• Jahaa kiddoo's<3
    Je leest het goed. Fake Friends. Iedereen hier of toch sommige zullen dat wel hebben en daar ben ik 1 van maar toch zijn de mijne gewoon anders denk ik. Momenteel zit ik een beetje in de put, niet dat ik aandacht tekort heb maar ik moet hier gewoon m'n hart ff luchten. Dus ga niet meteen denk van; 'Dat kind heeft echt aandacht tekort ofzo' want dat ishet niet.

    Als ik vanmorgen op school kwam dan stond ik bij het groepje waar ik altijd bijstond. Mijn vrienden, waar ik geen namen van ga noemenstonden daar ook. Altans, het grootste deel want 1 iemand was gewoon zonder iets tegen mij te zeggen weggelopen. Dat ene meisje is boos op mij vanwege dat ik haar gewoon geholpen heb met iets. Nu, het probleem is dat ik via iemand die ik wél nog kan betrouwen erachter ben gekomen dat ze tegen mijn vrienden, alejah fake friend heeft gezegt dat ze mij moeten negeren ern niet meer met me mogen praten. Je zal denken dat ze dat niet doen hea? Niet dus! Dat meisje heeft een grote invloed op mijn vrienden e dus luisterd iedereen naarhar. Weetje, ik voel me door iedereen laten vallen en believe me, als je hier gaat zegen dat je er voor me bent. Ik weet heus wel dat er hier van die lieve lieverds tussen zitten maar het is gewoon anders. Daarnet zat ik m'n huiswerk nog te maken en wou ik gewoon beginnen gillen&huilen omdat ik het zo beu ben dat ik door iedereen word gebruikt >,<

    Sorry voor mijn gezeik maar dit moest er gewoon ff uit.

    (...)
    Ik ga met hun om omdat ik niemand anders heb. Jawel, iemand in het 2e jaar maar als ik daar bij ga staan bekijken al die vrienden van haar me raar enzoo. Dat heb je als je wat meer gewicht hebt als de rest >,< NIemand accepteert je zoals je bent en wel zols je eruit ziet.
    Ik heb like 20 kilo meer gewicht dan een normaal kiend op mijn school en mij behandelen ze gewoon normaal hoor. Misschien is het een idee om naar een andere school te gaan? ik zou me er in ieder geval niet prettig voelen.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ik ga met hun om omdat ik niemand anders heb. Jawel, iemand in het 2e jaar maar als ik daar bij ga staan bekijken al die vrienden van haar me raar enzoo. Dat heb je als je wat meer gewicht hebt als de rest >,< NIemand accepteert je zoals je bent en wel zols je eruit ziet.


    Ach, zo dik zal je toch niet zijn! En uiterlijk doet er toch niet toe? ;S
    Ik weet niet, misschien moet je maar eens met andere mensen van je klas beginnen omgaan, daar zit toch wel iemand in die je accepteert en zo leer je sowieso andere mensen kennen.. Zo heb ik namelijk ook nieuwe mensen leren kennen, en dat zijn nu hele goede vriendinnen van me..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Jaah ik zit in het eerste [/Voelt zich weer klein] Wat veranderd daar de zaak aan?

    Wat een meelopers sorry dat ik je vrienden ofzo zo noem.. maar ja, ze zijn dat wel. (cool)

    Listen, die kinders waar ik nu mee omgaan hea? Die ken ik al superlang en dan is het moeilijk om hun te laten vallen get it? Maar ik wil ook niet meer 'gebruikt' worden door die kindjes >,< En over dat gewicht. Als je denkt dat ze mij daardoor wél gaan accepteren dan heb je het goed mis want dat zijn allemaal van die anorexiachicks enzoo>,< You know, ze accepteren me al helemaal niet omdat ik gewoon 'anders' ben dan hun znoo.

    En over die meelopers heeft iedereen hier wel gelijk want 1 meisje, waar ik nog redelijk mee overeen kwam zij zo eenkeer tegen me; Ik vroeg zo vn; 'Vind je dat mooi zo? Je laarzen in je broek dragen?' Ze schudde d'r hoofd en ik vroeg dan waarom ze dat dan wél deed zei ze; 'Jaah,ik wil er wel bijhoren hé!'

    Listen, die kinders waar ik nu mee omgaan hea? Die ken ik al superlang en dan is het moeilijk om hun te laten vallen get it? Maar ik wil ook niet meer 'gebruikt' worden door die kindjes >,< En over dat gewicht. Als je denkt dat ze mij daardoor wél gaan accepteren dan heb je het goed mis want dat zijn allemaal van die anorexiachicks enzoo>,< You know, ze accepteren me al helemaal niet omdat ik gewoon 'anders' ben dan hun znoo.


    hmpf, weet je. Je zal toch een beslissing moeten nemen >< de mensen dat ik heb 'laten vallen' ken ik al vanuit het 1ste kleuterklasje. I mean, ik heb ze niet laten vallen, ik heb gewoon minder contact. Maar als ze problemen hebben, sta ik meteen weer voor hun klaar. Maar het is gewoon zo dat we alles van elkaar al wisten, er viel gewoon niets nieuws meer te vertellen, snap je? Wat is er dan nog boeiend aan een vriendschap? Right, niks. Ik kan niet in jou plaats beslissen, het enigste dat ik kan/wil doen is met je praten en je helpen zover dat mogelijk is. Ik snap ook wel dat je het moeilijk hebt om nieuwe vrienden te maken [vanwege je gewicht en omdat je je vriendinnen niet wilt laten vallen], maar probeer dan deze onnozele ruzie op te lossen, en zeg hen duidelijk dat je niet meer gebruikt wilt worden, ze moeten je gewoon accepteren zoals je bent. Ja, je weet meer van paarden af en ja, je hebt meer gewicht. So? They need to deal with it! Anders zijn ze je niet waard..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    En over die meelopers heeft iedereen hier wel gelijk want 1 meisje, waar ik nog redelijk mee overeen kwam zij zo eenkeer tegen me; Ik vroeg zo vn; 'Vind je dat mooi zo? Je laarzen in je broek dragen?' Ze schudde d'r hoofd en ik vroeg dan waarom ze dat dan wél deed zei ze; 'Jaah,ik wil er wel bijhoren hé!'


    ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    BILLSHIT
    Ik waardeer echt at je zoveel doet hiervoor^^ [/Vind het lief] Ik zal een keuze moeten maken, inderdaat maar nog niet meteen. Ik ga zien wat ze over een paar dagen nog tegen me doen. Nogaltijd zo kuttig? Dan dump ik ze sowieso!

    BILLSHIT
    Ik waardeer echt at je zoveel doet hiervoor^^ [/Vind het lief] Ik zal een keuze moeten maken, inderdaat maar nog niet meteen. Ik ga zien wat ze over een paar dagen nog tegen me doen. Nogaltijd zo kuttig? Dan dump ik ze sowieso!

    Achja, weet je het klinkt misschien slijmerig, maar ik ben al aantal keer bedrogen en toen hielpen ook een heleboel mensen me, dus nu probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen die problemen hebben, maakt niet uit met wat. Ik weet hoe fijn het kan zijn dat je weet dat mensen voor je klaar staan. Moest je ooit nog problemen ofzo hebben, ik sta echt voor je klaar
    En ik hoop voor jou dat ze niet meer zo kuttig doen. Dat ze je eindelijk eens gaan waarderen. Iedereen is uniek, jij dus ook. Iedereen verdient om met respect te worden behandelt, jij ook ;)
    <3
    Neem een juiste keuze!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik vind het echt rot voor je, en vooral laag van die meiden. Je kan een paar van de meiden apart nemen, en dat meisje, de 'leider' apart spreken. Je kunt nog altijd naar je mentor toe, en die kan dat meisje apart spreken. En ik weet dat het moeilijk is om ze te laten vallen, maar misschien kun je alvast beginnen met nieuwe vrienden.:]

    x


    ok

    Lieve Annelies,
    Weet je, als ze zo beginnen te doen zijn ze jouw niet waard. JIJ bent niet de gene die iets fout heet gedaan. ZIJ wel ! Zij hebben jou laten vallen voor een meisje die een gemeen kut wijf is. Ze hebben jouw vertrouwen misbruikt en laten je nu vallen voor? Ja een meisje die denkt dat ze iedereen tegen elkaar kan op zetten en dan denkt dat ze heel wat is. Pf...Lief kind die meiden zijn jouw verdriet en tranen niet waard. Ze hadden beter moeten weten en voor jouw moeten kiezen inplaats van dat strondwijf !! Sjuzus,ik kan daar zo boos om worden he ! Van die fake vrienden >< Daarom is mijn vriendenkring ook niet zo groot,maar we hebben het even over jouw. Annelies, het klinkt moeilijk maar als ze zo bot tegen je doen zijn ze je niet waard en moet je opzoek naar ECHTE vriendinnnen. Ookal had je een goeie band met hun.
    Maar nu zeg ik het toch ff
    I'LL ALWAYS BE THERE FOR YOU <3

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lieve Annelies,
    Weet je, als ze zo beginnen te doen zijn ze jouw niet waard. JIJ bent niet de gene die iets fout heet gedaan. ZIJ wel ! Zij hebben jou laten vallen voor een meisje die een gemeen kut wijf is. Ze hebben jouw vertrouwen misbruikt en laten je nu vallen voor? Ja een meisje die denkt dat ze iedereen tegen elkaar kan op zetten en dan denkt dat ze heel wat is. Pf...Lief kind die meiden zijn jouw verdriet en tranen niet waard. Ze hadden beter moeten weten en voor jouw moeten kiezen inplaats van dat strondwijf !! Sjuzus,ik kan daar zo boos om worden he ! Van die fake vrienden >< Daarom is mijn vriendenkring ook niet zo groot,maar we hebben het even over jouw. Annelies, het klinkt moeilijk maar als ze zo bot tegen je doen zijn ze je niet waard en moet je opzoek naar ECHTE vriendinnnen. Ookal had je een goeie band met hun.
    Maar nu zeg ik het toch ff
    I'LL ALWAYS BE THERE FOR YOU <3

    xoxo


    Raquel<3
    Lief, dit vind ik cht superlief van jouw hooaa^^ Ik ga ze waarschijnlijk over een paar dagen dumpen en dan zoeken ze alles zelf maar lekker uit^^ Ben eigenlijk echt blij dat ik jouw heb!Ik kan me nu eigenlijk geen wereld meer zonde je voorstellen<3
    ILufJoeTillDeath<3

    (...)

    Raquel<3
    Lief, dit vind ik cht superlief van jouw hooaa^^ Ik ga ze waarschijnlijk over een paar dagen dumpen en dan zoeken ze alles zelf maar lekker uit^^ Ben eigenlijk echt blij dat ik jouw heb!Ik kan me nu eigenlijk geen wereld meer zonde je voorstellen<3
    ILufJoeTillDeath<3


    Annelies,probeer je me aan het huilen te maken? DAT IS ECHT ONGELOVELIJK LIEF VAN JOE <3 Ik wou zo graag dat ik dicht bij jou woonde! Ik vertrouw jou ook meer dan sommige mensen die ik in real ken. Omdat ik weet dat jij mij nooit zou uitlachen of me zou laten vallen ! Jij bent altijd een rede voor me geweest waarom ik op Q bleef als ik weg wou gaan,omdat ik jouw gewoon nodig heb

    You'reMyAngel<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jahaa kiddoo's<3
    Je leest het goed. Fake Friends. Iedereen hier of toch sommige zullen dat wel hebben en daar ben ik 1 van maar toch zijn de mijne gewoon anders denk ik. Momenteel zit ik een beetje in de put, niet dat ik aandacht tekort heb maar ik moet hier gewoon m'n hart ff luchten. Dus ga niet meteen denk van; 'Dat kind heeft echt aandacht tekort ofzo' want dat ishet niet.

    Als ik vanmorgen op school kwam dan stond ik bij het groepje waar ik altijd bijstond. Mijn vrienden, waar ik geen namen van ga noemenstonden daar ook. Altans, het grootste deel want 1 iemand was gewoon zonder iets tegen mij te zeggen weggelopen. Dat ene meisje is boos op mij vanwege dat ik haar gewoon geholpen heb met iets. Nu, het probleem is dat ik via iemand die ik wél nog kan betrouwen erachter ben gekomen dat ze tegen mijn vrienden, alejah fake friend heeft gezegt dat ze mij moeten negeren ern niet meer met me mogen praten. Je zal denken dat ze dat niet doen hea? Niet dus! Dat meisje heeft een grote invloed op mijn vrienden e dus luisterd iedereen naarhar. Weetje, ik voel me door iedereen laten vallen en believe me, als je hier gaat zegen dat je er voor me bent. Ik weet heus wel dat er hier van die lieve lieverds tussen zitten maar het is gewoon anders. Daarnet zat ik m'n huiswerk nog te maken en wou ik gewoon beginnen gillen&huilen omdat ik het zo beu ben dat ik door iedereen word gebruikt >,<

    Sorry voor mijn gezeik maar dit moest er gewoon ff uit.


    da's geen gezeik meid!!! (K)


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!