• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    nerveus schreef:
    Ik vind het niet oneerlijk :Y) Ik vind het juist heel slim!
    Q music kan door al die One Direction fans heel veel geld ophalen omdat ze serieus denken dat ze een ticket kunnen winnen xD Terwijl jullie allemaal maar bellen, profiteren zij van jullie kosten. ;) Dikke winst!


    Ex astris, sciencia

    Cloverhand schreef:
    (...)
    Omdat er staat: "wat vinden jullie?"

    Dat staat pas na mijn uitleg waar dit onderwerp over gaat, dus als je dat niet leest, reageer dan ook niet.
    Het gaat erover of je het eerlijk vind of niet.
    Je mag dit eerlijk vinden, maar ga niet kinderachtig reageren van; "jullie zijn jaloers", "jullie zijn zeikerds".

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oke. Wat wil je nou eigenlijk?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Calligraphyx schreef:
    Geez, jullie moeten leren om te lezen wáár het werkelijk over gaat! Seasons is GEEN fan, ze hielp mij alleen en wellicht nog iemand! En waarom
    "Seriously? Je bent jaloers op degene die hem heeft en je droom is kapot en je voelt je bedrogen? Seriously?"
    Het is niet dat we een ander niets gunnen - het is gewoon oneerlijk.
    Iedereen verdient toch werkelijk een eerlijke kans? En dat geld niet alleen voor de One Direction fans - nee, gewoon voor iedereen die een idool heeft.
    Natuurlijk vind Q-Music het een goeie actie aangezien zij daar veel geld mee binnen halen!
    En als je ons een stel zeikerds vinden; WHY THE FUCK REAGEER JE DAN?!


    Om jullie duidelijk te maken dat jullie een stel zeikerds zijn.
    Serieus, wat is het probleem? Jij kon toch net zo goed ook degene zijn die ze aan de lijn kreeg? Degenen die kaartjes hebben gewonnen, hebben dat gewoon op dezelfde manier gedaan als jij probeerde hoor. Zij hebben er evenveel recht op.


    i put the fun in funeral

    Seasons schreef:
    (...)
    Dat staat pas na mijn uitleg waar dit onderwerp over gaat, dus als je dat niet leest, reageer dan ook niet.
    Het gaat niet erover of je het eerlijk vind of niet.
    Je mag dit eerlijk vinden, maar ga niet kinderachtig reageren van; "jullie zijn jaloers", "jullie zijn zeikerds".


    Als dat is wat wij uit jouw tekst opmaken, mogen wij dat zeggen.


    i put the fun in funeral

    Ik snap jou niet weet je? Eerst zeg je dat we mogen zeggen wat we vinden en dan zeg je ineens dat we dat niet mogen? :8


    26 - 02 - '16

    HEAVYRAIN schreef:
    Oke. Wat wil je nou eigenlijk?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Chat schreef:
    Ik snap jou niet weet je? Eerst zeg je dat we mogen zeggen wat we vinden en dan zeg je ineens dat we dat niet mogen? :8

    Werk je bij Q-Music, of zo?
    Gewoon echt niet lezen wat er staat.
    Je mag wel je reactie geven, maar dan wel graag over het onderwerp en ga er niet dom overheen kletsen over iets waar het niet over gaat.
    Vroeg ik of jullie de fans "jaloers" en "zeikers" wilden noemen?
    Nee, ik vroeg of jullie zo'n actie als deze eerlijk vonden of niet, that's all.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Werk je bij Q-Music, of zo?
    Gewoon echt niet lezen wat er staat.
    Je mag wel je reactie geven, maar dan wel graag over het onderwerp en ga er niet dom overheen kletsen over iets waar het niet over gaat.
    Vroeg ik of jullie de fans "jaloers" en "zeikers" wilden noemen?
    Nee, ik vroeg of jullie zo'n actie als deze eerlijk vonden of niet, that's all.

    En daar word ook gewoon op gereageerd. Maar blijkbaar kan je dat niet hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En daar word ook gewoon op gereageerd. Maar blijkbaar kan je dat niet hebben.

    Pardon?
    Jullie noemen mij steeds ook een fan.
    Geeft wel aan hoe slecht er hier gelezen wordt, dus als ik jullie reacties dan lees, wordt ik daar nogal moe van, ja.
    Dat wil niet zeggen dat ik jullie mening niet waarder; het spijt me alleen dat ik het niet met jou eens ben.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Pardon?
    Jullie noemen mij steeds ook een fan.
    Geeft wel aan hoe slecht er hier gelezen wordt, dus als ik jullie reacties dan lees, wordt ik daar nogal moe van, ja.
    Dat wil niet zeggen dat ik jullie mening niet waarder; het spijt me alleen dat ik het niet met jou eens ben.


    Niemand noemt je een fan, misschien moet jíj eens beter lezen. Er word gezegd dat degene die bellen het zo erg vinden dat ze niet winnen, niet de fans. -daarbij ging het over iedereen die hier zo reageert en niet alleen over jou, je moet je niet zo aangesproken voelen gelijk, als je toch geen fan bent mevrouwtje, want er bestaan ook nog andere mensen die er op gereageerd hebben.


    Your make-up is terrible

    Oke, beetje vrede op Quizlet zou leuk zijn? :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Seasons schreef:
    (...)
    Pardon?
    Jullie noemen mij steeds ook een fan.
    Geeft wel aan hoe slecht er hier gelezen wordt, dus als ik jullie reacties dan lees, wordt ik daar nogal moe van, ja.
    Dat wil niet zeggen dat ik jullie mening niet waarder; het spijt me alleen dat ik het niet met jou eens ben.

    Ik heb niemand zien zeggen dat jij een fan bent hoor?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CURLYMONSTER schreef:
    Oke, beetje vrede op Quizlet zou leuk zijn? :'D


    Ik dacht het en jij schrijft het.


    Physics is awesome

    Ik vind het grappig dat je het niet eerlijk vind als de lijnen bezet zijn wanneer er géén One Direction liedje wordt gedraaid terwijl je dan zelf dus ook aan het bellen bent.
    Het is een wedstrijd dus natuurlijk zal niet iedereen aan de beurt komen, ik bedoel bij de meeste wedstrijden die ik ken is het gewoon de snelste 5 ofzo die aan de beurt komen.


    The soul needs autumn.