• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem even aan en gooi dan mijn hoofd weer in mijn hals terwijl ik het tempo nog iets opvoer. Ik masseer met mijn ene hand mijn linkerborst en geniet van alles. Ik kreun af en toe.

    [Ik wil echt er door zijn voor mijn examens in december maar als ik een lief eb, kan ik me nie concentreren en buis ik. En nu vraagt mijn ex -die ik nog leuk vind- of ik weer met em wil --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Bedenk dat het niet voor niets is uitgegaan he Lizl? Niet lullig bedoelt, maar ik weet zelf hoe het is om weer terug met iemand te nemen xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimes hij heeft het uitgemaakt omdat ik er nog niet klaar voor was... het is nu al een jaar-en-een-half geleden en toch heb ik nog gevoelens voor hem... ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloot genietend mijn ogen. Met mijn duim begon ik haar clitje te bewerken, terwijl het warme gevoel opnieuw in golven door mijn lichaam stroomde en tintelingen mijn buik overnamen.

    {Misschien moet je iets afspreken met hem.
    Je maakt hem duidelijk dat je hem nog wilt, maar dat je ook niet wil buizen. Dus spreek iets af in de trant van... tijdens de examens alleen na 20u of zo...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun zachtjes en bijt op mijn lip. Ik voel de spanning weer opbouwen en kijk even naar zijn gezicht. Dan voer ik het tempo nog iets op en leg mijn hoofd weer in mijn hals.

    [Dat is een idee maar ik heb nu iets verkeerd gezegd en ie is nu kwaad. Ik had dat examending gezegd maar hij denkt dat ik gewoon niet meer met hem wil.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Zeg dan tegen hem dat jij hem nog wel wil, maar als hij er nu al kwaad om is gelijk. Als hij om je geeft zal hij je geloven als je zegt dat je hem nog wel wil, maar dat je ook aan school moet denken. Dat je niet wil buizen is namelijk heel logisch]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {oei, maar leg het hem uit
    Als hij echt van je houdt, komt het wel weer goed en zal hij het begrijpen}
    Axton
    Ik kreunde harder. Mijn gezicht vertrokken in een masker van puur genot.
    Mijn duim speelde nog steeds met haar clitje, terwijl de warmte zich verzamelde in mijn onderbuik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik stuur nu niets meer... Ik wacht wal tot morgen. als hij kwaad is moet ik hem met rust laten anders vliegt hij uit. Zo zit hij gewoon in elkaar... another subjest: lieve Jaimes mag ik nog een reactie met Mich?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik ga sneller en sneller en voel het genot door me heen gaan maar ik stel mijn orgasme uit. Hij moet eerst klaarkomen. Ik kom later wel aan de beurt. Ik leun iets naar voor en kus hem weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn ademhaling ging steeds sneller en het tintelende, warme gevoel overspoelde me bijna helemaal.
    Haar lippen drukten weer op de mijne en ik beantwoorde de kus, hongerig maar buiten adem.
    Ik voelde mijn hoogtepunt nabij komen, maar hield het in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    'Ik weet niet, als ik naar mijn ouders ga misschien wel. Ze komen niet altijd. Het ligt aan het humeur van mijn ouders.' zeg ik en wieg onze handen iets heen en weer. Ik heb niet zo'n zin in dit gesprek maar laat het niet merken.


    Michelle Fox
    'Aan hun humeur?' vraag ik dan met een opgetrokken wenkbrauw. Onzehanden wiegt hij tussen ons in heen en weer. Hij heeft lekkere warme handen. 'Ach, het zijn mijn zaken ook niet.' Ik moet me er niet mee bemoeien ofzo. Ik kijk weer in de etalage's op zoek naar maskers.


    [Lizl, zullen we ze zo even laten doorspoelen? x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {oh, krijg ik ook reactie in het ander topic??? :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik laat mijn lippen terug naar zijn oor afdwalen en kus hem daar zachtjes voor het te moeilijk word en ik me terug trek en nog wat sneller ga. Ik bijt op mijn lip. Het word moeilijker om het tegen te houden.

    [goed plan Jaimes]
    Drew H.
    2 uur later
    'Ik wil je iets tonen.' fluister ik zachtjes in haar oor en trek haar zachtjes mee naar een appartement. Ik duw de deur open en loop dan met haar de trappen op. Helemaal naar boven. We komen dan uit op een dakterras. Het is helemaal verlicht met kleine lichtjes en kaarsen. Er lichen bloemblaadjes en ik neem haar voorzichtig mee naar het uitzicht. Los Angeles bij nacht. Het is prachtig. Er ligt ook een dekentje op de bank met een chocoladefondueset en fruit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde weer en na een tijd kon ik het gewoon niet meer uithouden. Ik kwam met een luide kreun klaar en opende meteen mijn ogen om Alexi recht aan te kijken. Nog steeds een beetje aan het nazinderen van het orgasme.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nick zegt dat Jake niet thuis is en ik kijk dan naar Nick. 'Hoe weet je dat?' vraag ik dan aan hem. 'Heeft hij dat tegen je gezegd?' dadelijk ligt hij boven dood ofzo, weet hij veel. Ik loop door naar de keuken. Wacht.. waar is die? 'Waar is de keuken?' vraag ik dan Nick en kijk hem aan terwijl ik op mijn lip bijt en hem met vragende ogen aan kijk.

    Nick
    Dat voel je, in iedergeval demonen wel, je voelt of er iets in de buurt is en in dit geval ben alleen jij hier. Daarom zijn de meeste spoorzoekers ook demonen' Andwoord ik. 'Ik heb geen idee, ik kwam hier van.. Middag? pas voor het eerst.


    Don't be like the rest of them, darling