik dat het Finn's kind was, dan hadden we een gezinnetje. Samen met emily en het nieuw kindje. Ergens hoopte ik dat Finn mij ten huwelijk zou vragen en dat we samen gingen wonen in onze eigen huis. Dat zou perfect zijn en dat Blaine en Kurt ook bij ons kon wonen een heel gezin. Dat zou perfect zijn en zo leuk. Dan waren we altijd bij elkaar. 'Weetje wat leuk zou zijn' kirde ik gelijk tegen Kurt en kijk hem aan. 'Als Finn mij ten huwelijk vraagd en hij een huis koopt en een gezin vormt met mij en Emily en het nieuwe kindje. Jij en Blaine komen ook gewoon bij ons wonen en kunnen we toch onze opleidingen doen en kunnen we altijd opppassers regelen' kirde ik opgelucht en dacht nog even na. 'Wat vind jij?' vroeg ik vervolgens. 'En natuurlijk kan je het huis helemaal inrichten met mij natuurlijk' zeg ik glunderend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik moest zachtjes lachen toen ze iets flirterig zei, natuurlijk wist ik dat het maar een grapje was en dat het vriendschappelijk was. Maar mijn lach verdween van mijn gezicht toen ze met haar hand door mijn haren woelde. 'hey!' zei ik bloedserieus terwijl ik mijn stem een beetje verhief, maar natuurlijk niet boos klonk. Eerder een beetje geschokt. Ik pakte haar polsen vast en hield ze op een veilige afstand van mijn haren. Waarom vond iedereen het altijd zo leuk om door mijn haren te woelen? Ikzelf vond het vreselijk als mensen dat deden. Bella gaf een klein kusje op mijn lippen waardoor ik weer moest lachen. Ze legde lachend haar hoofd weer op mijn borst, waarna ik haar polsen weer los liet. Verder luisterde ik stil naar wat ze allemaal zei en glimlachte glunderend en opgewekt. 'Dat is geweldig! Blaine en ik hadden het daar gisteren nog over. We willen beiden sowieso volgend jaar naar New York toegaan en het zou leuk zijn als we met zijn allen zouden kunnen wonen. Dan we inderdaad één groot gezin.' zei ik dromerig en vooral opgetogen. Mijn ogen begonnen op te lichten toen ze begon over de inrichting. 'Deal.' lachte ik waarna ik weer even nadacht. Als iemand me had verteld dat mijn toekomst zo zou worden, had ik dat nooit geloofd. 'In het begin van het jaar wilde ik samen met Rachel naar Nyada. Alles is zo veranderd.' mompelde ik, waarna ik even nadacht. 'Nu maar hopen dat Finn je snel vraagt.' zei ik nadenkend. Om heel eerlijk te zijn, kon ik niet wachten om te slagen van de middelbare school. Dan konden we alles achter ons laten en ons echt richten op de toekomst.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik reageer pas bij die andere RPG, als iemand reageert die een Vowlid is. XD En die dan tegen ons praat, dan kan ik als eerste reageren en daarna jij. :3 Alleen dan moeten we nu wel eventjes wachten. D: )

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja, één groot gezin, dat is pas perfect' zeg ik gelukkig en zuchtte opgelucht. 'Kan je Finn niet een schop onder zijn kont geven en dwingen dat hij mij ten huwelijk vraagt?' vroeg ik lachend, maar werd toch serieus. We moesten eerst even deze situatie afhandelen en kijken wie de vader is Damian of Finn. Ik hoopte natuurlijk Finn. Het zou zo mooi zijn dan als we met zijn allen in een prachtig huis konden wonen, natuurlijk niet voor altijd, maar het was gewoon een begin. We waren nog jong en konden altijd als we wat ouder zijn nog dingen beslissen en alles. 'En trouwens verandering is goed. Nu weetje wie je echte vrienden zijn en wie niet en zonder dit allemaal dan heb je de goede dingen niet gekregen' zeg ik lief en gemeend. 'Ik wil het wel weten wat voor geslacht het heeft. Dan kan ik tenminste namen verzinnen en weten we welke kleur de kamer moet' zeg ik nadenken. 'En ik wil weten wie de vader is' zeg ik zuchtend. Stiekem wist ik niet wat ik wou voor geslacht. Ik had daar nog niet aangedacht. Ik vond alles best, als het kindje maar gezond was, dat was het belangrijkste. Een meisje zou leuk zijn, maar een jongen was ook leuk. Ik vond juist de naam zo moeilijk. Ik wist niet wat voor een naam ik wou geven. Met betreft de namen was ik best kieskeurig. Ik wou wel dat de tweede naam, mijn broer's naam had en natuurlijk hudson van Finn. Maar de naam wist ik nog niet. Daar zouden we hopelijk wel Finn en ik over nadenken. Ik hoopte zo erg dat Finn de vader was. 'Ik hoop zo erg dat Finn de vader is' zeg ik mompelend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik moest weer lachen om haar en schudde even lachend mijn hoofd. Ik kon Finn natuurlijk wel subtiele hints geven om Bella te vragen. 'Ik chanteer hem wel,' grapte ik, waarna ik even lachte. Het beste was dat Finn zelf op het idee kwam, dat was het mooiste. Toen ik Blaine ten huwelijk vroeg kwam ik er ook zelf op. De gedachten aan Blaine zorgden er meteen weer voor dat ik me weer rot voelde, maar ik wist het snel van me af te zetten. 'Ik weet een leuke naam voor een jongetje,' zei ik grinnikend waarna ik haar serieus aankeek. 'Kurt.' zei ik droogjes, waarna ik weer lachte dat het een grapje was. 'Je hebt nog negen maanden om namen te verzinnen, geef het wat tijd en de perfecte naam komt vanzelf.' zei ik weer serieus tegen haar. 'Ik moet je trouwens om een gunst vragen.' zei ik terwijl ik haar aankeek. 'Ik moet een portfolio maken als ik naar de modeacademie wil en aan de hand van die portfolio kijken ze of ik toegelaten word.' vertelde ik aan haar. Ik moest er natuurlijk nog goed over na denken, maar ik wilde sowieso een mode portfolio hebben. 'Dus mijn vraag is of jij mijn model wilt zijn.' zei ik glimlachend. Bella was een prachtig meisje, ook al zag ze dat zelf niet. En als haar buik dadelijk groter was, kon ik haar ook adviseren in zwangerschapskleding. Ik had er zin in!

    ( Is goed, hopelijk reageert er snel iemand/ En ik zal wel even een nieuwe topic maken.)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.