• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LogitG27 schreef:
    (...)

    (Dan moet je of stoppen met een RPG, of stoppen met je huiswerk, lastige keuze eah? :3 )

    Olaf
    "Enorm kinderachtig en het stelt niets voor? Alright... Die praat er liever niet over" ging er door mijn gedachten. "Oké, ik zal je er niet verder mee lastig vallen." zei ik, ik was niet zo'n irritante door vrager. Hoe kon ik dit gesprek in gang houden? Er viel een stilte.. Ik keek wat dom rond met m'n ogen, keek Faery even aan en lachte dom. Hopelijk werkte dat..

    Faery
    "Ah." ik haalde mijn schouders op. "Misschien kan ik het je wel vertellen... Als je het niet doorverteld." glimlachte ik, maar hoorde toen de mededeling door de trein gaan en voelde dat we stil gingen staan.
    "We zijn er!" zei ik enthousiast.

    Chad
    Ik bleef haar aankijken en glimlachte.
    "Ja, dat kan je maar beter onthouden." glimlachte ik. "Zolang je ons niet door elkaar haalt, kan er dan niets meer gebeuren."
    Ik zag in mijn ooghoeken hoe Chase overeind krabbelde, maar keek niet naar hem. Ik bleef naar Melanie kijken, om zeker te zijn dat alles goed was.
    "Seg, waarom mag ik tegen de grond gaan en zij niet? Oh en ik heb geen pijn. Bedankt voor het vragen." mopperde Chase.
    Nu keek ik wel weg om hem aan te kijken, met een grijns om mijn lippen.
    "Omdat zij een mooi meisje is en jij alleen je irritante zelf." grinnikte ik.
    Hij haalde zijn schouders op. "Ja, daar heb je gelijk in." grinnikte hij ook.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Chad blijft me dan aankijken en glimlacht. Ik kijk hem ook aan met mijn blauwgrijze ogen en wend mijn blik niet af. Ik moet lachen als Chase gaat mopperen en kijk even naar Chase om vervolgens weer terug te kijken naar Chad. Hij zegt dan dat hij mij ving omdat ik een mooi meisje ben en Chase zijn irritante zelf. En Chase geeft hem daar gelijk in. Ik lach zachtjes.
    'Dank je... denk ik,' zeg ik dan terwijl ik heel even naar Chad kijk.
    Een heel heel licht nauwelijk merkbaar blosje zit op mijn wangen. Ik krijg niet zo vaak complimentjes over mijn uiterlijk. Dan besef ik me dat mijn armen nog om Chad's nek liggen en maak die dan los en zet een stapje bij hem vandaan. En om mezelf een houding te geven kijk ik naar Chase.
    'Oke, laten we dan maar naar onze coupé gaan, om onze spullen te pakken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    Ik zie uit mijn ooghoeken hoe Chad naar Melanie bleef staan kijken en grijnsde.
    "Ja, hoor laten we dat doen." zei ik en liep vrolijk vooruit, maar veranderde toen van mening. "Bij nader inzien." begon ik en spong op Chad zijn rug.
    "Word ik toch liever gedragen." grijnsde ik.
    Chad schudde zijn hoofd, maar liep toen door. Gelukkig was hij zo in de war, anders had hij me er waarschijnlijk al af gegooid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Eerst loopt Chase vrolijk vooruit waardoor er een glimlach op mijn gezicht zit maar dan springt hij op Chad's rug waardoor ik moet lachen.
    'Ik dacht dat je al gedragen was vandaag?' zeg ik dan met een lachje op mijn lippen maar loop toch door.
    Ik zoek even welke coupé het ook alweer was en vind die dan. Ik doe de deur open en stap er dan in en reik naar mijn koffer in het bagage rek. Ik pak het eruit en rol die dan de coupé uit zodat er meer ruimte is voor Chad en Chase. Ik glimlach even naar ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik glimlachte terug en gooide Chase toen van mijn rug.
    "Kom, werken jij." grijnsde ik.
    We haalden onze koffer en liepen toen terug naar Melanie.
    "Na u." grijnsde Chase en ik glimlachte weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    Ze lopen terug naar mij en Chase grijnst na u.
    'Ik twijfel erover tegen wie je het hebt,' zeg ik dan met een grinnik.
    Maar ik wacht zijn antwoord niet af en loop gewoon de trein uit. Vaste grond onder mijn voeten, fijn. Veel fijner dan zo'n wiebelige trein.
    Ik zie Leo lopen. Iets aan die jongen is apart. Fascinerend. Ik weet alleen niet wat.
    'Ik heb echt zin om te kickboksen,' zeg ik dan gewoon. Vanuit het niets.
    Ach ja, boeit mij het? Nope.
    Ik begin het pad omhoog te lopen en sleep mijn koffer achter me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Chase staat altijd voor je klaar." grijnsde ik en liep toen naar voren. Ik had een enorme sportzak, die ik over mijn schouder droeg, dus ik kon makkelijk haar koffer overnemen. Ik neem hem af en grijnsde naar haar.
    "Ik weet dat je wel sterk genoeg bent, maar laat me gewoon doen, ja? Ik kan niet naast je lopen, terwijl jij daarmee sleurt." zei ik op voorhand. Chase ging achter haar lopen, zodat ik hem wel bijna moest aankijken en trok grijnzend zijn wenkbrauwen naar me op. Ik weerhield ervan om met mijn ogen te rollen, omdat Melanie anders kon denken dat het naar haar was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Melanie Everett
    'Handig om te weten, maar het zou dan wel zo aardig van me zijn als hij zich ook kan verdedigen. Gelukkig hebben ik niet maar 1 paar kickbokshandschoenen bij me.' Ik grijns even naar Chase en knipoog dan. Niet iets flirterigs, maar iets plagends, speels.
    Dan neemt Chad ineens mijn koffer over en ik glimlach dankbaar naar hem.
    'Dank je, en ik ben niet zo sterk hoor,' zeg ik met een zacht lachje. 'Ik weet gewoon waar de zwakke plekken in het lichaam zitten. Daarom kon ik ook Chase neerleggen.'
    Ik kijk even achter me naar Chase en die loopt vlak achter me. Ik glimlach even naar Chase.
    'Ik ben wel echt benieuwd naar de school. En hoe het zit met het kickboksen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chase
    Ik trok mijn wenkbrauwen op.
    "Hmm, Chad heeft gezegd dat ik dat zou doen, maar ik weet niet of ik wel zin heb om in elkaar geslagen te worden door een meisje." mompelde ik.
    "Chad zou trouwens eens moeten gaan oppassen met wat hij over mij zegt, af en toe heb ik namelijk een hele losse tong." zei ik erna, met een speelse grijns om mijn lippen. Chad trok zijn wenkbrauwen naar me op, net zoals ik nog maar net had gedaan.
    "Ik zou zelf maar oppassen. Ik weet namelijk ook veel over jou." antwoordde hij, maar glimlachte toch. Hij wist dat ik niets verschrikkelijks zou verklappen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf
    Net toen ze iets wou vertellen over haar angsten, riep de machinist om dat we waren aangekomen op de bestemming. "Hmm, we zijn er!" zeiden Faery en ik tegelijk, waarna ik moest lachen. Ik trok mijn mobiel uit de oplader, rolde hem op en stopte het in mijn koffer waarna mijn mobiel in m'n broekzak verdween. Langzaam pikte ik mijn koffer op en liep de coupé uit. "Komt u, mevrouw?" zei ik lachend en vriendelijk.


    It's high noon.

    Melanie Everett
    'Ligt het aan het feit dat ik een meisje ben of aan het feit dat ik je makkelijk kan vloeren?' vraag ik dan grijnzend en prik hem in zijn zij.
    Ik kan makkelijk in zijn zij prikken aangezien hij met een tas loopt en ik vrije handen heb.
    'En weet je dat het heel nieuwsgierig makend is als je dan niets zegt, maar wel erover spreekt. Over die dingen.'
    En ik zucht een keertje. We lopen over het pad.
    'Door treinen word ik altijd zo moe,' zeg ik een keertje en gaap dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Faery
    Ik moest lachen toen we het tegelijk zeiden en stond toen ook op.
    "Ik kom." grijnsde ik en nam mijn koffer op. Ik sleurde hem de trein uit en keek toen op naar het pad, langs waar we omhoog moesten gaan. Het was best stijl, zeker om met zo'n koffer te doen, maar ah, we moesten erdoor zeker?
    "En nu... daarheen." zei ik met mijn blik nog steeds op het pad gericht. "Ah, kom. We kunnen er maar beter meteen aan beginnen." glimlachte ik, terwijl ik hem aankeek.

    {Heey, schat, onthoud:
    ik hou van je!
    Day-off of niet! (H)(H)(H)(H)(H)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    "Beide." grijnsde Chase op haar vraag en zet een stap achteruit als ze in zijn zij prikt. "Nee, niet doen!" pruilde hij met een kinderachtig toontje en ik schoot in de lach.
    "Ja, en niet alleen treinen, eerste schooldagen zijn ook al zo slaapverwekkend." zei ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Iemand voor Leo of Leigh?


    help

    mismi schreef:
    Kate Miller
    Ik grinnik even. Hij was niet zo'n grote prater. "Ach ja, wij halen ons vliegbrevet in plaats van ons rijbewijs" zeg ik dan schouderophalend. 'Het is lopend, te paard of per vliegtuig gaan". Ik glimlach even.
    "Volgens mij ben jij niet zo'n grote prater he?" vraag ik dan. "Als je vind dat ik je lastig val moet je het gewoon zeggen hoor, dan laat ik je weer met rust".
    WNL(A)