• Jahaa kiddoo's<3
    Je leest het goed. Fake Friends. Iedereen hier of toch sommige zullen dat wel hebben en daar ben ik 1 van maar toch zijn de mijne gewoon anders denk ik. Momenteel zit ik een beetje in de put, niet dat ik aandacht tekort heb maar ik moet hier gewoon m'n hart ff luchten. Dus ga niet meteen denk van; 'Dat kind heeft echt aandacht tekort ofzo' want dat ishet niet.

    Als ik vanmorgen op school kwam dan stond ik bij het groepje waar ik altijd bijstond. Mijn vrienden, waar ik geen namen van ga noemenstonden daar ook. Altans, het grootste deel want 1 iemand was gewoon zonder iets tegen mij te zeggen weggelopen. Dat ene meisje is boos op mij vanwege dat ik haar gewoon geholpen heb met iets. Nu, het probleem is dat ik via iemand die ik wél nog kan betrouwen erachter ben gekomen dat ze tegen mijn vrienden, alejah fake friend heeft gezegt dat ze mij moeten negeren ern niet meer met me mogen praten. Je zal denken dat ze dat niet doen hea? Niet dus! Dat meisje heeft een grote invloed op mijn vrienden e dus luisterd iedereen naarhar. Weetje, ik voel me door iedereen laten vallen en believe me, als je hier gaat zegen dat je er voor me bent. Ik weet heus wel dat er hier van die lieve lieverds tussen zitten maar het is gewoon anders. Daarnet zat ik m'n huiswerk nog te maken en wou ik gewoon beginnen gillen&huilen omdat ik het zo beu ben dat ik door iedereen word gebruikt >,<

    Sorry voor mijn gezeik maar dit moest er gewoon ff uit.

    wat een kutwijven-.-


    <3

    hmpf, wat kut voor je ;S
    Ach, ik had in de lagere school net hetzelfde voor alleen was ik nog te jong om te begrijpen wat er allemaal aan de hand was ><
    Ik weet eigenlijk niet wat je kan doen. Wat ik eruit begrijp is dat ze je een fake friend noemt omdat je haar met iets geholpen hebt, waar je je niet mee mocht bemoeien ofzo?
    Sorry als ik het fout heb, het komt zo over..
    <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    That's Shit O.O
    We doet nu zoiets.
    Kijk, ten eerste vin ik het laag van je vriendinnen dat ze naar haar luisterden.
    Ten tweede is die trien een omhooggevallen koe die ZELF aandacht te kort heeft.
    Ik snap niet dat iemand zo iets kan doen!
    Anyway, misschien heb je niet veel aan mij of mijn meningen,
    Maar als je met iets zit mag je altijd met mij praten.
    Mijn oren zijn gespitst en mijn hartje staat open ^^
    xx


    Moof

    Dat is echt balen..
    eerlijk gezegd heb k geen idee wat je hiertegen kunt doen. ikzelf zou een stukje schrijven en in de schoolkrant plaatsen, en dan doodleuk de namen erbij plaatsen.


    Life is hard and then we die

    Nou, ze noemt me en fake friend&zet iedereen tegen me op omdat ik haar met iets geholpen heb waar ik meer ervaring mee had dan zij. Het was op een feest van m'n lagere school waar ik vroeger zat en daar worden dan vanalles gedaan enzoo en ook met paarden. Maar ik heb 4 jaar paard gereden enzoo en ze deed iets verkeerd maar er zaten klein kindje op dat paard en dat paard ging bijna op hol slaan. Probeer ik d'r te helpen roept ze tegen mij,; 'DOE HET DAN ZELF ALS JEHET BETER KAN HÉ!' En loopt an boos weg en zet daarna iedereen tegen me op

    Thanks girls<3

    Nou, ze noemt me en fake friend&zet iedereen tegen me op omdat ik haar met iets geholpen heb waar ik meer ervaring mee had dan zij. Het was op een feest van m'n lagere school waar ik vroeger zat en daar worden dan vanalles gedaan enzoo en ook met paarden. Maar ik heb 4 jaar paard gereden enzoo en ze deed iets verkeerd maar er zaten klein kindje op dat paard en dat paard ging bijna op hol slaan. Probeer ik d'r te helpen roept ze tegen mij,; 'DOE HET DAN ZELF ALS JEHET BETER KAN HÉ!' En loopt an boos weg en zet daarna iedereen tegen me op


    Like omg Ö
    Wat een domme reden. Sorry dat ik het vraag, maar hoe oud zijn die domme kienders dat dat dom kind volgen? ;S Hmpf, hoe laag kan je vallen?..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Jahaa kiddoo's<3
    Je leest het goed. Fake Friends. Iedereen hier of toch sommige zullen dat wel hebben en daar ben ik 1 van maar toch zijn de mijne gewoon anders denk ik. Momenteel zit ik een beetje in de put, niet dat ik aandacht tekort heb maar ik moet hier gewoon m'n hart ff luchten. Dus ga niet meteen denk van; 'Dat kind heeft echt aandacht tekort ofzo' want dat ishet niet.

    Als ik vanmorgen op school kwam dan stond ik bij het groepje waar ik altijd bijstond. Mijn vrienden, waar ik geen namen van ga noemenstonden daar ook. Altans, het grootste deel want 1 iemand was gewoon zonder iets tegen mij te zeggen weggelopen. Dat ene meisje is boos op mij vanwege dat ik haar gewoon geholpen heb met iets. Nu, het probleem is dat ik via iemand die ik wél nog kan betrouwen erachter ben gekomen dat ze tegen mijn vrienden, alejah fake friend heeft gezegt dat ze mij moeten negeren ern niet meer met me mogen praten. Je zal denken dat ze dat niet doen hea? Niet dus! Dat meisje heeft een grote invloed op mijn vrienden e dus luisterd iedereen naarhar. Weetje, ik voel me door iedereen laten vallen en believe me, als je hier gaat zegen dat je er voor me bent. Ik weet heus wel dat er hier van die lieve lieverds tussen zitten maar het is gewoon anders. Daarnet zat ik m'n huiswerk nog te maken en wou ik gewoon beginnen gillen&huilen omdat ik het zo beu ben dat ik door iedereen word gebruikt >,<

    Sorry voor mijn gezeik maar dit moest er gewoon ff uit.


    Omg,! Dat iemand zo iets kan flikken !

    mij is het ook over komen , Pas dit nieuwe sgool jaaar !:|
    Het meisje zei :
    Jha , 'naam' En 'naam' willen rusie met jou ! ö
    terwijl het me vriendinnen zijn , :S
    Vraag ik ze het zelf, zeggen ze Nee
    Ik ben vandaag naar haar te gegaan en heb gezegt,:
    Ik wil het zo niet meer, ik zit bij je in de klas, en ik zit zo wat nog 2 jaar aan je vast :S
    En ik wil dat we normaal op sgool met elkaar om kunnen gaan ...
    Ze was stil,
    En ze gaf me gelijk,

    En nu hebben we het wel wat goed gemaakt,
    Maar tijdens dat ik dat zei : Moest ik wel lachen ,

    Ik was melig,

    Iedereen keek me aan ,

    :X Zoo eng,

    Ik sweer je xD

    Sorry , Dat ik je dit vertel , MAar ik dacht , Ik iwl het oOk ff kwijt . XD Verveel me ook namelijk ...

    xxxKimberly ××××


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    (...)

    Like omg Ö
    Wat een domme reden. Sorry dat ik het vraag, maar hoe oud zijn die domme kienders dat dat dom kind volgen? ;S Hmpf, hoe laag kan je vallen?..


    Evenoud als mij, 12 dus maar hun brains zijn idunoo ongeveer 4 want ze spelen nog paardje, tikkertje en zoo >,<

    Ik heb dat ook,kutgevoel hea.?

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    Evenoud als mij, 12 dus maar hun brains zijn idunoo ongeveer 4 want ze spelen nog paardje, tikkertje en zoo >,<

    Ok, nog meer like OMG!
    Hmpf, en waarom ga je nog met hun om? Ik ben er zeker van dat er volwassenere mensen in jou school zitten, die niet zo kinderachtig en dom doen als deze
    Wat een lage kienders ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Voze kinderen.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)
    Ok, nog meer like OMG!
    Hmpf, en waarom ga je nog met hun om? Ik ben er zeker van dat er volwassenere mensen in jou school zitten, die niet zo kinderachtig en dom doen als deze
    Wat een lage kienders ><

    Ik ga met hun om omdat ik niemand anders heb. Jawel, iemand in het 2e jaar maar als ik daar bij ga staan bekijken al die vrienden van haar me raar enzoo. Dat heb je als je wat meer gewicht hebt als de rest >,< NIemand accepteert je zoals je bent en wel zols je eruit ziet.

    woooohoohoow, wacht, ze zijn pas 12?
    dat veranderd de zaak.
    jij zit in de eerste toch?
    zoek kinders met een hoger IQ dan die meelopers, mensen die voor hunzelf kunnen denken.
    want hier heb je nou zozeer ook niet veel aan.


    Life is hard and then we die