• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]


    Your make-up is terrible

    (Sorry! Ik had niet meer op deze RPG gelet omdat ik nogal wat problemen had en alles door het honderd liep...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wil mijn personage wel gevangen laten nemen om de rpg weer wat leven in te blazen c;]
    [Oh ja, Chat = Opera]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:59 ]


    26 - 02 - '16

    [En als er nu een ruilbieding komt? Dat Yurian ook gevangen wordt, maar dan door de heksen? ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ruilbieding? Oh zo. Er zit dan sowieso wat spanning en leven in, maar ik weet niet hoe het dan allemaal verloopt.
    Wel gaaf idee eigenlijk.]


    Klinkt allemaal prima. Misschien is het dan een idee dat de heksen even kijken wie Yurian gevangen nemen en dan denk ik dat Angel en Alice het beste Fiona gevangen kunnen nemen? Of misschien Blaise.


    Your make-up is terrible

    [Noh. Blaise heeft denk ik wel ff genoeg gedaan voor today. Ik geef de eer aan Alice en Angel.]


    Aurora kan wel helpen met vangen van Yurian of zo...

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dus Nikki, gaan wij een paar leuke heksjes vangen? (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Vang Yurian maar hoor. Oké, hoe gaan we dat nu doen dan? Meetingen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes! En ik had wat verder terug al een reactie voor Angel geschreven trouwens.


    Your make-up is terrible

    RellyKelinde schreef:
    [Vang Yurian maar hoor. Oké, hoe gaan we dat nu doen dan? Meetingen?]


    Aurora kan Yurian toevallig op straat tegenkomen en met hem aan de praat raken. En als Yurian dan een of ander dingetje doet wat aangeeft dat hij een hunter is kan Aurora er een stokje voor steken dat hij nog vrij rondloopt. Zoiets? Even heel globaal gezegd...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik dacht dat ik nog niet kon reageren omdat nog niet zeker was of Kyle meeging.. Naja, ik zal nu eens kijken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Aurora kan Yurian toevallig op straat tegenkomen en met hem aan de praat raken. En als Yurian dan een of ander dingetje doet wat aangeeft dat hij een hunter is kan Aurora er een stokje voor steken dat hij nog vrij rondloopt. Zoiets? Even heel globaal gezegd...


    [Ja is goed ^^ Kom hem anders maar ergens tegen, verzin maar wat ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaise Wolf Hunter.
    “Volgens mij luistert ze naar niemand.” Vertelt hij me dan, waardoor ik kort grinnik en naar hem op kijk. “Maar ik zal het voor je proberen.” Een dankbaar grijnsje gleed rond mijn lippen. “Dank je man. Je zal nog verbaasd staan hoe ze naar je zal luisteren,” grijns ik geheimzinnig, terwijl ik alweer doorging over wat anders. In dit geval de sigaret die ik hem aanbood.
    Hij schudde echter standvastig met zijn hoofd. “Nee, bedankt.” Zegt hij zo rustig mogelijk, waardoor er een vermakelijke blik in mijn ogen ligt. Ik stop het terug in mijn jaszak en leun tegen een muurtje aan, wel moet ik eerst een aantal stappen naar achter door. Diep adem ik in en uit en kijk naar de lucht die donkerder begint te worden doordat het al ergens aan het einde van de middag is. “Verstandige keus.” Mompel ik, bijna onhoorbaar waardoor ik me afvraag of hij het gehoord heeft.
    “Omdat ik niet graag insinueer dat er meer is tussen Avery en mij als dat niet het geval is, zeker niet als het ten koste gaat van anderen.” Antwoord hij beheerst. Hierbij haal ik mijn wenkbrauw even op en wrijf met mijn lippen over elkaar, waarna ik weer een haal van de sigaret neem. Het is bijna opgebrand, waardoor ik hem een laatste keer aftik, een hijs neem en deze vervolgens weggooi. Het is a matter of time voordat zij hem in haar web vangt, dat weet ik wel. Waarschijnlijk kent hij die kant van haar nog helemaal niet. Ze is niet op zoek naar blijvende liefde, dat heeft haar al een aantal keer pijn gedaan.
    Hij lijkt nogal te schrikken van de vraag, want hij verslikt zichzelf en kucht daarna eventjes. Hierna fronst hij iets. “Nee, volgens mij wilt ze dat helemaal niet. Ze is verder niet op mijn aanbod in gegaan, behalve dat ze bij mij wilde komen eten en het erg lief van me vond.” Ik knik even, ga terug recht staan en loop met grote stappen naar hem toe omdat er ondertussen toch wat afstand in is gekomen. Eenmaal bij hem sla ik hem een aantal keer ‘vriendschappelijk’ op zijn schouder en grijns even halfjes. “Als ze inderdaad voor jou specifiek gevraagd heeft, komt het goed.” Ik laat mijn hand terug naast me hangen en draai me abrupt om naar mijn auto. “Ik ga maar weer eens. Doe Ava maar de groeten,” Grijns ik, wetende dat hij nog altijd niet weet wie ik ben. Daarna stap ik al in mijn auto, start de auto en rijdt weg.


    Aurora Delila Whitlock.

    Met kleine, maar zekere pasjes stap ik voorwaarts in het dorp. Ik had eigenlijk niets te doen dus besloot ik om maar een wandelingetje te maken in de oude straten. Terwijl mijn kleine hakjes tikten op de kinderkopjes en mijn nagels hetzelfde ritme aanhielden met tikken tegen mijn tas keek ik recht vooruit naar de mensen. Zane zei dat ik vrienden moest maken, maar met wie? Wie zou een leuk persoon zijn om vrienden mee te worden? En nog belangrijker, was het geen hunter? Ik had het nooit meegemaakt, maar een verkeerde misstap en ik had een hunter naast me lopen die me binnen de kortste keren nog eens een kopje kleiner zou kunnen maken. Dat risico liep ik nou eenmaal niet zo graag...
    Mijn sneeuwwitte kat, Amethist, had besloten om dit keer mee te gaan en liep als een duivels beest voor me uit terwijl ze blies tegen alles en iedereen. Alleen maar om erdoor te kunnen. Zelf had ik er geen problemen mee, want tegen mij was ze nooit zo bits. Maar of het werkte met vrienden maken dat betwijfelde ik...
    "Hou op." siste ik naar het dier toen ik iemand zag die me wel aardig leek. Hij leek jonger als mij, maar dat betekende niet dat ik er geen vriendschap mee zou kunnen sluiten.
    Ik had weliswaar een slechte bui omdat ik steeds op mijn tenen moest lopen door de straten, bang om een of ander persoon tegen te kunnen komen die me verried. Maar ditmaal besloot ik de poging te wagen en op iemand af te stappen. Zo'n jong persoon zou vast onschuldig zijn, toch?
    Amethist leek te merken dat ik haar hier even niet bij wilde hebben en sprong op een muurtje, waarna ze met haar katogen toekeek hoe ik de persoon gadesloeg en langzaam op hem afstapte.
    Mijn handen leken lichtjes te trillen toen ik hem op zijn schouder aantikte en een zwak glimlachje opzette, waarna ik mezelf forceerde om stabiel te blijven staan. Niets kwam onzekerder over dan een trillend lichaam.


    Reading a good book is like taking a journey.