• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Als de laatste woorden wegsterven klinkt er weer applaus en vlucht ik het podium af. Ik kijk Mich glimlachend aan en trek haar recht. 'Nog zin om te zingen of wil je verder shoppen?' glimlach ik en knijp zachtjes in haar handen.

    [verstrooid xd wilde zeggen dak moest slapen]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 23:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Je zingt mooi,' zeg ik dan voordat ik antwoord geef op zijn vraag. 'En eh, het maakt mij niets uit. Ik zou geen idee hebben welk nummer ik zou moeten zingen voor je. Dus misschien maar shoppen? Hoewel het hier ook leuk is. Laten we het erop houden dat ik slecht ben met dit soort keuze's maken.' Ik lach onschuldig naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'We zullen gaan shoppen is het goed? We kunnen altijd nog terugkomen straks.' glimlach ik en pak haar hand vast om haar recht te trekken. Ik laat haar even een rondje draaien en trek haar dan zachtjes mee de club uit.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kruip tegen hem aan. Ik weet nu al dat ik zal huilen aangezien ik dat elke keer weer doe bij deze film en de titanic. Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 9:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Ik voel het nu niet meer terug komen Nick,' zeg ik zachtjes. En kijk naar hem met weer die moedeloze blik in mijn ogen.
    'Kunnen we zo of gaan genieten van deze omgeving, of terug gaan. Jij hebt toch hoofdpijn, misschien dat je anders een pijnstiller voor jezelf moet manifesteren.'
    Ik kan dat namelijk niet. Hoe graag ik ook zou willen.
    'Maar wat jij wilt,' zeg ik dan.


    Nick
    'Gewoon proberen, je geeft te snel op' Andwoord ik,
    'Probeer jij anders eens een pijnstiller te manifesteren' Andwoord ik, ik denk dat het haar deze keer wel zou lukken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Volgensmij was dit de laatste reactie van Ryan....]

    Ryan
    'Tja, alles heeft zo zijn voor en nadelen toch?' vroeg ik haar, 'ik kan niet zo gemakkelijk iemand genezen en ik leef lang niet zo lang' voeg ik er schouderophalend aan toe, ik wist ook niet alles over het engel-zijn.. Alleen hetgene wat m'n moeder en over had geschreven in haar boekje. Je zou het een dagboek kunnen noemen maar dan voor spreuken enzovoort.


    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik knik even en kijk hem weer aan. Ik grinnik dan even. 'Geloof het eeuwige leven is ook niet geweldig. Maar het genezen is wel handig.' zeg ik dan en grinnik even. 'Maar ik kan ook genoeg dingen niet die jij wel kan.' zeg ik dan en haal kort mijn schouders op. 'Maar zullen we naar binnen gaan, ik begin het koud te krijgen.' zeg ik dan en ril even en kijk hem aan met een glimlachje.

    [Ik weet niet of Ryan nog bij Katharina is, anders negeer je deze reactie maar... Maar goed ben er dus weer en ga weer wat reacties schrijven hier, ga zo een met Aurora doen, is die nog bij Hayden...]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 10:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan
    'Is goed' Andwoord ik met een glimlach en sta vervolgens op en wacht tot zij mijn voorbeeld volgt en laat het vlammetje op mijn hand verdwijnen.

    {Volgensmij heb je gelijk}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Ik knik bij zijn idee en lach als hij me een rondje laat draaien. 'Goed idee,' zeg ik met een glimlach. We lopen naar buiten en gaan de kou weer in. 'Gaan we ook voor jou shoppen?' Vraag ik dan. 'Aangezien jij ook wat nieuws moet hebben. Voor het bal of niet. Ligt er maar net aan of je gaat.' En ik druk een kusje op zijn kaak.

    Leslie Day
    Ik zucht en kijk Nick dan aan en ik moet er toch om lachen. Ik geef hem een duw zodat hij omvalt in het zand op zijn zij. 'Dat zat niet bij de opties Nick,' zeg ik lachend. Maar ik ga dan, hoe belachelijk het klinkt, in mediteer houding zitten en sluit mijn ogen. Het is heel simpel. Ik wil een pijnstiller voor Nick. Dus ik krijg ook een pijnstiller. Voel de pijnstiller, zie de pijnstiller, proef de pijnstiller. Ik wil een pijnstiller dus ik krijg ook een pijnstiller. Ik wil een pijnstiller. Ik wil ik wil ik wil. Ik wil een pijnstiller. En dan voel ik ook echt iets in mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja die is nog bij Hayden maar Naoomz, doe dan gewoon wat randoms en zeg dat ze vertrekken uit het cafeetje?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HayBay
    'Ach, ik ken je nog niet echt dus weet ik ook niet of je tactisch bent of niet,' zeg ik lachend. Ik neem nog een slok van mijn cola en knik als ze zegt dat we elkaar wel helpen. 'Ik heb alleen geen idee of er leuke jongens voor mij zijn en die ook nog geen date hebben en ook met mij willen,' zeg ik dan met een bedenkelijk glimlachje rond mijn lippen.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'We leren elkaar nog wel kennen met de tijd.' zeg ik dan en grijns even en haal mijn schouders op. 'We vinden wel iemand, desnoods sleuren we iemand van buiten school mee.' zeg ik dan lachend. 'En er zullen er vast nog zijn, maak je geen zorgen.' zeg ik dan grijnzend. Als ik dan mijn cola op heb kijk ik Hayden aan. 'Zullen we zo gaan?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    Ik grijns als ik een pijnstiller zie verschijnen in haar hand, 'Sorry wat zei je ookalweer over niet kunnen? Volgensmij had ik dat deel niet helemaal meegekregen' Zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew H.
    'Nou... ik kan wel een pak gebruiken, al is het maar voor de feestdagen.' zeg ik zachtjes en knijp weer zachtjes in haar hand. 'Hm ok, nu eerst schoenen?' vraag ik haar. Juwelen en het masker zijn voor later.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haypay
    'Dat iemand van buiten meesleuren klinkt als een heel goed idee,' zeg ik met een kleine grijns. Ik ben altijd wel in voor grappige dingen. Mits ze niet te ver gaan. Ze vraagt of we zo gaan en ik knik. Ik gooi mijn cola achterover en vraag om de rekening. Ik betaal voor ons beiden en sta dan op en loop richting de kapstok en pak mijn jas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik open voorzichtig een oog als Nick zegt dat hij het deel met de pijnstiller niet kunnen manifesteren niet helemaal begreep. Een lachje zit op mijn lippen en in een opwelling geef ik hem een knuffel. 'Dank je,' zeg ik gemeend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik ga even eten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Hij vraagt of we nu eerst schoenen gaan doen. Ik verstrengel onze vingers. 'Nope, we gaan eerst jouw pak doen,' zeg ik glimlachend. Ik trek hem mee naar een winkel waar ze allemaal pakken daar gelijk op maat maken. Het lijkt alsof ze heel snel zijn omdat ze het zogenaamd achter maken, in korten of wat dan ook. Maar ik weet dat dit een winkel is door demonen. En dat ze het pak gewoon manifesteren. En ik ken ook de eigenaar, hij is homo en een goede vriend van me. 'Kom maar mee,' zeg ik glimlachend tegen Drew. 'Stitch!' Roep ik dan door de winkel. En ik hoor gestommel wat voor mensen oren nog niet te horen is en ik lach dan als ik hem aan zie komen lopen. Hij is gestoord. 'Heeeeee Mich,' zegt hij dan en hij geeft me een knuffel. 'Wie is dat?' Vraagt hij aan me. Ik glimlach. 'Dit is Drew en hij heeft een pak nodig. Voor de feestdagen, misschien voor het bal.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.