• Nu inmiddels heb ik best wel haat aan Q-Music (niet alleen hierover, hoor), en ik haat niet gauw dingen.
    Maar dus die wedstrijd met die GO1DEN TICKET, maar het gaat niet helemaal zo eerlijk, dus stuurde ik een tweet naar Q-Music; klik!
    Daar reageren ze niet eens op (zoals ik al verwacht had), maar wie zwijgt stemt toe, nietwaar?
    Wat vinden jullie?


    __________

    "Oh, nee! Wat is er gebeurd dan?"
    -kopiëren en plakken-
    "Sinds afgelopen zaterdag verloot Q-Music tijdens elke radiouitzending (dus per DJ) van vier uur 's middags tot twaalf uur 's avonds een uitnodiging om aankomende vrijdag "examen" te doen om weet-ik-veel wanneer een dag te chillen met One Direction; je moet daarvoor bellen als je een liedje van One Direction hoort.
    Dat maakt mij allemaal niet zo uit, ik ben geen fan, probeerde drie keer over te bellen voor een vriendin, maar het gaat dus onwijs oneerlijk.
    Zo zijn de lijnen continue bezet, zelfs wanneer er geen liedje van One Direction wordt gedraaid, worden mensen teruggebeld die niet eens belden tijdens het luisteren van een liedje en kost het je gewoon tientallen Euro's als je elke keer wilt bellen.
    Maar aangezien twee weken terug ik ook al zo'n bitchie antwoord terugkreeg (terwijl ik alleen vroeg of ze de nieuwe single van Rebecca Ferguson wilden draaien), pas toen ik vroeg waarom ze me negeerden, ben ik nu dus echt zo ontzettend kwaad; sorry, ik kan echt niet tegen oneerlijkheid.
    Natuurlijk hoef ik me er niet mee te bemoeien, maar ik kon het niet laten.


    Voor degenen die zeggen dat mijn tweet overdreven is; natuurlijk, maar heb een beetje gevoel voor humor, haha."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:00 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt. Laat mensen dan bellen om mee te mogen doen aan het "examen" en laat degene met de hoogste punten/degene die de meeste vragen goed heeft de winnaar zijn. Dan heb je een deel van het geld terug dat je moet uit geven en krijgt eigenlijk iedereen een eerlijke kans, vind ik.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt. Laat mensen dan bellen om mee te mogen doen aan het "examen" en laat degene met de hoogste punten/degene die de meeste vragen goed heeft de winnaar zijn. Dan heb je een deel van het geld terug dat je moet uit geven en krijgt eigenlijk iedereen een eerlijke kans, vind ik.

    Zo gaat t al, je belt, neem je op je zegt dat je 1D fan bent. Of je word opgenomen ookal ben je geen fan. ben je geijk gekwalificeerd voor het examen en de gene met de "meeste" 1D kennis wint

    Zal ik het even mooier maken?
    Giel Beelen van 3FM heeft zojuist aangekondigd twee kaartjes voor 3 mei WEG TE GEVEN, aan degene met de leukste VIDEO.


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    Natuurlijk kan er maar één iemand bellen, maar de telefoonactie is gewoon niet eerlijk. Door Q music is onze telefoonrekening best hoog opgelopen en mag ik van mijn moeder niet bellen, en eigenlijk wil ik het niet eens proberen.

    In bijna ieder land moeten fans een video of een foto insturen, in Duitsland moesten ze zelfs het hele land door om aanwijzingen te verzamelen, en wat moet Nederland? Een lullige belactie.

    Dat van in Duitsland klinkt zo leuk!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    SEXYSTYLES schreef:
    Zal ik het even mooier maken?
    Giel Beelen van 3FM heeft zojuist aangekondigd twee kaartjes voor 3 mei WEG TE GEVEN, aan degene met de leukste VIDEO.


    Dus je moet een video over jezelf maken?


    Physics is awesome

    Seasons schreef:
    (...)
    Dat van in Duitsland klinkt zo leuk!


    Ja I know right, zag er vandaag een foto van. Een rode dubbeldekker met 1D erop en nog wat. Super leuk!


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    Zal ik het even mooier maken?
    Giel Beelen van 3FM heeft zojuist aangekondigd twee kaartjes voor 3 mei WEG TE GEVEN, aan degene met de leukste VIDEO.

    Told ya!
    Serieus, 3FM doet zoveel betere dingen dan alle andere radiozenders.
    Michiel heeft toen speciaal voor mij Backtrack als nieuwe track gedraaid, zo lief!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus je moet een video over jezelf maken?


    'De kaartjes zijn gewild dus ik geef ze aan de meest enthousiaste fan! Maak een filmpje waarbij je op de meest originele manier laat zien hoe graag jij deze kaartjes wilt hebben. '


    I'm in love with you and all your little things

    Winterr schreef:
    Goed gedaan ! Jammer dat niks verandert


    Ik luister eigenlijk best wel vaak naar Qmusic, maar ik wist niet dat ze dit deden. Sowieso vind ik het flauw, ze verdienen echt bakken geld aan die mensen die dan bellen, en dan doen ze dit ook nog!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zo zijn alle radio acties. (cat)
    In België geeft MNM dat ticket dan wel iets eerlijk weg.

    Moet je trouwens die tweets van Q-music NL eens bekijken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ergens snap ik je punt, vele meisjes zouden dit uiteraard willen, ik heb het al niet eens geprobeerd. Dit is geldaftroggeling, tientallen euro's naar de knoppen omdat je moet bellen naar een radiostation, dat overbezet raakt.
    Maar toch vind ik je brief ietwat onrelevant. Het oogt als een dreigbrief, gezien de argumenten die je hebt. Kabinet is de reden? Dat lijkt me sterk.
    Ik heb gemengde gevoelens hierover, je hebt gelijk dat het een actie is die waarschijnlijk beter had kunnen worden aangepakt; maar om nou te zeggen dat ik 100% met je eens ben, nee, dat niet.


    Love isn't just something you take, it's given.

    En weet je wat voor mij de (onder andere persoonlijke) reden is dat ik niet bel? Naast het geldverlies, ben ik straks zo ongeloofelijk jaloers op degene die de tickets wint. Stel je voor. Het is zo'n beetje een droom, en daar komt dan nog naast dat ik me bedrogen zou voelen. Zoveel geld voor niks.


    Love isn't just something you take, it's given.

    Ratatouille schreef:
    Ergens snap ik je punt, vele meisjes zouden dit uiteraard willen, ik heb het al niet eens geprobeerd. Dit is geldaftroggeling, tientallen euro's naar de knoppen omdat je moet bellen naar een radiostation, dat overbezet raakt.
    Maar toch vind ik je brief ietwat onrelevant. Het oogt als een dreigbrief, gezien de argumenten die je hebt. Kabinet is de reden? Dat lijkt me sterk.
    Ik heb gemengde gevoelens hierover, je hebt gelijk dat het een actie is die waarschijnlijk beter had kunnen worden aangepakt; maar om nou te zeggen dat ik 100% met je eens ben, nee, dat niet.

    Nogmaals, die TwitLonger is niet serieus, de boodschap wel.


    Maar wat ik bedoel met het kabinet is dat zoveel huishoudens zo zuinig aan moeten doen, dat nergens meer extra geld is.
    Bovendien betalen we tegenwoordig meer voor tickets voor amusement dan eerst.
    Daar gaat het om; dat niet iedereen mee kán doen, hoewel ze het net zo verdienen!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 17:05 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    ZO ONGELOOFELIJK TRIEST
    ik heb nu echt een hekel aan Q-music !!!!!!

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    'De kaartjes zijn gewild dus ik geef ze aan de meest enthousiaste fan! Maak een filmpje waarbij je op de meest originele manier laat zien hoe graag jij deze kaartjes wilt hebben. '


    Kijk, dat vind ik wel een leuke actie. Ik bedoel, er valt iets te winnen maar degene die mee doet leert ook nog wat want je moet wel creatief bezig zijn. Alleen ik faal altijd met dat soort dingen en mijn ouders komen altijd met goeie ideeën.


    Physics is awesome