• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'Niet doen, Bentley', fluisterde ze met gesloten ogen die ze daarna weer opende.
    'Ik weet dat jij dit ook wilt, Noralie. Je houdt jezelf voor de gek', zei ik zacht.
    Mijn hoofd was weer eens zo dicht bij de hare in de buurt. Nog een paar centimeter.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DreamWishes schreef:
    [Iemand Charlynn meeten, ik heb niks te doen...]
    [Rafael zit met zn zusje thuis en Bentley probeert Noralie te veroveren, dus ik zit vol, sorry!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij weet dat ik het ook wil, dat ik mezelf voor de gek houdt en hij komt nog dichterbij. Ik ga met een ruk achteruit zitten, zijn hand glijdt van mijn wang af. 'Nee, de enige reden waarom het gebeurd is omdat je me om loopt te praten door dat soort dingen te zeggen.' Ik kijk hem strak aan. Ik ga niet toegeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    (...)[Rafael zit met zn zusje thuis en Bentley probeert Noralie te veroveren, dus ik zit vol, sorry!]


    [Maakt niet uit....... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij weet dat ik het ook wil, dat ik mezelf voor de gek houdt en hij komt nog dichterbij. Ik ga met een ruk achteruit zitten, zijn hand glijdt van mijn wang af. 'Nee, de enige reden waarom het gebeurd is omdat je me om loopt te praten door dat soort dingen te zeggen.' Ik kijk hem strak aan. Ik ga niet toegeven.
    [weer dat toegeven he! Ze wil het wel, hehehe]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)[weer dat toegeven he! Ze wil het wel, hehehe]


    [Noooo :P toegeven aan zijn verleid kunsten! Dat is wat anders dan toegeven aan gevoelens :P

    Ach ja. Noralie is een ingewikkeld persoon. En alleen ik weet hoe ze in elkaar zit. *kwaadaardige lach* MWHUHAHAHAHAH!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'De enigste reden waardoor dat gebeurt is omdat je me loopt om te praten door dat soort dingen te zeggen!', zei ze nadat ze met een ruk wegdraaide en waardoor mijn hand van haar wang schoof.
    'De enigste reden waardoor het gebeurt is omdat jij het doet! Ik geef toe dat ik het wil en natuurlijk probeer ik je dan om te praten, maar jij laat het toe!', zei ik tegen haar omgedraaide rug.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Noooo :P toegeven aan zijn verleid kunsten! Dat is wat anders dan toegeven aan gevoelens :P

    Ach ja. Noralie is een ingewikkeld persoon. En alleen ik weet hoe ze in elkaar zit. *kwaadaardige lach* MWHUHAHAHAHAH!]
    [Wat voor verleid kunsten? Xd]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)[Wat voor verleid kunsten? Xd]


    [Nou... Je weet wel...

    WEET IK VEEL D:

    Dat recht aan kijken, zeggen dat ze het wel, haar wang strelen. Die dingen!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nou... Je weet wel...

    WEET IK VEEL D:

    Dat recht aan kijken, zeggen dat ze het wel, haar wang strelen. Die dingen!]
    [Hehehe, Bentley is een ingewikkeld persoon, net als Rafael, en alleen ik weet hoe ze in elkaar zitten, muwaahahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat het gebeurt omdat ik het doe. Nou wordt 'ie helemaal mooi. Hoewel hij ergens gelijk hebt. 'Vindt je het gek als iemand je probeert wijs te maken dat je het wilt door de hele tijd te zeggen; ik weet dat je het wilt. Rafael hoeft het niet te weten. Je bent echt prachtig.' Ik draai me weer naar hem toe en kijk hem aan. 'Er zijn meisjes die nou eenmaal makkelijk beïnvloed kunnen worden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Maar ik méén wat ik zeg!', zei ik nu lichtelijk gefrustreerd. En ja, dat ze makkelijk te beinvloeden is, daar kan ik toch niks aan doen. Bloedmooie meisjes die makkelijk te beinvloeden zijn, zijn natuurlijk makkelijke doelwitten. De waarheid is hard, zelfs nu ik nadenk over hoe ik over haar denk. Het is best erg hoe ik tegenover haar doe, maar hey, ik wil mijn zin.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Leuk voor je,' zeg ik dan. 'En wat wil je doen? Me dwingen je te kussen?' Ik kijk hem aan. 'En welk gedeelte meen je precies? Dat je meent dat ik het doe of dat jij het meent dat ik het wil.' Er zijn grenzen. Zelfs voor mij. Hij is zeker niet gewend om een nee te horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik zou nooit iemand dwíngen om dingen te doen', katte ik.
    'En ik meen het gedeelte waarin ik zei dat je prachtig bent, dat ik niks tegen Raf zou zeggen, dat ík het wil, maar jíj het doet', telde ik op.
    'Of wil je zeggen dat ik ongelijk heb? Kijk me in mijn ogen en zeg eerlijk, eerlijk, wat je denkt', zei ik haar toen mijn blik de hare vond


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    Hij slaat zijn armen om mijn nek en eigenlijk gelijk sla ik mijn handen rond zijn middel. Ik glimlach even tegen zijn lippen en kijk hem daarna aan terwijl zijn lippen nog steeds tegen de mijne liggen. Zelf denk ik ook even na over wat we kunnen doen maar kom eigenlijk zelf niet zo gauw op een idee. Als hij mij loslaat doe ik hetzelfde en kijk hem aan. 'Hmm net zoveel ideeën als mij dus' zeg ik lachend en trek hem daarna mee naar de bank waar ik hem opduw. Ik ga rustig op zijn schoot zitten en denk een beetje na. 'Hmm' mompel ik nadenkend. Waarom had ik nu ineens geen ideeën meer. 'We kunnen wel naar buiten maar eigenlijk heb ik ook geen idee wat we daar kunnen doen' zeg ik en grinnik even. Waarom wist ik altijd wat te doen behalve als ik wat moest verzinnen?


    Samuel Lucas McClain.

    Ik beet op mijn lip en liet mijn hoofd tegen zijn schouder steunen. Mijn armen lagen losjes om hem heen zodat mijn handen in zijn schoot lagen. "Oké, ik heb een idee en als het van mij afhangt zijn we daar nog wel even mee bezig omdat ik de handigheid van een T-Rex heb", ik keek hem even serieus aan, "Ja, met die korte armpjes kan je niets bereiken, dus zo handig is dat niet". Ik knikte serieus naar hem waarna ik een kusje in zijn nek plantte, "Wij gaan taart maken". Jup, dat was het spectaculaire waar ik dus echt niet goed in was. Gewoon eten kon ik met gemak maken, maar gebak lukte gewoon niet. Dit kwam mede omdat ik al het deeg op voorhand opat of omdat ik de ingrediënten te lekker vond om ze samen te voegen.