• Een halfjaar nadat de bekende popsensatie One Direction schuldig is verklaard door seks te hebben met minderjarige tieners en hun imago heel wat beschadigd is hierdoor, lijken ze compleet van de kaart geveegd te zijn. Nieuwe boybands zijn door de welbekende programma’s als The Voice en xFactor gekomen en nemen de plaatsen van de eerst nog meest geliefde jongens over.
          Om weer een beetje terug in het dagelijks leven te komen, stuurt het oude management van de band de groep naar een hoog geadviseerde Franse camping middenin Bordeaux om de rails weer wat op te pakken door deel te nemen van het animatieteam. Ook is de dochter van de campingeigenaar weer paraat en heeft ze haar beste vriendin na lang overhalen eindelijk zover gekregen dat ook zij deelneemt aan het programma en maken kennis met drie andere meisjes die deze zomer zullen helpen met het vermaken van de jongeren.
          Echter, wanneer de popgroep aankomt lijkt alles niet te gaan als gepland. De feestjes die voor die jonge pubers en kinderen zijn bedoeld, worden een regelrechte ramp. Niet alleen drank, maar ook drugs en seks lijkt een groot spel te spelen in het animatieteam, want het is maar de vraag of One Direction het allemaal wel serieus lijkt te nemen of toch maar hun eens bedachte motto; ‘live while were young’ aanhoudt.


    Wat zoek ik:
    • Meisje 1.
    Dochter van de campingeigenaar, maar is niet zo’n lieverdje als je zou denken. Dit is juist degene die de camping het meest op stelten zet.
    • Meisje 2. Deze ga ik zelf nog invullen
    De beste vriendin van meisje 1, is overgehaald om bij de camping te komen werken om de zomer samen door te brengen.
    • Meisje 3.
    Een Nederlandse die naar Frankrijk is gekomen voor dit baantje.
    • Meisje 4 en 5.
    Geen specifiek karakter.
    • Enkele andere camping bezoekers.
    • De eigenaar van de camping.


    Ik kan niet beloven dat bepaalde personages iets krijgen met één van de jongens. Dit verhaal heeft geen vaste punten waaraan het vasthangt, ik zie wel hoe het loopt. Misschien gebeurt er wel wat tussen bepaalde personages -dat is bijna zeker-, maar echte relaties of meer dan just friends kan ik niks over vaststellen.

    In te vullen:
    Rol:
    Voornaam: Let hierbij ook op de nationaliteit van je personage!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Hou ze tussen de 16 en 22 jaar oud.
    Nationaliteit:
    Karakter: Hoeft geen al te uitgebreide beschrijving te zijn.
    Uiterlijk: Beroemd persoon. Naam graag vermelden.
    Familie:
    Reden van vakantiebaantje:
    Extra:

    Alvast bedankt voor het invullen :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:21 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Meisje 1
    Voornaam: Alaina
    Achternaam: (wat is de achternaam van de camping eigenaar?) haha
    Volledige naam: Alaina Arya .....
    Leeftijd en geboortedatum: 14-06-1994, dus nu is ze 18 (:
    Nationaliteit: Frans
    Karakter: Alaina is erg vrolijk, er zet zich wel voor veel in, maar houdt er ook erg van om dit te saboteren. Ze is eigenwijs en houdt van geheimzinnige dingetjes. Gelukkig hebben niet veel mensen dit door en vinden mensen haar wel snel aardig, wat zo eigenlijk ook is. Als Alaina je mag, heb je geluk en kan ze gezellig het feestbeest met je uithangen en zal ze graag rondom je zijn, maar mag jze je echt absoluut niet heeft ze soms de neiging je het leven zuur te maken.
    Uiterlijk:



    Ariana Grande
    Familie: Haar vader ( de campingeigenaar) , haar oude3re zus, die ze bijna niet ziet, omdat ze studeert in Milan aan de mode-academie. Ook heeft ze haar moeder, maar die wil ze niet graag zien, dus daarom hangt ze meestal rond op het camping terrein en zoekt daar naar gezellige meiden om mee te kletsen.
    Reden van vakantiebaantje: Aangezien haar vader haar niet kon overhalen zich beter in te zetten voor wiskunde, haar zwakste vak, heeft hij haar een tak gegeven op het campingterrein, als een soort van straf.
    Extra: Aangezien ze veel moet doen op de camping spreekt ze, naast Frans natuurlijk, vloeiend Engels om de gasten te helpen. Ze is erg sportief, hoewel er niks met haar lichaam mag gebeuren, zoals een gebroken nagel of een blauwe plek.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:33 ]

    • Meisje 1: Dumbledore.
    • Meisje 3: Moreno.
    • Meisje 4: Aria.
    • Meisje 5: Blanes.

    Thanks voor het invullen iedereen! De rest van de ingevulde rollen zou ik zoveel mogelijk gebruiken voor campingbezoekers en dat soort dingen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Thaaaank youuu. Als ik weer op de pc zit, maak ik de jongens af. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sinclair schreef:
    • Meisje 1: Dumbledore.
    • Meisje 3: Moreno.
    • Meisje 4: Aria.
    • Meisje 5: Blanes.

    Thanks voor het invullen iedereen! De rest van de ingevulde rollen zou ik zoveel mogelijk gebruiken voor campingbezoekers en dat soort dingen.


    Moreno heeft voor 1 ingevuld toch?


    Miep

    Maraschino schreef:
    (...)

    Moreno heeft voor 1 ingevuld toch?


    I know. :Y) Alleen voor 3 heb ik de rol gebruikt waar ik het meest aan had van qua wat ik zocht.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wil je mij waarschuwen als het begint??


    Miep

    Maraschino schreef:
    Wil je mij waarschuwen als het begint??


    Sure :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam: Bryann J. Vaak wordt hij aangesproken met Bryan of alleen J, maar hij heeft het liefste dat je hem gewoon Bryan noemt. Die J is de afkorting van James, maar hoort toch echt bij zijn voornaam.
    Achternaam: Rodriguez - Rutherford.
    Volledige naam: Bryan J "James" William Rodriguez - Rutherford.
    Leeftijd en geboortedatum: Bryan is de oudste van het groepje met een leeftijd van drieëntwintig. Hij verjaart ieder jaar op 4 Februari.
    Nationaliteit: Bryan is zowel Brits als Spaans. Zijn vader is namelijk een rasechte Engelse, terwijl zijn moeder een Spaanse uit Madrid is.
    Karakter: Bryan is een rustige jongen. Hij wordt vaak gezien als een enorme player, door zijn uiterlijk, maar dat is hij totaal niet. Hij is wel ongelofelijk ijdel en wil er altijd goed uit zien, maar dit betekent nog niet dat Bryan zichzelf heel wat vind, want dat valt heel erg mee. Deze jongen is super sportief en kan echt ongelofelijk goed voetballen. Hij is hier ook heel serieus mee en ziet het niet zomaar als een grap.
    Uiterlijk:


    Cristiano Ronaldo.
    Familie: Bryan's moeder is een Spaanse, genaamd Maria Rodriguez en Bryan's vader is een Engelse, Edward Rutherford. Samen hebben de twee ouders vijf kinderen, waarvan Bryan de oudste is. Hij heeft een jongere broer, Drew, van eenentwintig. Dan komt Danielle van achttien, Leah van vijftien en de jongste is Neil van veertien.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: meisje 4
    Voornaam: Caro
    Achternaam: Ittelheart
    Volledige naam: Caro Ittelheart
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar en 3 maanden
    Nationaliteit: Française
    Karakter: Fashionfreak, heeft vaak geldproblemen
    Uiterlijk: Mila Kunis
    Familie: Drankverslaafde vader en een moeder die dokter is en met andere mannen omgaat.
    Reden van vakantiebaantje: Geldproblemen en gevoel van eenzaamheid
    Extra: Caro wil latergraag topmodel worden en hongert zich daarom ook uit en koopt veel make-up om er al goed uit te zien voor als ze (weer) gaat soliciteren.


    dreams come true, nightmares to