• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Mijn aardrijkskunde tentamen, om te huilen gewoon]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik lach als hij een pruillip trekt, 'Ik bedoelde die zuigzoen, dát is niet lief.'
    Ik kijk hem aan en houd hem tegen zodat hij niet gaat. Het is echt gebeurd, ik ben weer een speeltje geworden.
    Door dit soort dingen voel ik me soms sletterig. Maar ja, ik laat het elke keer weer gebeuren.
    Hoewel ik daar zo mijn reden toe heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb nooit meer Aardrijkskunde _O_

    Bio wordt zekers te weten een 1, en KCV wordt wel een 7'tje denk ik :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Die zuigzoen, die was niet lief', zei ze en hield me tegen.
    Ik gniffelde kort.
    'Krijg ik nu straf?', zei ik ontdeugend en maakte een wenkbrauwwiebel en glimlachte daarna, waarna ik haar een kus op haar voorhoofd gaf.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik heb nooit meer bio _O_
    Mja, Engels wordt wel een zesje, nederlands een vijf, wiskunde een acht, aardrijkskunde een een en morgen geschiedenis een zeventje, hoop ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik lach als hij vraagt of hij straf krijgt en een wenkbrauwwiebel doet.
    'Zou je dat willen?' vraag ik met een knipoog. 'Want dan weet ik al wel iets.. Kusverbod.'
    Waarschijnlijk zou hij dat minder vinden.
    'Oja, en je mag je shirt niet meer aantrekken. Dat hoort ook bij de straf.'


    [Engels wel een 7, Nederlands die weet ik al, een 7, eco een -1 >.> hm.. ANW wel een 7,5 wellicht 8je. Wiskunde ging echt bagger. Ik heb nooit blackouts behalve met wiskunde. Ehm... bio een 1, KCV moet wel een 7'tje dus zijn. En morgen heb ik geschiedenis en duits, duits denk ik wel een 6je en geschiedenis hoop ik een 7 (:]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 15:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Deze straf vond ik wat minder..
    'Maar met dat kusverbod.. mag ik dan geen kusjes meer geven én niet krijgen?', pruilipde ik.
    'En moet ik dan zonder shirt naar huis lopen? Het is koud', zei ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Nope, en niet geven en niet krijgen,' zeg ik met een grinnik en kijk hem aan.
    'Ach, als je naar huis wilt nu en mij hier achterlatend.. dan kan ik je niet tegenhouden,' zeg ik onschuldig.
    Mijn ogen zijn net zo onschuldig en hetzelfde geldt voor mijn glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jenny Everbeet
    Slaperig pakte ik mijn Blackberry en typte een smsje naar mijn beste vriendin: Tomorrow first day at my new school. Ik hou van je, x Met een glimlach gooide ik de deur van mijn Hummer open. Gracieus stapte ik uit mijn gloednieuwe auto en drukte de deur weer dicht. Mijn outfit trok ik recht en met een zwaai gooide ik mijn dikke,blonde haren uit mijn gezicht. Ik woonde hier al jaren maar was van mijn vorige school getrapt, en morgen ging ik dus naar een nieuwe. Met een glimlach liep ik op mijn 8 centimeter lange, zachtroze hakken de parkeerplaats af. Ik was bij mijn huis en duwde de deur open, het was doodstil in het huis, zoals altijd. Met een zucht schopte ik mijn hakken uit, rende naar mijn kamer en verwisselde mijn outfit voor een comfy sweater met I LOVE NEW YORK, een legging en slof-uggs.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 15:56 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    John Ellean Brody
    Ik keek naar Delenay's rug en stapte toen dichterbij, snel sloeg ik mijn armen om haar heupen en drukte mijn gezicht in haar hals. "Sorry voor m'n break down net, het was een beetje to much." Ik schaamde me, maar ik voelde me ook opgelucht, het was er nu allemaal uit en ik kropte niks meer op. Niet voor haar. Ze was zo mooi en lief, ik wilde haar niet kwijt en ik had al één dom ding gedaan; ik wilde niet nog een keer falen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Bentley Heathrow

    'Ik kan huilen op commando hoor', dreigde ik haar en prikte in haar zij.
    'En nee, ik zou je niet verlaten. Tenzij je dat wilt', zei ik.
    'Op dit moment zou ik je een kusje willen geven, maar ja', dat laatste mompelde ik en ik liet me hopeloos op de zitzak vallen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Iemand Charlynn?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is het nou ochtend of avond? Aangezien Jenny nu naar school gaat?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Avond toch.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ OMG mn acht weken oude zusje zit nu zo schattig bij me!]


    Don't let your life be lived by somebody else.