• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik schrik en kijk haar aan. 'Dat was de wind toch?' vraag ik haar en kijk haar aan. 'Of...' Dat kan haar niet geweest zijn. Wat is ze dan? Pyrokinese of zo zoals ze op school eens gezegd hadden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik trek mij wenkbrauwen op. 'Ehm Ax? 3 dingen. Eerste; Ja ik wil wel. Ten tweede: Het is te laat om te zwemmen. En ten derde het is winter voor als je van plan bent buiten te zwemmen.' Ik grinnik zachtjes.

    Axton
    "Het is nooit te laat om te zwemmen en het is binnen." grijnsde ik. "Maar kom nu gewoon mee."
    Ik nam haar hand vast en trok haar overeind.
    Samen met haar liep ik door een paar deuren naar mijn privé binnenzwembad.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle Fox
    'Doet de wind ook dit?' Vraag ik hem dan en alle vlammen zijn weer aan en kijk weg van hem en bijt op mijn lip. Ik draai mijn handpalmen naar boven en laat dan vuur ontstaan. 'Dat is de wind niet,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ow my fucking god.' prevel ik zachtjes. Ik wil ook een binnenzwembad! Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Kun je ook illusies opwekken? Want ik geloof mooi niet dat hier een zwembad is.' zeg ik serieus.

    Drew H.
    'Maar wat? Wie? Kan jij pyrokinese of zo?' zeg ik verbaast en steek mijn hand even uit om de kijken of ik me niets verbeeld. Ik verbrand me en ik trek snel mijn hand terug. 'Auwtch.' mompel ik en kijk haar met grote ogen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Ik kan illusies opwekken, maar dat is supermoeilijk. Je moet op alle details letten of het kan helemaal voor niets geweest zijn. Dit is geen illusie." verzekerde ik haar.
    "Of het zou een illusie van een supermagiër moeten zijn of zo." grinnikte ik.
    "Voel maar. Het water is echt!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet even eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik loop naar het zwembad en voel er met mijn vingertop aan. 'Oke... jij laat straks andere kleren voor me verschijnen?' grinnik ik en duik het water in. Makkelijker dan winkelen eigenlijk. Ik kom weer boven en kijk hem lachend aan als ik me omdraai en wegzwem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde."Tuurlijk, schat."
    Haar lach toen ze bovenkwam, liet me helemaal warm voelen. Zo zag ik haar veel liever. Ik vergat er bijna de sneeën op haar polsen door.
    Ik nam een kleine aanloop en dook met een mooie, sierlijke boog het zwembad in. In een rustige craw volgde ik haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Come and get me.' lach ik en steek plagend mijn tong even uit en duik weer onder om onder water verder te zwemmen. Ik probeer zo snel mogelijk zo ver mogelijk vooruit te komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Als ze erom vroeg, kon ze het krijgen ook. Grijnzend begon ik haar met een snelle vlinderslag in te halen. Ik wachtte tot ze weer vlak bij het wateroppervlak was, kwam net toen aan en sloeg mijn armen om haar heen.
    "Hebbes." fluisterde ik in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach als ik zijn armen om me heen voel en zijn stem hoor. 'Niet eerlijk, jij bent sterker dan mij.' zeg ik met een neppruillipje en draai me om om hem aan te kijken. Plots valt me iets in en kijk ik naar beneden. Het was al doorzichtig maar nu is het nog doorzichtiger. 'Oeps?' mompel ik weer en schud mijn hoofd. Alweer iets verpest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ow my fucking god.' prevel ik zachtjes. Ik wil ook een binnenzwembad! Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Kun je ook illusies opwekken? Want ik geloof mooi niet dat hier een zwembad is.' zeg ik serieus.

    Drew H.
    'Maar wat? Wie? Kan jij pyrokinese of zo?' zeg ik verbaast en steek mijn hand even uit om de kijken of ik me niets verbeeld. Ik verbrand me en ik trek snel mijn hand terug. 'Auwtch.' mompel ik en kijk haar met grote ogen aan.


    Michelle Fox
    Hij vraagt of ik pyrokinese kan, en ik zie dan hem zijn hand uitsteken en wil zeggen dat hij zijn vingers zal branden als hij zich al brandt. Ik zie dat hij me met grote ogen aan kijkt. 'Een soort van,' mompel ik dan. 'Noem een voorwerp wat even makkelijk in de hand past.' Ik hoop gewoon zo dat hij niet zal freaken hier van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik denk na. 'Een springbal?' zeg ik aarzelend. Ik weet niet echt waar ze naar toe wil. Ik kijk even naar mijn hand die iets rood ziet en dan weer naar haar. Ik bijt zachtjes weer op mijn lip. Ik versta niet wat er aan de hand is en dat maakt me een beetje bang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Michelle Fox
    Ik schud zachtjes met een glimlachje mijn hoofd. 'Nee, ik heb geen vriendje, maar daar heb ik zo mijn redenen voor,' zeg ik dan. Want diegene zou er dan vanzelf achterkomen dat ik niet ouder word. Demondingetje. 'Een reden is dat ik bang ben dat ik je pijn zal doen. Nier fysiek, maar mentaal.'

    Leslie Day
    Ik ga aan de keukentafel zitten met het glas cola onaangeroerd voor me. Ik leg mijn hoofd op de tafel. 'Toch bedankt,' zeg ik dan en zucht eventjes. 'Zou het nu niet makkelijk zijn om gewoon te verdwijnen?'


    Nick
    'Hangt er vanaf waar je heen verdwijnt, want als je verdwijnt zullen een helehoop mensen naar je opzoek gaan' Andwoord ik en blijf in de deuropening staan.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    BOEM

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling