• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ehhh, weet niet welke. Ze zijn nu nog met twaalf personen. Die aflevering met die bijen en waar er twee uit zijn gegaan heb ik zojuist gezien ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik liet ook even snel een boxer verschijnen en trok die aan.
    "Heb geen idee, schat." glimlachte ik, terwijl ik me naast haar in de zetel liet vallen. "Weet jij iets?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    Ik glimlach breed als ze zegt dat ze van mij houd. 'Ik ook van jouw Mich.' zeg ik zachtjes en druk een kusje op haar wang. 'Je niet verstoppen. Ik wil je glimlach en je mooie ogen zien.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Nee.' mompel ik zachtjes en druk weer een kus op zijn lippen. 'Deze lingerie zit verbazend gemakkelijk.' mompel ik zachtjes en trek mijn lijfje iets naar beneden. Ik leun terug wat tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Meestal weet je het wel, in iedergeval kun je het verschil zien tussen mensen en demonen. Demonen stralen als het ware warmte af' Andwoord ik vervolgens en loop met haar mee en blijf bij de keuken in de deuropening staan terwijl zij opzoek is naar glazen.


    Leslie Day
    'Hm oké,' zeg ik dan. 'Maar ga ik wel om met mensen?' Vraag ik hem en kijk hem even aan waarna ik weer door ga met zoeken naar de glazen. Ik vind ze dan en zet ze neer op het aanrecht. Ik schenk cola voor hem in. 'Hier,' zeg ik dan tegen hem en kijk even naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    Ik glimlach breed als ze zegt dat ze van mij houd. 'Ik ook van jouw Mich.' zeg ik zachtjes en druk een kusje op haar wang. 'Je niet verstoppen. Ik wil je glimlach en je mooie ogen zien.' zeg ik zachtjes.


    Michelle Fox
    Hij zegt dat hij ook van mij houdt en er zijn nu blosjes te zien op mijn wangen. 'Ik kan het niet,' zeg ik dan zachtjes en kijk hem dan even aan. Ik ben een demon. Dat hoort niet met mensen om te gaan tenzij ik hun leven verpest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik kijk haar verwart aan. 'Wat kan je niet? Je niet verstoppen?' vraag ik haar met een klein glimlachje om mijn lippen. Ik strijk zachtjes over haar wang en druk mijnl lippen even teder op de hare voor ik haar weer vragend aankijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Ja, ik ben goed, ik weet het." grinnikte ik en dacht toen weer na, wat konden we doen. Oh, tuurlijk! Dat ik daar niet eerder aan had gedacht.
    "Zin om te zwemmen?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik trek mij wenkbrauwen op. 'Ehm Ax? 3 dingen. Eerste; Ja ik wil wel. Ten tweede: Het is te laat om te zwemmen. En ten derde het is winter voor als je van plan bent buiten te zwemmen.' Ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik zie de verwarde blik in zijn ogen en hij vraagt aan me wat ik niet kan. Hij drukt zijn lippen even op die van mij en kijkt me dan weer aan. 'Ik kan niet van je houden,' fluister ik dan en sla mijn ogen neer. Dat is gewoon onmogelijk voor me, want ik weet dat ik hem pijn zal gaan doen uiteindelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'Hm oké,' zeg ik dan. 'Maar ga ik wel om met mensen?' Vraag ik hem en kijk hem even aan waarna ik weer door ga met zoeken naar de glazen. Ik vind ze dan en zet ze neer op het aanrecht. Ik schenk cola voor hem in. 'Hier,' zeg ik dan tegen hem en kijk even naar hem.


    Nick
    'Volgensmij wel, ik hou me niet echt bezig met je vrienden en de mensen waar je mee omgaat' Andwoord ik schouderophalend en neem vervolgens een slok uit het glas cola dat ze me heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew H.
    Ik bijt op mijn lip en probeer het te bevatten. 'Heb je misschien al een vriendje?' vraag ik zachtjes en ik haal mijn arm weg van haar schouders. Ik voel me in een klap plots leeg. Ik kijk terug naar de verlichte stad en wacht een antwoord af. Ik speel ondertussen een beetje met mijn vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik schud zachtjes met een glimlachje mijn hoofd. 'Nee, ik heb geen vriendje, maar daar heb ik zo mijn redenen voor,' zeg ik dan. Want diegene zou er dan vanzelf achterkomen dat ik niet ouder word. Demondingetje. 'Een reden is dat ik bang ben dat ik je pijn zal doen. Nier fysiek, maar mentaal.'

    Leslie Day
    Ik ga aan de keukentafel zitten met het glas cola onaangeroerd voor me. Ik leg mijn hoofd op de tafel. 'Toch bedankt,' zeg ik dan en zucht eventjes. 'Zou het nu niet makkelijk zijn om gewoon te verdwijnen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Ik kan wel tegen een stootje.' zeg ik met mijn blik nog steeds bij de lichtjes. 'Kunnen we het niet proberen?' vraag ik haar zachtjes en kijk haar dan weer even aan. 'En als je het niet meer wilt moet je het zeggen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik kijk naar Drew en glimlach dan. 'Het is niet dat ik het niet wil proberen, dat wil ik best. En het maakt niets uit dat je tegen een stootje kan. Ik draag een geheim bij me.' Ik zucht een keer zachtjes en sta dan op. Ik kijk even naar Drew. En dan naar de kaarsen. Ik til mijn handen op en richt me op echt alle kaarsen hier op het terras. Dan laat ik de vlammen eerst allemaal uitgaan en dan helemaal oplaaien om ze vervolgens weer normaal verder te laten gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.