• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Eens.


    Pretty is just a pretty word.

    De actie is erg slecht bedacht. En nu dat ook jou tweet gekopieerd is met de link, weten ze niks terug te zeggen en dus negeren ze het. Of te wel Eline heeft gewoon gelijk.
    Ze probeerde mij ook te helpen en zelf belde ik ook wel meer dan tientallen keren...
    Ik durf nu wel te wedden dat de eind rekeking zo hoog is.
    Dus uiteindelijk heb ik de hoop opgegeven aangezien het een verschrikkelijk bedacht idee is.
    Het is jammer maar uiteindelijk kom je daar toch weg, bij dat examen als je mag mee doet, met een jank hoofd omdat een ander gewonnen heeft…

    Lots of love xo


    Someday I'll find my way back to home.

    Zo gaat al jaren en jullie zijn de eersten die er een probleem van maken. Zoek dan maar een band waar niet zoveel mensen fan van zijn en doe je eigen ding, in plaats van mee te gaan met dit neppe gedoe. De meesten vinden het gewoon oneerlijk omdat ze niet hebben gewonnen, leer er maar mee om te gaan. Daarbij is het nog niet eens geheel de schuld van Q-radio dat half Nederland ineens tegelijk gaat bellen eh, of als ze niet eens dat nummer draaien. Natuurlijk kunnen ze wel iets beters verzinnen, maar bedenk eens dat ze dit alleen doen omdat ze geld moeten verdienen, d kosten van de ticket eruit moeten halen, de salarissen van de DJ, electronica, huur, etc. Ze kunnen dingen niet gewoon zomaar gratis blijven weggeven hoor. Die muziek luisteren daar kost je al niets. Over dat filmpje van 3FM zal ook het nodige gezeur krijgen van verliezers 'het is niet eerlijk want niet iedereen is creatief/kan goed filmpjes maken/heeft de juiste apparatuur' en zo zal er altijd wel iets te zeuren blijven voor jullie. Die brief is trouwens ronduit overdreven. Wil je een ticket? Werk ervoor. Ze geven jullie fucking een extra kans om hen te zien en jullie kunnen alleen maar zeiken! Ugh, ik vind jullie echt een stelletje rotkinders. Ik zou dus nooit mogen bellen, ik zou die ticket sowieso helemaal zelf moeten betalen, het vervoer zelf moeten regelen. Voorschieten? Ho maaaar. Zeikerds.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zo gaat al jaren en jullie zijn de eersten die er een probleem van maken. Zoek dan maar een band waar niet zoveel mensen fan van zijn en doe je eigen ding, in plaats van mee te gaan met dit neppe gedoe. De meesten vinden het gewoon oneerlijk omdat ze niet hebben gewonnen, leer er maar mee om te gaan. Daarbij is het nog niet eens geheel de schuld van Q-radio dat half Nederland ineens tegelijk gaat bellen eh, of als ze niet eens dat nummer draaien. Natuurlijk kunnen ze wel iets beters verzinnen, maar bedenk eens dat ze dit alleen doen omdat ze geld moeten verdienen, d kosten van de ticket eruit moeten halen, de salarissen van de DJ, electronica, huur, etc. Ze kunnen dingen niet gewoon zomaar gratis blijven weggeven hoor. Die muziek luisteren daar kost je al niets. Over dat filmpje van 3FM zal ook het nodige gezeur krijgen van verliezers 'het is niet eerlijk want niet iedereen is creatief/kan goed filmpjes maken/heeft de juiste apparatuur' en zo zal er altijd wel iets te zeuren blijven voor jullie. Die brief is trouwens ronduit overdreven. Wil je een ticket? Werk ervoor.

    + Ik vind jullie echte een stel zeikers. Wees blij voor degene die hem krijgt en als je hem niet krijgt, pech gehad. Die dingen lopen eerlijk genoeg daar zijn wettelijk voorschriften voor. Moest je maar sneller zijn met het tickets kopen en ga het dan niet uitleven op mensen die je een kans geven ALSNOG iets met 1D te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ratatouille schreef:
    En weet je wat voor mij de (onder andere persoonlijke) reden is dat ik niet bel? Naast het geldverlies, ben ik straks zo ongeloofelijk jaloers op degene die de tickets wint. Stel je voor. Het is zo'n beetje een droom, en daar komt dan nog naast dat ik me bedrogen zou voelen. Zoveel geld voor niks.

    Seriously? Je bent jaloers op degene die hem heeft en je droom is kapot en je voelt je bedrogen? Seriously?

    Wees blij dat deze kans bestaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Zo gaat al jaren en jullie zijn de eersten die er een probleem van maken. Zoek dan maar een band waar niet zoveel mensen fan van zijn en doe je eigen ding, in plaats van mee te gaan met dit neppe gedoe. De meesten vinden het gewoon oneerlijk omdat ze niet hebben gewonnen, leer er maar mee om te gaan. Daarbij is het nog niet eens geheel de schuld van Q-radio dat half Nederland ineens tegelijk gaat bellen eh, of als ze niet eens dat nummer draaien. Natuurlijk kunnen ze wel iets beters verzinnen, maar bedenk eens dat ze dit alleen doen omdat ze geld moeten verdienen, d kosten van de ticket eruit moeten halen, de salarissen van de DJ, electronica, huur, etc. Ze kunnen dingen niet gewoon zomaar gratis blijven weggeven hoor. Die muziek luisteren daar kost je al niets. Over dat filmpje van 3FM zal ook het nodige gezeur krijgen van verliezers 'het is niet eerlijk want niet iedereen is creatief/kan goed filmpjes maken/heeft de juiste apparatuur' en zo zal er altijd wel iets te zeuren blijven voor jullie. Die brief is trouwens ronduit overdreven. Wil je een ticket? Werk ervoor. Ze geven jullie fucking een extra kans om hen te zien en jullie kunnen alleen maar zeiken! Ugh, ik vind jullie echt een stelletje rotkinders. Ik zou dus nooit mogen bellen, ik zou die ticket sowieso helemaal zelf moeten betalen, het vervoer zelf moeten regelen. Voorschieten? Ho maaaar. Zeikerds.

    This^ meer is er niet over te zeggen c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:50 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Guys, relax. Ik snap ze wel hoor. Zoals Nikki inderdaad al zei: dat geld moet toch ergens vandaan komen. Niet alles is gratis? En belacties leveren goede radio op. Een paar gestoorde fangirls (en ja, ik ben er ook eentje van) die op de radio komen en als een kip zonder kop beginnen te gillen terwijl ze nog niks hebben gewonnen, is leuk om naar te luisteren to be honest. En daarnaast, er bellen echt honderden mensen tegelijk, de lijnen liggen er dan uit en dan ''werken'' ze gewoon niet meer. Gewoon nog eens opnieuw proberen, ze hoeven niet eens allemaal vol te zijn. Die dingen zijn het ook niet gewend om zoveel telefoontjes tegelijk te krijgen. Je moet het gewoon slim spelen, doorhebben wanneer je nu moet bellen, want sommige mensen hebben serieus een tactiek.
    Dus ik vind dit wel heel overdreven. You should be thankful. Q-Music is het enige radiostation die wedstrijden met One Direction doen (nu 3FM dan ook, maar normaal niet) en ze draaien ook 1D regelmatig. Daarnaast zijn die gasten echt verschrikkelijk aardig, vind ik persoonlijk, en al die mensen doen ook hun best. Achter die Twitter zitten ook gewoon een paar mensen die de hele dag vragen lopen te beantwoorden. Tuurlijk antwoorden die liever op iemand met een serieuze vraag dan iemand die hun de hele tijd af loopt te kraken. No, just no. Ik vind dit echt een beetje overdreven.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    CyberLord schreef:
    (...)
    + Ik vind jullie echte een stel zeikers. Wees blij voor degene die hem krijgt en als je hem niet krijgt, pech gehad. Die dingen lopen eerlijk genoeg daar zijn wettelijk voorschriften voor. Moest je maar sneller zijn met het tickets kopen en ga het dan niet uitleven op mensen die je een kans geven ALSNOG iets met 1D te doen.


    'Moest je maar sneller zijn met kopen?' Deze kaartjes zijn niet te koop, dat is het hele punt.
    Je wint kaartjes voor het concert, maar ook kaartjes om de volgende dag, de hele dag met One Direction te spenderen.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik vind het niet oneerlijk :Y) Ik vind het juist heel slim!
    Q music kan door al die One Direction fans heel veel geld ophalen omdat ze serieus denken dat ze een ticket kunnen winnen xD Terwijl jullie allemaal maar bellen, profiteren zij van jullie kosten. ;) Dikke winst!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LEES MENSEN - LEES!!!!!


    Someday I'll find my way back to home.

    Geez, jullie moeten leren om te lezen wáár het werkelijk over gaat! Seasons is GEEN fan, ze hielp mij alleen en wellicht nog iemand! En waarom
    "Seriously? Je bent jaloers op degene die hem heeft en je droom is kapot en je voelt je bedrogen? Seriously?"
    Het is niet dat we een ander niets gunnen - het is gewoon oneerlijk.
    Iedereen verdient toch werkelijk een eerlijke kans? En dat geld niet alleen voor de One Direction fans - nee, gewoon voor iedereen die een idool heeft.
    Natuurlijk vind Q-Music het een goeie actie aangezien zij daar veel geld mee binnen halen!
    En als je ons een stel zeikerds vinden; WHY THE FUCK REAGEER JE DAN?!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:15 ]


    Someday I'll find my way back to home.

    Calligraphyx schreef:
    Geez, jullie moeten leren om te lezen wáár het werkelijk over gaat! Seasons is GEEN fan, ze hielp mij alleen en wellicht nog iemand! En waarom
    "Seriously? Je bent jaloers op degene die hem heeft en je droom is kapot en je voelt je bedrogen? Seriously?"
    Het is niet dat we een ander niets gunnen - het is gewoon oneerlijk.
    Iedereen verdient toch werkelijk een eerlijke kans? En dat geld niet alleen voor de One Direction fans - nee, gewoon voor iedereen die een idool heeft.
    Natuurlijk vind Q-Music het een goeie actie aangezien zij daar veel geld mee binnen halen!
    En als je ons een stel zeikerds vinden; WHY THE FUCK REAGEER JE DAN?!

    Omdat ik ook mijn mening mag geven (bloos)

    En daarbij, het is eerlijk. Het moet zelfs eerlijk zijn en dat de lijnen vol zijn is logisch want iedereen belt, maakt niet uit of ze een liedje horen of niet. Ze willen dat ticket.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Calligraphyx schreef:
    Geez, jullie moeten leren om te lezen wáár het werkelijk over gaat! Seasons is GEEN fan, ze hielp mij alleen en wellicht nog iemand! En waarom
    "Seriously? Je bent jaloers op degene die hem heeft en je droom is kapot en je voelt je bedrogen? Seriously?"
    Het is niet dat we een ander niets gunnen - het is gewoon oneerlijk.
    Iedereen verdient toch werkelijk een eerlijke kans? En dat geld niet alleen voor de One Direction fans - nee, gewoon voor iedereen die een idool heeft.
    Natuurlijk vind Q-Music het een goeie actie aangezien zij daar veel geld mee binnen halen!
    En als je ons een stel zeikerds vinden; WHY THE FUCK REAGEER JE DAN?!

    Omdat er staat: "wat vinden jullie?"


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik dacht even "huh, Q-music doet dat toch ni? MNM doet dat toch hier" maar toen zag ik dat het van Nederland was :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:23 ]