• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Dat zou er ook nog eens echt moeten bij komen,' zeg ik dan tegen hem en kijk naar hem. De enige reden waarom hij het wil is denk ik omdat hij me dan inderdaad prachtig vindt en aangezien hij me een verslinderstype lijkt mij in zijn rij meisje wil hebben. Not in my house. Ik kijk hem recht aan. 'Je wilt dus weten wat ik denk? Ik denk dat jij me bespeelt waardoor ik inderdaad toe geef eraan. Maar ik voel niets voor je. Ik ben een makkelijk doelwit. Nu blij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Mijn laptop gaat uitvallen xp Geen batterij meer, en ik heb mijn kabel niet hier, dus ik ga op mijn mobiel, trage reacties dus x]

    Andrew Cole

    Ik luister naar hem en grinnik even. 'Dat klinkt nog is goed maar moet ik je wel vertellen dat ik daar niet geweldig in ben' zeg ik lachend en draai daarna mijn hoofd even zijn kant op. Ik druk een vlug kusje op zijn lippen en stap dan vrolijk van zijn schoot af. 'Heb je er alles voor in huis?' vraag ik en kijk Samuel even aan. Anders zouden we nog naar de winkel moeten, volgens mij was er nog wel een open. Ach misschien had die ook wel alles en hoefde we helemaal niet naar de winkel toe te gaan. Ik kijk Samuel aan en loop daarna alvast een paar stappen richting de keuken. Hmm, taart bakken met mij. Ik wist niet of dat echt goed kwam. Oké ik kon het wel een beetje maar echt geweldig niet. Soms at ik ook alvast dingen op, simpel weg omdat het gewoon zo lekker was.

    Bentley Heathrow

    'Dus je denkt dat ik je als speeltje wil?', vroeg ik haar. Ik wilde veel meisjes als speeltje, maar toen ik Noralie voor het eerst zag, vond ik iets speciaals aan haar. Geen idee wat, maar iets speciaals. Ik wist dat je dit meisje niet kon behandelen als de meisjes met wie ik normaal zoen. Ik wilde Noralie niet als speeltje, maar ik zag haar als een groot soort project.
    Ik wilde bij haar er alles, echt alles, aan doen om te weten wat dat speciale voor me was
    'Ik voel niks voor je. Nu blij?', vroeg ze.
    'Oke. Oke', zei ik kalm en hield mijn handen in de lucht.
    'Weetje, ik heb even helemaal geen zin meer in dit gesprek. En laat die film maar zitten', zei ik en wees op het scherm.
    Ik stond op en verliet, zonder haar nog een blik te gunnen, de kelder. Ik liep meteen door naar de voordeur en liep naar mijn eigen huis.


    [Ik ga slapen, good night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain

    Ik stond op en liep hem achterna naar de keuken. ''Ik zou het niet weten eigenlijk'' zei ik grijnzend. Ik trok de kasten open en dacht na wat we allemaal nodg gingen hebben. Ik nam de basisspullen eruit en draaide me om, ''Welke smaak wil je ? Oke, klinkt raar, wat voor taart wil je ?''.

    Noralie Anderson
    Hij vraagt of ik denk dat hij mij als speeltje wil en ik wil er tegen in gaan. Maar wat denk ik d'r eigenlijk over? Ja ik denk dat hij me als speeltje wil gebruiken. Dat is altijd zo geweest en Bentley lijkt me gewoon ook zo. Ik weet gewoon niet meer wat ik ervan moet denken. Dan zegt jij dat hij geen zin meer heeft in dit gesprek en ook niet in de film en hij loopt weg. Me niet eens meer aan kijkend. Eikel. Verslagen laat ik me op het bed vallen. Beter voor Mason heeft hij niets door gezegd tegen Micah of Lucas. Maar die kans zit er waarschijnlijk niet in. En het erge is. Morgen zie ik hem gewoon op school. Negeer tijd. Als hij zo ineens weg loopt is het me inderdaad duidelijk en hoef ik niets van hem te weten. Ik ga geen speeltje worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik kijk hem aan en grijns even. 'Chocoladetaart?' stel ik vrolijk voor. Ik hou van chocola! Het was gewoon lekker. 'Tenzij je dat niet hebt dan nemen we gewoon een andere' zeg ik met een glimlach en haal mijn schouders een beetje om te laten zien dat het me dan niet echt uit maakt. Bijna al het taart was lekker, sommige niet maar de meeste wel!

    Noralie Anderson
    Ik zucht en sla een keer in het kussen en sta daarna op. Ik heb behoefte aan vrolijkheid en niet aan het gevoel van misbruik. Ik loop naar boven naar mijn kamer en ga dan ondersteboven op mijn zitzak liggen terwijl ik mijn mobiel erbij pak. Ik zou Drew nog een sms sturen hoe het is gegaan bij Rafael. Ik blijf met mijn vingers boven de toetsen hangen. Moet ik het wel doen. Ik zucht en leg dan mijn mobiel weer weg. Het zal hem toch niet boeien. Ik blijf gewoon zo liggen en laat het bloed doorstromen naar mijn hoofd en bedenk me wat ik kan gaan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Halverwege stond ik even stil. Was dit wel zo slim van me? Om haar daar achter te laten? Zonder een woord nog tegen haar te zeggen?
    Nee.
    Ik draaide me om en liep weer richting het huis van de Andersons.
    Ik belde aan en niet veel later deed mevrouw Anderson de deur open.
    'Ik was iets vergeten bij mij thuis, mevrouw', zei ik tegen haar.
    Ze knikte en liet me weer binnen.
    'Weet u waar Noralie is?', vroeg ik haar. Ik kon me niet indenken dat ze nu in haar eentje film zat te kijken.
    'Ik hoorde haar een paar minuten geleden de trap op gaan. Ik denk dat ze in haar kamer zit', vertelde ze me.
    'Is het goed als ik daarheen ga? En moeten de schoenen uit voor je naar boven gaat?', vroeg ik. Ik wilde geen slechte indruk maken, een slechte indruk bij Noralie was al erg genoeg.
    'Ja, ga maar naar haar toe. Houd je schoenen maar aan. Haar kamer is de trap op en dan naar links en de laatste deur rechts. Haar naam staat wel op de deur', zei ze.
    'Dankuwel', zei ik en knikte vriendelijk naar haar, waarna ik de trap op liep.
    Bij Noralie haar kamer aangekomen klopte ik drie keer op de deur, maar zonder op een 'Binnen' of 'Wie is daar?' te wachtten, deed ik de deur op een kiertje open en liet mijn hoofd om de deurpost kijken.
    'Nora?', vroeg ik zacht toen ik haar ondersteboven op een zitzak zag liggen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Wat te doen om meer vrolijkheid te krijgen, hm, ik kan soms heel slecht zijn in besluiten nemen. Dingen te kiezen. Dus daarom blijf ik ook gewoon zo liggen. Ik hoor de deurbel beneden gaan maar ik verwacht niemand dus ik hoef ook niet als de malle naar beneden te rennen om eerder te zijn dan mijn broers of broertje. Ik zucht een keer zachtjes en dan hoor ik ineens drie keer geklop op de deur. Ik kijk er verbaasd naar en ik wil net rot op zeggen als de deur al open gaat. Ik ben echt met stomheid geslagen als ik Bentley zie. Hij zegt zacht mijn naam, of eigenlijk een bijnaam. Nora, Noortje, Noor, Nootje. Allemaal bijnamen. 'Wat kom je hier doen?' Vraag ik dan. Nu ik zo ondersteboven lig zijn die staalblauwe ogen een stuk minder indrukwekkend. Maar dat kan ook aan het feit liggen dat hij daarstraks gewoon zo is weggelopen zonder zelfs maar dag te zeggen, een hand groet of zelfs maar een blik. 'Kom je gedag zeggen? Adios en je weet al waar de deuros is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee, ik kom geen gedag zeggen', zei ik en stapte naar binnen, maar bleef wel bij de deur staan. 'Ik kom zeggen dat het me spijt van daarnet. Van alles. Kunnen we dat gewoon even allemaal vergeten?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij stapt mijn kamer in en vraagt of we het niet allemaal gewoon even vergeten. 'Excuses aanvaard, en oke. Ik vergeet het even.' Ik zwijg voor vijf seconden. 'Aha, even vergeten, daar zijn de herinneringen weer.' Ik kom langzaam recht, en het feit dat ik het langzaam doe is omdat ik anders flauw val omdat het bloed dan mis gaat of hoe dat dan precies ook zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Excuses aanvaard, en oke, ik vergeet het even', zei ze.
    Een paar seconden gingen voorbij.
    'Aha, even vergeten. Daar zijn mijn herninneringen weer', zei ze en stond langzaam op van haar zitzak.
    Even wist ik niet of het nou goed of of het nou niet goed was.
    'Kun je het ook op lange termijn vergeten?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik zucht. 'Nee, nee dat kan ik niet. Ik mag dan weleens namen vergeten omdat ik daar slecht mee ben, maar dit is iets anders.' Ik kijk hem aan. 'En daarbij begrijp ik je niet. Wat kom je hier doen? Eerst loop je zomaar ineens weg en dan sta je zonder pardon ineens weer in mijn kamer.' Ik zet een paar stappen in zijn richting. 'Eerst zeg je dat je meende wat je zei, en vervolgens wil je dat ik het vergeet.' Nog een paar stappen en ik sta bijna voor hem. 'Ik snap het gewoon niet en ik hoef het ook niet te snappen. En raad eens wat er zich achter je bevindt? Een deur.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik meen nog steeds wat ik zei!', begon ik. 'Ik wil alleen dat we het vergeten, omdat we buren zijn, we wonen naast elkaar en gaan naar dezelfde school. Ik wil geen ruzie met je', zei ik.
    'Maar als je wilt dat ik ga. En je het toch niet kan vergeten..', begon ik.
    Ik drukte een kus op haar lippen en verliet haar kamer.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf