• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [het is mooi, heb het wel vluchtig gelezen want ben moe 'x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Awh dankje (: ik zal reageren op drew ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [thanks :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij drukt een kusje op mijn neus en daardoor blijft er een leuke glimlach op mijn gezicht zitten. Hij zegt dat ik mooier zal zijn dan de mooiste ster aan de hemel. En hij kust me zachtjes en ik ga voorzichtig dichter tegen hem aan zitten zodat het lekker warm is en kus hem teder terug. 'Nog nooit heb ik me zo gevoeld Drew,' prevel ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik glimlach door haar woorden en kus haar weer even. Ik haal mijn lippen van de hare en leg dan mijn hoofd op de hare. Ik pak nog een stukje fruit met chocolade en houd die voor haar mond. 'Mondje open.' glimlach ik weer. Mijn vinger tekent zachtjes op haar schouder ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox lol. Ik typte bijna Leslie xd
    Hij legt zijn hoofd tegen die van mij en hij zegt weer mondje open. Ik ga er met mijn mond heen en schaap zachtjes met mijn tanden langs zijn vinger voordat ik het stukje fruit weg bijt. Het is echt lekker, chocoladefonduen. Zijn vinger zorgt ervoor dat er een aangename kippenvel op mijn arm verschijnt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan. 'Koud lieverd?' vraag ik haar bezorgt en doe mijn trui uit om over haar schouders te leggen. Ik kan wel tegen de koude; Het is niet alsof ik elk moment ga doodvriezen al is het wel december.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Oké, dit is de druppel. Ik voel nu gewoon iets. Ik heb niet de behoefte om mezelf warmer te maken door mijn kracht. Maar inderdaad gewoon door heel lief de trui van Drew om mijn schouders te krijgen. Door niet naast een klootzak te zitten alleen maar voor seks, maar door liefkozend te worden door iemand die om me geeft. En ik weet dat die iemand Drew is. 'Ik hou van je,' floep ik er dan ineens uit en mijn eigen mond valt er zelf van open en ik druk gauw mijn hoofd tegen zijn schouder om blosjes te verbergen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Les
    Hij zegt dat hij hier vanmiddag pas voor het eerst kwam en mijn lippen vormen een O die ook over mijn lippen komt. 'Dan ga ik wel even kijken. En kan ik demonen herkennen ofzo? Hebben ze iets verschillends qua uiterlijk?' Ik loop op de begane grond en vind dan al gauw de keuken. Ik trek de koelkast open en vind... cola. Ik pak het eruit en ga met mijn hand door mijn haar. 'Glazen, glazen,' mompel ik tegen mezelf.

    Mich
    Hij fluistert in mijn oor dat hij me iets wil tonen en ik kijk afwachtend naar hem maar hij trekt me mee naar een appartement. Ik wacht geduldig af en ben echt nieuwsgierig. We gaan trappen op en komen dan uit bij een heel mooi dakterras. Er staan allemaal kleine lichtjes op en kaarsen. Mijn mond valt lichtelijk open, maar die sluit ik al snel weer. Maar hoe? Hij was de hele tijd bij mij? Heeft hij dit voor mij gedaan? Hij neemt me mee naar buiten en ik zie de bloemblaadjes en het uitzicht. Dat is zo prachtig. Ik kijk naar Drew dan en druk zacht en teder een kus op zijn lippen. 'Het is beeldschoon,' prevel ik tegen zijn lippen.

    [Sorry, ik was even bezig met mijn verhaal ^^ ik hoef nog maar 153 woorden :Y)]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 8:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Meestal weet je het wel, in iedergeval kun je het verschil zien tussen mensen en demonen. Demonen stralen als het ware warmte af' Andwoord ik vervolgens en loop met haar mee en blijf bij de keuken in de deuropening staan terwijl zij opzoek is naar glazen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Reageer straks, ik kijk amnt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Reageer straks, ik kijk amnt :3]


    Awesome! Welke aflevering ben je? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik rol met mijn ogen en ga dan van hem af om het aan te trekken. 'En wat denkt u?' vraag ik iets giechelachtig aan hem. Ik draai een rondje voor zijn neus. Het lijkt alsof ik dronken ben maar ik ben het niet echt;

    Axton
    Ik grijnsde.
    "Geweldig. Ik krijg er bijna weer zin van." grijnsde ik speels en sta dan ook op. Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen op haar voorhoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi P.
    Ik glimlach en kus hem weer zachtjes. 'Hm geen bisnummer voor vandaag.' grinnik ik dan en ga weer zitten in de zetel. 'Wat gaan we doen?' vraag ik hem dan. Ik sta iets te hyper.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Michelle Fox
    Oké, dit is de druppel. Ik voel nu gewoon iets. Ik heb niet de behoefte om mezelf warmer te maken door mijn kracht. Maar inderdaad gewoon door heel lief de trui van Drew om mijn schouders te krijgen. Door niet naast een klootzak te zitten alleen maar voor seks, maar door liefkozend te worden door iemand die om me geeft. En ik weet dat die iemand Drew is. 'Ik hou van je,' floep ik er dan ineens uit en mijn eigen mond valt er zelf van open en ik druk gauw mijn hoofd tegen zijn schouder om blosjes te verbergen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.