• Hi thur c:
    In de meivakantie is ons tuinhuis afgebrand, inclusief mijn 4 paar schaatsen.
    Ik hou van schaatsen, dus ik heb nieuwe nodig. De schaatsen die ik had waren kunstschaatsen, en na daar een tijdje op te hebben geschaatst kreeg ik altijd erge last van mijn enkels etc. Ik doe btw niet aan kunstschaatsen ofzo ;p Maar mijn vrienden raden me dus aan ijshockeyschaatsen te kopen, omdat die steun geven enzo. Heeft iemand misschien aanraders, die niet ál te duur zijn? c:


    Alis volat propriis.

    Ik heb 12 jaar competitief geschaatst, dus ik weet er wel redelijk wat van.. Ijshockeyschaatsen geven idd wel steun, maar je kan er niet de dingen mee doen die je kan doen met kunstschaatsen.. Gaat het bij jou om de snelheid en om gewoon wild te kunnen gaan schaatsen zal ik maar zeggen, dan ben je mss wel beter met hockeyschaatsen. Maar als je wat sierlijks wil doen, ben je niks met zulke.


    Life begins at the end of your comfort zone

    BRIGHTLIGHT schreef:
    Ik heb 12 jaar competitief geschaatst, dus ik weet er wel redelijk wat van.. Ijshockeyschaatsen geven idd wel steun, maar je kan er niet de dingen mee doen die je kan doen met kunstschaatsen.. Gaat het bij jou om de snelheid en om gewoon wild te kunnen gaan schaatsen zal ik maar zeggen, dan ben je mss wel beter met hockeyschaatsen. Maar als je wat sierlijks wil doen, ben je niks met zulke.

    Dankjewel c:
    Ik wil graag inderdaad gewoon snel en vloeiend kunnen schaatsen, bochten goed kunnen nemen etc., en met kunstschaatsen ging ik daarbij soms door mijn enkels ;/


    Alis volat propriis.

    Ik snap het, ja jij bent wel beter met hockeyschaatsen, het is alleen niet sierlijk ofzo. Maar jij moet kiezen wat voor jou het belangrijkste is. Maar het kan ook zijn dat je misschien een verkeerde houding aanneemt, en dan kan het zijn dat je bij die hockeys ook wel door je enkels gaat. Ik kan het van hieruit natuurlijk moeilijk raden..


    Life begins at the end of your comfort zone

    BRIGHTLIGHT schreef:
    Ik snap het, ja jij bent wel beter met hockeyschaatsen, het is alleen niet sierlijk ofzo. Maar jij moet kiezen wat voor jou het belangrijkste is. Maar het kan ook zijn dat je misschien een verkeerde houding aanneemt, en dan kan het zijn dat je bij die hockeys ook wel door je enkels gaat. Ik kan het van hieruit natuurlijk moeilijk raden..

    Dat zou kunnen.. Achja, ik ga het er gewoon op wagen c:
    Heb jij misschien aanraders qua merk?


    Alis volat propriis.

    Quantum schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen.. Achja, ik ga het er gewoon op wagen c:
    Heb jij misschien aanraders qua merk?


    Qua schoen zelf niet echt, want ik ben nu al 3 jaar gestopt en de schaatsen die ik heb kwamen van Canada, maar die zijn niet meer te verkrijgen. Maar ik deed aan kunstschaatsen dusja ik kan je niet echt helpen met hockeyschaatsen..


    Life begins at the end of your comfort zone

    BRIGHTLIGHT schreef:
    (...)

    Qua schoen zelf niet echt, want ik ben nu al 3 jaar gestopt en de schaatsen die ik heb kwamen van Canada, maar die zijn niet meer te verkrijgen. Maar ik deed aan kunstschaatsen dusja ik kan je niet echt helpen met hockeyschaatsen..

    Ah, oké c:
    Bedankt!


    Alis volat propriis.