• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Triest gewoon(cat)


    •*• Lululu •*•

    Ik weet niet wat er precies aan de hand is eigenlijk?

    Mallory schreef:
    Triest gewoon(cat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Goed gedaan ! Jammer dat niks verandert

    Nebulae schreef:
    Ik weet niet wat er precies aan de hand is eigenlijk?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ehm, ik vind je tweet eerlijk gezegd nogal overdreven. De meeste radiowedstrijden werken via de telefoon en het is niet meer dan logisch dat, als er mar 1 winnaar kan zijn, er maar 1 telefoon is. Anders geef je mensen hoop bij het opnemen en moet je ze dan weer teleurstellen als ze tóch niet gewonnen hebben.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wat is het probleem? Dat er zoveel mensen bellen dat de lijnen het niet meer aankunnen? Daar kunnen zij niets aan doen hoor.


    Life is hard and then we die

    Ik ben het sirieus met je eens! Ik heb ook gister ff in het NL lopen tweeten omdat ik boos was, alsnog ookal word er niet gedraait die lijnen zijn steeds bezet. En ookal ben je er doorverbonden ALLES zit vol

    Nibby schreef:
    Ik ben het sirieus met je eens! Ik heb ook gister ff in het NL lopen tweeten omdat ik boos was, alsnog ookal word er niet gedraait die lijnen zijn steeds bezet. En ookal ben je er doorverbonden ALLES zit vol

    Dat is toch logisch? Bijna alle Nederlandse Directioners bellen voor die Go1Den ticket actie. Verwacht je nou dat ze bij Q duizenden telefoontjes gaan aannemen?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Dat is toch logisch? Bijna alle Nederlandse Directioners bellen voor die Go1Den ticket actie. Verwacht je nou dat ze bij Q duizenden telefoontjes gaan aannemen?
    Alsnog ik begrijp het wel maar de hele tijd zijn alle lijnen bezet zelfs zonder de liedjes van 1D door en worden die opgenomen of weggedrukt? nee hoor

    Nebulae schreef:
    Ik weet niet wat er precies aan de hand is eigenlijk?

    Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind het sowieso sneu dat we in Nederland ALWEER moeten bellen. Ze willen hier alleen maar geld van ons aftroggelen. Zielige bedoeling. Ik ga het niet eens proberen.


    Food.

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Dat is toch logisch? Bijna alle Nederlandse Directioners bellen voor die Go1Den ticket actie. Verwacht je nou dat ze bij Q duizenden telefoontjes gaan aannemen?

    Nee, maar dit hadden ze kunnen verwachten.
    Daar gaat mijn hele punt ook om; verzin dan iets anders!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Nibby schreef:
    (...) Alsnog ik begrijp het wel maar de hele tijd zijn alle lijnen bezet zelfs zonder de liedjes van 1D door en worden die opgenomen of weggedrukt? nee hoor

    Ik denk dat ze echt wel hun best doen om iets te doen met al die telefoontjes, maar ze kunnen eenmaal niet alles tegelijk, het zijn ook maar mensen.
    Ze houden niet voor niets die wedstrijd dus ze gaan vast niet iedereen negeren.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze echt wel hun best doen om iets te doen met al die telefoontjes, maar ze kunnen eenmaal niet alles tegelijk, het zijn ook maar mensen.
    Ze houden niet voor niets die wedstrijd dus ze gaan vast niet iedereen negeren.
    Dat weet ik zelf ook wel, begrijp me niet verkeerd. maar ik zit echt te denken "hoe komen mensen ZO snel" door dat voorbericht heen van "dit kost zoveel per minuut"