• Ja serieus.. Ik moet mijn schoolpasje bij me hebben en naast de pc leggen anders mag ik niet op een pc, dat slaat toch nergens op?! Ik heb mijn afdelingsleider ook meteen teruggemaild dat ik dit nergens op vond slaan en dat hij het wel even wat beter mag uitleggen waarom...
    Ja en mijn Nederlands valt maandag het 8e uur uit terwijl ik helemaal geen Nederlands heb?! Ik heb net al wel gekeken of ik een nieuw rooster had maar alleen Duits kwam erbij voor de rest is er niks veranderd..
    Dus ja.. Ik vind mijn school weer dom bezig. Wie heeft er nog meer dit soort rare kwaaltjes van hun school meegemaakt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Op mijn middelbare school had ik dat ook, dat ik mijn schoolpasje naast de pc moest leggen omdat ik er anders niet op mocht!


    Inspiration can hit you any time

    Hahaha xD Ik ken het, scholen zijn echt belachelijk streng. Zouden ze eens wat aan moeten doen :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Adesso schreef:
    Altijd. Ongeregelde klote school. :')


    Ik krijg echt bijna wekelijks een briefje voor strafstudie wegens onrechtmatig afwezig zijn. Iedere keer ga ik naar het secretariaat en wordt het weer rechtgezet, en de volgende week is het weer zover >.<

    Dat schoolpasjes mee om achter de computer te kunnen is normaal, hoor. Je moet je kunnen 'identificeren' en de mensen daar moeten een computer voor je kunnen reserveren, en dat gaat het makkelijkst als ze je pasje registereren.

    Verder maakt elke school wel foutjes, kan gebeuren. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken.


    Destroy what destroys you.

    Onze Engels leraren verdwijnen altijd op mysterieuze wijze :W
    In de vierde heb ik wekenlang geen les gehad omdat we zonder lerares zaten, en nu in de zesde heb ik alweer twee weken geen les gehad en zijn ze opnieuw aan het zoeken naar een vervanger, wat dus ook nog wel even kan duren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Op mijn middelbare school hadden we een mediatheek en dan moesten we altijd ons schoolpasje inleveren om naar binnen te mogen, dus zo raar is het niet dat je je pasje naast je moet leggen xD.
    Verder ehm even denken, stond bij ons de verwarming in de winter vaak uit terwijl ik de zomer aan stond.
    Ik had een hele periode geen natuurkunde gehad, omdat de leraar ziek was (was wel ernstig) en er geen vervanging was. Het zou ingehaald worden, maar is nooit wat van terecht gekomen.
    Hetzelfde geld voor Nederlands in mijn examenjaar. Hele 2e periode afwezig terwijl we in de periode 'samenvatten' zouden behandelen. Zou ook ingehaald worden, maar is ook nooit wat van terecht gekomen, ondertussen had dus de hele klas bijna geen samenvatten gehad en wat krijg je op het examen? Juist, samenvatten.

    Ehm, verder kan ik zo snel even niks bedenken xD

    Ik studeer nu aan een hogeschool, daar moet je al helemaal alles zelf uitzoeken xD.

    3 klassen die hetzelfde lokaal hebben op een uur?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wij moeten ook altijd ons pasje laten zien om op de computer te mogen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dragneel schreef:
    Dafuq.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik denk dat erop elke school wel wat problemen en rare dingen zijn die je niet begrijpt. Maar dat van je pasje bij je pc, vind ik bullshit, waarom ben je anders op die school, gewoon om even de pc op een school te gebruiken? Dat is gewoon weird ö


    Pain is weakness leaving the body.

    Nikolajevna schreef:
    Jij kent mijn school blijkbaar nog niet ^^


    Ik hoor vanalles van mijn zusje ja ^^


    Mijn school is best normaal.. Maar ik vind dat met het pasje nergens op slaan. Ik bedoel, je zit daar toch gewoon op school, moet je dat gaan bewijzen dan?

    Ik kan mijn school niet in of uit zonder pasje. Dát is pas erg. :')
    Dikke bewaking overal.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben een pepernotengevecht verbod. Het gevaar bestaat 'dat de leerlingen er over kunnen uitglijden'.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    hu-hum mijn lijstje
    1) onze leraren hebben twee keer gestaakt, waarbij we een dag BIJNA helemaal vrij hadden
    2) Er is "schoolwacht" bij ons op school, dat zijn 4e jaars die een leerling aantikken en zeggen dat ze een propje moeten opruimen omdat zij er het dichtste bij staan
    3) De onderbouwleerlingen mogen alleen de computers gebruiken als de bovenbouwers niet hoeven. Oneerlijk: als je in de onderbouw zit, is alles qua computers veel strenger. Want die bovenbouwers bouwen een feestje, terwijl wij een opdracht willen maken.
    4) We zouden bijna niet meer in de aula (buiten de pauze) mogen eten, omdat andere leerlingen dan naar de Jumbo gingen en er een rotzooi van maakten (das gewoon zielig voor een vriendin van mij, want die moet meestal een paar uur in de aula zitten en dan mag ze neits eten :()
    5) We mogen in tussenuren onze telefoon niet gebruiken, maar de school heeft wel open Wi-Fi

    Ik stop nu met domheden opnoemen want het wordt saai :)


    xxx mij en mijn stomme school

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:28 ]


    || Love the life you live, live the life you love ||