• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo


    Haha, ik heb nu zo hard het gevoel dat de actie van het Golden Ticket voor One Direction via MNM in België zoveel eerlijker gaat aangezien mijn vriendin finalist is geweest of is ;p

    Wacht dus als ik het goed begrijp.
    Q belde mensen die al de hele tijd de lijn bezet hadden gehouden terwijl 1D niet opwas?
    Ik ben confused

    Nibby schreef:
    Wacht dus als ik het goed begrijp.
    Q belde mensen die al de hele tijd de lijn bezet hadden gehouden terwijl 1D niet opwas?
    Ik ben confused

    Q belde mensen die niet gebeld hadden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Q belde mensen die niet gebeld hadden.


    O.o those shower of cunts

    Seasons schreef:
    (...)

    Dat mag je vinden; ik vind het juist zwak als je je er bij neerlegd.


    Ik leg me er niet bij neer. Ik vind het alleen goed dat ze überhaupt iets doen. Ze hoeven geen kaartjes weg te geven hoor.


    Tijd voor koffie.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Q belde mensen die niet gebeld hadden.


    Dat is wel oneerlijk. Ik bedoel, dan bellen er mensen en die worden dan als het ware genegeerd.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 16:08 ]


    Physics is awesome

    Niks van die dingen gaat eerlijk.

    Bijvoorbeeld het concert in A'dam:
    Meer dan de helft ivan de kaartjes is vooraf al weggegeven.
    Zo werkt het ook met deze dingen.
    Niet eerlijk voor mensen die het verdienen en geen connecties hebben in die wereld.
    Btw: de meeste dingen zijn alleen maar om klanten te trekken.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Graffel schreef:
    Niks van die dingen gaat eerlijk.

    Bijvoorbeeld het concert in A'dam:
    Meer dan de helft ivan de kaartjes is vooraf al weggegeven.
    Zo werkt het ook met deze dingen.
    Niet eerlijk voor mensen die het verdienen en geen connecties hebben in die wereld.
    Btw: de meeste dingen zijn alleen maar om klanten te trekken.


    Ja maar ze moeten vaak wel kaartjes weg geven. Dat heb je bij voetbalwedstrijden en andere concerten, volgens mij ook.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar ze moeten vaak wel kaartjes weg geven. Dat heb je bij voetbalwedstrijden en andere concerten, volgens mij ook.

    Ja, aan sponsoren, en zo.
    Grote kans dat daar weer van de helft niet komt opdagen.
    Behoorlijk zonde, ging zo ook op de Olympische Spelen en dan komen de beroemdheden wel binnen (waaronder One Direction, inderdaad).


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Ja, aan sponsoren, en zo.
    Grote kans dat daar weer van de helft niet komt opdagen.
    Behoorlijk zonde, ging zo ook op de Olympische Spelen en dan komen de beroemdheden wel binnen (waaronder One Direction, inderdaad).


    Eigenlijk vind ik dat ze die kaartjes van de plekken waar niemand gaat zitten omdat de sponsors er niet gaan zitten, dan ook wel kunnen verkopen. Het is voor One Direction ook wel leuk als de hele zaal gevuld is. Maar ik probeer dit soort topics te vermijden.


    Physics is awesome

    Zo gaat het bij al dat soort wedstrijden. Get over it.
    Ik doe er gewoon nooit aan mee.
    Als ik ergens echt heen wil, koop ik wel een kaartje.
    (Hoewel dat een ander verhaal is als een concert binnen een kwartier? is uitverkocht natuurlijk)


    Tell me about it, stud.

    Die laatste zin is nogal geniaal (in je tweet).
    Het enige wat je eraan overhoud is dat je beltegoed op is. .


    Het orakel van Delphi.

    De laatste dag om je te "kwalificeren'

    Sheldon schreef:
    Zo gaat het bij al dat soort wedstrijden. Get over it.
    Ik doe er gewoon nooit aan mee.
    Als ik ergens echt heen wil, koop ik wel een kaartje.
    (Hoewel dat een ander verhaal is als een concert binnen een kwartier? is uitverkocht natuurlijk)


    Ja maar ik heb gelezen dat iemand die al om half negen in ticketmatser was in gelogd bijna ook geen kaartje kreeg dus het was voor sommige mensen best wel moeilijk om aan een kaartje te komen.


    Physics is awesome