• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    GOFORTH schreef:
    John Ellean Brody
    Ik keek naar Delenay's rug en stapte toen dichterbij, snel sloeg ik mijn armen om haar heupen en drukte mijn gezicht in haar hals. "Sorry voor m'n break down net, het was een beetje to much." Ik schaamde me, maar ik voelde me ook opgelucht, het was er nu allemaal uit en ik kropte niks meer op. Niet voor haar. Ze was zo mooi en lief, ik wilde haar niet kwijt en ik had al één dom ding gedaan; ik wilde niet nog een keer falen.



    Delaney Marie McClain.

    2 armen sloten zich om mijn heupen. Een warme glimlach verscheen op mijn gezicht. Het warme, gelukkig gevoel stroomde weer door mijn aderen. Hij legde zijn hoofd in mijn hals.
    "Nevermind" zei ik zachtjes. Ik beet zacht op mijn lip, "Je kan wel bij mij blijven, als je wilt teminste" mompelde ik waarna ik voelde hoe mijn wangen begonnen te kleuren. Het was best genant, aangezien hij de laatste keer was weggelopen.

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    Ik kijk hem aan en grijns even. 'Chocoladetaart?' stel ik vrolijk voor. Ik hou van chocola! Het was gewoon lekker. 'Tenzij je dat niet hebt dan nemen we gewoon een andere' zeg ik met een glimlach en haal mijn schouders een beetje om te laten zien dat het me dan niet echt uit maakt. Bijna al het taart was lekker, sommige niet maar de meeste wel!


    Samuel Lucas McClain.

    Ik tuitte mijn lippen even en glimlachte onschuldig, "Dat wordt een probleempje" zei ik onschuldig, "Probleempje als in ik heb die gisteren opgegeten". Ik keek hem aan met een speelse twinkeling in mijn ogen en boog voorover om te kijken wat ik wel nog kon maken als taart. Ik beet op mijn lip en stond weer recht.
    "WITTE CHOCOLADE !" riep ik opeens uit. Ik knipte met mijn vingers en liep naar een andere kastje. Ik kroop op mijn tafelblad en viste de chocolade uit het kastje.
    "Hebbes !" zei ik triomfantelijk waarna ik me vlug aan mijn lamp naar beneden liet vallen aangezien ik anders op de vloer gedonderd zou zijn.

    Andrew Cole

    Ik trek een pruillip als die verteld dat dat op is. Ik grijns als hij een oplossing heeft. Ik kijk lachend toe hoe hij op het tafelblad klimt om de reep uit het kastje te kunnen vissen. Als hij de reep heeft grijns ik even. 'lekker' zeg ik en lik even lachend over mijn lippen. 'Hmm dus wat hebben we nog meer allemaal nodig' mompel ik terwijl ik een beetje om me heen kijk. Eigenlijk weet ik niet precies waar alles staat dus ik denk dat hij maar beter alles kon gaan pakken voor ik alle kastjes door de war gooide.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)


    Delaney Marie McClain.

    2 armen sloten zich om mijn heupen. Een warme glimlach verscheen op mijn gezicht. Het warme, gelukkig gevoel stroomde weer door mijn aderen. Hij legde zijn hoofd in mijn hals.
    "Nevermind" zei ik zachtjes. Ik beet zacht op mijn lip, "Je kan wel bij mij blijven, als je wilt teminste" mompelde ik waarna ik voelde hoe mijn wangen begonnen te kleuren. Het was best genant, aangezien hij de laatste keer was weggelopen.


    John Ellean Brody
    Verrast haalde ik mijn hoofd van haar nek, haar geur drong mijn neus binnen en ik wist zeker dat ik dat wilde. Ik wilde bij haar zijn, en daarbij had ze ook nog eens een geweldig huis. "Mwa, je huis is best wel cool dus... ja hoor." Zei ik plagerig, waarnaar ik haar een kusje op haar achterhoofd gaf. "Je bent het liefste meisje dat ik ken."


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen. Pester dat hij was. "Je bent het liefste meisje dat ik ken" zei hij, nadat hij een kusje op mijn achterhoofd had geplant. Ik draaide me grijnzend om en sloeg mijn armen om zijn nek. "Ja, dat vind ik ook, ik ken niemand liever dan ikzelf" zei ik waarna ik hem met een vrolijk twinkeling in mijn goudkleurige ogen aankeek. Langzaam boog ik voorover, in het idee dat ik hem ging kussen. 1 centimeters voor onze lippen elkaar raakten stopte ik en krulde er 1 mondhoek omhoog, tot in een scheef, plagerig lachje.


    Samuel Lucas McClain.

    "Hé ! Pas op met dat in de kastjes kijken, straks vind je iets waarvan ik niet eens meer weet wat het is" zei ik grijnzend. Ik haalde de rest uit de kastjes en tuitte mijn lippen even. "Misschien moet ik maar eens een kookboek zoeken" zei ik serieus. Ik keek even rond en begon te grinniken.
    "Volgens mij heb ik dat niet eens".

    [hallow]

    [hellow:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ik moet naar hockey, baai baai:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [doeidoei, veel plezier]

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen. Pester dat hij was. "Je bent het liefste meisje dat ik ken" zei hij, nadat hij een kusje op mijn achterhoofd had geplant. Ik draaide me grijnzend om en sloeg mijn armen om zijn nek. "Ja, dat vind ik ook, ik ken niemand liever dan ikzelf" zei ik waarna ik hem met een vrolijk twinkeling in mijn goudkleurige ogen aankeek. Langzaam boog ik voorover, in het idee dat ik hem ging kussen. 1 centimeters voor onze lippen elkaar raakten stopte ik en krulde er 1 mondhoek omhoog, tot in een scheef, plagerig lachje.


    John Ellean Brody
    "Je bent ook het meisje met het grootste ego dat ik ken." Zei ik, ik deed net alsof ik haar wilde kussen, maar toen stapte ik achteruit. Ik keek haar met gefronste wenkbrauwen aan en zei toen: "Ik moet wel nog kleren ophalen en zo, maar ik kan niet terug naar huis." Mijn hand gleed in mijn zak en ik pakte mijn IPhone. Ik had 7 gemiste oproepen en 4 smsjes. Ik opende er een: JOHN! Je moet naar huis komen! Ik snap dat je boos bent op je vader maar hier doe je mij ook pijn mee! Snel opende ik de volgende: Lieverd, kom terug. Ik zuchtte en drukte het weg.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jenny Everbeet

    Ik lag op mijn bed met in mijn oren mijn Ipod oortjes. Wings van Little Mix stond hard aan en ik neuriede mee. Ik was niet zenuwachtig voor morgen want ik kende al wat mensen van vroeger maar ik had wel wat kriebels in mijn buik. Ik had net mijn outfit klaargelegd voor morgen en ik twijfelde een beetje over de trui. Ik wilde morgen mijn haar in een losse staart doen en hoopte dan maar dat mensen dat leuk zouden vinden. Dat ze míj leuk zouden vinden.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    "Hé ! Pas op met dat in de kastjes kijken, straks vind je iets waarvan ik niet eens meer weet wat het is" zei ik grijnzend. Ik haalde de rest uit de kastjes en tuitte mijn lippen even. "Misschien moet ik maar eens een kookboek zoeken" zei ik serieus. Ik keek even rond en begon te grinniken.
    "Volgens mij heb ik dat niet eens".
    '

    Andrew Cole

    'Daarom deed i het al niet i wil niet weten wat jij der allemaal in heb liggen' zeg i lachend en grijns daarna even. Ik begin te lachen, 'Ik weet wel ongeveer hoe het moet maar niet precies, staat het niet op een pak of zo?' vraag ik lachend en bijt even op mijn lip. 'En anders moeten we even naar mijn huis daar ligt er nog wel een' zeg ik lachend.

    Bentley Heathrow

    'Hmm. Ik denk het niet. Paar als dat zo is dan merk ik dat wel', gniffelde ik en stootte een klein kreuntje uit toen ze me een kusje op mijn kaaklijn gaf.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik lach zachtjes als hij een klein kreuntje produceert.
    'Kan er hier toevallig iemand niet tegen kusjes op zijn kaaklijn?' vraag ik dan met een knipoogje.
    Ik druk er nog een kusje en grinnik zachtjes. Zelf heb ik ook echt een zwakke plek. Maar no way dat ik
    die aan iemand zou gaan vertellen. Het is mijn oor, en ook net dat plekje onder je oor.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.