• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Michelle Fox
    Hij neemt me mee naar het podium en ik luister naar de man die aan het zingen is. Het klinkt wel oké. 'Ik ga je hier nog om vermoorden,' zeg ik lachend en kijk even naar hem. De man is klaar en verlaat het podium. Dan duw ik Drew overeind. 'DREW WIL ZINGEN!' roep ik dan door de zaal heen en grinnik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en merk even hoe dicht hij bij de waarheid zit. Als ze al na 4 maanden geboren worden in plaats van 9, hoe snel groeien ze dan? Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Axton als het aangeboren is... zoals bij jouw, tot welke leeftijd word je dan ouder?' vraag ik hem iets bezorgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew H
    'He? Wat!' zeg ik verbaast en ik kijk Mich even met toegeknepen ogen aan. 'Het podium op.' hoor ik iemand lachend zeggen en zuchtend loop ik het podium op. Ik denk even na en fluister dan het liedje tegen de dj die de muziekale versie oplegt. Ik begin Yellow te zingen. 'Look at the stars; look how they shine for you
    And everything you do
    Yeah, they were all yellow

    I came along; I wrote a song for you
    And all the things you do
    And it was called yellow

    So then I took my turn
    Oh what a thing to have done
    And it was all yellow

    Your skin, oh yeah your skin and bones
    Turn into something beautiful
    D'you know?
    You know I love you so
    You know I love you so...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik ben een demon, mensen teisteren is wat ik moet doen. 'Sorry lief,' zeg ik lachend. Hij moet het podium op en ik zie hem dan wat zeggen tegen de dj. Hij begint dan met zingen en ik weet al snel welk liedje het is. Yellow. Het is een mooi liedje, en ik luister naar de tekst en ik kijk Drew aan met een lieve glimlach. De tekst is zo mooi, ik vraag me af of hij het voor mij zingt of gewoon toevallig. Ik hoop op het eerste. Als Drew klaar is begin ik luid te joelen en te klappen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lach zachtjes en merk even hoe dicht hij bij de waarheid zit. Als ze al na 4 maanden geboren worden in plaats van 9, hoe snel groeien ze dan? Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Axton als het aangeboren is... zoals bij jouw, tot welke leeftijd word je dan ouder?' vraag ik hem iets bezorgt.

    Axton
    Ik keek even nadenkend voor me uit.
    "Voor welke leeftijd kan ik doorgaan?" vroeg ik toen. Ik vond het moeilijk om dat van mezelf te schatten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    Ik loop terug naar Mich en neem haar even in mijn armen om haar te kussen. 'Jouw beurt lief.' grinnik ik dan en duw haar zachtjes naar het podium. Ik ga weer op mijn stoel zitten en kijk haar afwachtend aan.

    Alexi
    Ik kijk hem aan. 'Geestelijk of fysiek?' vraag ik hem. 'Fysiek tussen de 18-19.' Ik kijk weer naar Tyler en strijk zachtjes over zijn wang. Hij pakt mijn vinger vast met zijn kleine handje en ik moet vanzelf glimlachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij neemt me in zijn armen en kust me en ik glimlach tegen zijn lippen. Dan grinnikt hij dat het mijn beurt is. 'Nee!' zeg ik dan maar hij duwt me al zachtjes naar het podium. Ik zie dat hij me afwachtend aan kijkt en ik grinnik dan. Ik loop naar het podium en direct door naar de dj. Ik weet al welk nummer ik ga zingen. Little Things.

    Your hand fits in mine
    Like it's made just for me
    But bear this in mind
    It was meant to be
    And I'm joining up the dots
    With the freckles on your cheeks
    And it all makes sense to me

    I know you've never loved
    The crinkles by your eyes when you smile
    You've never loved
    Your stomach or your thighs
    The dimples in your back at the bottom of your spine
    But I'll love them endlessly

    I won't let these little things slip out of my mouth
    But if I do,
    It's you,
    Oh it's you,
    They add up to
    I'm in love with you,
    And all these little things


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik luister glimlachend naar haar stem en blijf haar aankijken. Het is stil, iedereen luistert, dat is het mooie aan deze plek. Als ze klaar is sta ik glimlachend recht om hard te klappen. Velen volgen mijn voorbeeld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik blijf hem aankijken, tijdens heel het nummer. Het geweldige hier, is dat niemand je zal afkraken als je slecht zingt of als je een noot mist. Hier gaat het er gewoon om dat je het doet. Ik ben klaar en ik zie dat Drew glimlachend recht staat en hij klapt hard. Ik loop het podium af recht naar hem. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem lieflijk en zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik draai met haar in mijn armen een rondje en haal mijn lippen van de hare dan. 'Je was fantastisch' glimlach ik en ga weer zitten. Ik trek haar op mijn schoot en sla mijn armen om haar middel om haar dicht bij me te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Het doet me goed, dat hij het zegt. Want bij Drew weet ik dat hij het meent, en niet een of andere jongen het is omdat hij me in zijn bed wil krijgen. Nee, bij Drew is het anders. 'Jij was fantastischer,' zeg ik dan en druk nog een kusje op zijn mondhoek. Hij heeft me op zijn schoot getrokken en zijn armen zijn om mijn middel geslagen. Ik kijk toe hoe er een vrouw het podium op gaat, en ze zingt niet zo mooi maar ik klap toch wel heel hard voor haar als ze klaar is en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem aan. 'Geestelijk of fysiek?' vraag ik hem. 'Fysiek tussen de 18-19.' Ik kijk weer naar Tyler en strijk zachtjes over zijn wang. Hij pakt mijn vinger vast met zijn kleine handje en ik moet vanzelf glimlachen.

    Axton
    "Hmm, dan denk ik..." ik begon een beetje te rekenen in mijn hoofd. "Dat ze over zo'n 4-5 jaar eruit zullen zien als 18-19 en dan zullen ophouden met groeien."
    Ik knikte licht, ja, dat zou het moeten zijn.
    "Oh, en voor hoe oud kan ik geestelijk dan doorgaan, misschien?" vroeg ik, omdat ze zo duidelijk het onderscheid had gemaakt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    Ik leg mijn hoofd op haar schouder en kijk naar de optredens en klap voor hen. Plots hoor ik mijn naam en kijk vragend om. Tash. Een vriendin van mijn zus.'Hi Tash' glimlach ik beleefd. Ik kan niet zo goed met haar opschieten normaal, ze moeit zich te veel.

    Alexi
    Ik slik... 4-5 jaar... zo snel al. Wat moeten we doen? Thuisonderwijs? 'Gemengd.' zeg ik dan 'Soms gedraag je je als een jongen van 18 en soms... ouder. Nou ja ik vind het wel leuk.' zeg ik met een schouderophaal.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en knikte. "Hmm, dat is wel een compliment, denk ik." grijnsde ik en legde mijn hoofd even op haar schouder.
    "Jij bent ook al heel volwassen, hoor. Maar niet te. Je bent perfect eigenlijk." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”