• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga naar school, rond half elf ben ik er weer even. Dan moet ik weer naar school en dan werken, ben er dan rond half negen weer x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij drukt een kus op mijn lippen en verlaat dan mijn kamer. 'Bentley wacht,' zeg ik dan. Ik pak zijn hand en trek hem mijn kamer weer in en sluit de deur achter hem. 'Waarom kuste je me zojuist weer?' Ik kijk hem aan met lichtelijk verwarde ogen. Hij zorgt er precies voor dat ik hem nu in mijn kamer getrokken heb. Alsof ik het ook wil. Hem zoenen. Wil ik dat? Misschien ook wel ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okaaayyy baayy ^.^ ik hoef pas om 11 uur op school te zijn (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Bentley wacht!', hoorde ik en werd door Noralie terug haar kamer ingetrokken.
    'Waarom kuste je me zojuist weer?', vroeg ze toen.
    'Jij bent anders dan anderen, jij doet iets met me', fluisterde ik in haar gezicht.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik haat hem hierom dat hij het zegt want het is zo makkelijk te geloven, maar gewoon zo niet waar. En toch geloof ik erin. Maar wat kan ik ermee? Niets. Helemaal niets. Ik kijk hem aan en klem mijn kaken dan op elkaar om niet iets stoms te zeggen of te doen. Ik denk eerst na over mijn woorden.
    'En wat moet ik daarmee?' Vraag ik hem dan terwijl ik hem nog steeds aan kijk. 'Behalve de neiging er van krijgen om het te geloven en je te zoenen. Want dat is toch wat je wilt? Je krijgt het voor elkaar.'
    En ik kijk hem nog een moment aan voordat ik mijn lippen weer op die van hem druk en mijn hand tegen zijn wang leg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'En wat moet ik daarmee? Behalve de neiging te krijgen het te geloven en je te zoenen?', begon ze.
    'Het is waar, Noralie, echt', zei ik duidelijk en hoopte dat het eindelijk tot haar doordring.
    'Want dat is toch wat je wilt? Je krijgt het voor elkaar.
    Ze drukte haar lippen om de mijne, nadat ze me nog even aankeek, en legde haar hand op mijn wang.
    Een warme gloed verspreidde zich door mijn lichaam. Één voor één kwamen de vlindertjes in mijn buik weer tot leven. En dat allemaal door haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik weet niet of ik hem moet geloven dat hij het echt meent. Maar laat ik het maar doen, het is makkelijk voor mij en waarschijnlijk ook voor hem. Had ik me daarstraks niet voorgenomen me niet als speeltje te laten gebruiken? Ach, te laat.
    Hij zoent wel erg goed moet ik zeggen en ik ga nog iets dichter tegen hem aan staan. Hij is langer dan ik maar ik hoef gelukkig niet op mijn tenen te staan wil ik hem kunnen zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Noralie zoende echt als een Griekse godin. Mijn handen lagen op haar onderrug.
    Al snel draaide ik ons om en liet ons op een zitzak vallen, ik bovenop met mijn handen naast haar hoofd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Zijn handen liggen eerst op mijn onderrug maar dan draait hij ons om en hij zorgt ervoor dat we op mijn zitzak terecht komen en zijn handen steunen naast mijn hoofd. Mijn handen gaan over zijn borstkas en voelen daar naar zijn spieren en een glimlach speelt op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte toen ze met haar handen over mijn borstkas gleed, waarbij ze glimlachte.
    'Vind je dat leuk ja? Ik kan mn shirt ook wel voor je uittrekken hoor', fluisterde ik zwoel in haar oor en beet zachjes in haar oorlel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij fluistert zwoel in mijn oor waardoor ik een rilling krijg en ik bijt op mijn lip als hij in mijn oorlel bijt. 'Hm, doe maar,' zeg ik met een lachje. En druk nog een kusje op zijn lippen en op zijn mondhoek. Nu ik eenmaal gewoon toe geef aan hem is het makkelijker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmm, doe maar', zei ze en drukte nog een kusje op mijn lippen en op mijn mondhoek.
    Ik trok mijn shirt over mijn hoofd waardoor mijn sixpack tevoorschijn kwam.
    Ja, ik weet dat ik een goed lichaam heb. Arrogant? Nee. Ik heb er zelf hard voor gewerkt, dus mag ik trots zijn op het resultaat, toch?
    Het shirt gooide ik ergens op de grond en ik plantte mijn lippen in Noralie's hals en maakte een perfecte zuigzoen.
    Ik keek op en beoordeelde het resultaat met een glimlach en ik drukte nog snel een kusje op haar mond.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben weer naar school, aardrijkskunde tentamen x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij trekt zijn shirt uit en een goed gespierd lichaam komt tevoorschijn. Een sixpack zelfs. Ik vermoed dat hij wel het een en ander ervoor heeft moeten doen maar wat wil je anders met zo'n lichaam. Hij drukt dan zijn lippen in mijn nek en voordat ik hem kan tegenhouden zet hij een zuigzoen. Ik bijt op mijn lip om een kreun i te houden maar ik kan niet voorkomen dat er alsnog een kreuntje over mijn lippen. Ik kus hem daarna weer als hij mij een kusje heeft gegeven. 'Niet lief,' prevel ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ben ik niet lief?', vroeg ik toen ik mijn lippen van de hare afhield. Ik trok een pruillipje en een zielig gezicht.
    'Nou, dan ga ik wel weer hoor', acteerde ik en deed alsof ik mijn shirt weer aan wilde doen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf