• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ze zegt dat we eerst voor mijn pak gaan kijken en neemt me mee naar een winkel. Ze roept ene Stitch die aankomt lopen en haar knuffelt. Hyper geval? 'Ehm hi?' zeg ik dan met een glimlachje. Ik weet niet echt wat ik moet doen. Ik ben nog nooit naar een winkel gegaan waar alles op maat is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Ik weet dat Stitch gedachten kan lezen, dat zit bij zijn demonen gave. Dus ik zeg in gedachten tegen hem dat hij normaal moet doen -voor zover hij dat kan- tegen Drew. En dat Drew niet zomaar een slippertje is, maar echt een leuke jongen. De glimlach op Stitch gezicht laat me zien dat hij het helemaal leuk vindt. Een lach staat ook op mijn gezicht en ik kijk dan naar Drew. 'Drew, dit is Stitch, ik ken hem al een tijdje,' laten we zeggen meer dan honderd jaar, 'en hij is de beste in pakken snel op maat te laten maken. Dus... We kunnen wel gaan rondkijken hier in de winkel tot je een leuk pak ziet.' Er hangen hier voorbeelden in de winkel hoewel je in principe echt alles kan vragen wat je maar wilt. 'En dan kan je daarna je maten op laten nemen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Help me?' glimlach ik zachtjes tegen Mich. Ik overleef dit volgens mij niet als ik alleen een pak moet kiezen. Ik kijk wat rond. Misschien is gewoon klassiek -zwarte jas, zwarte broek, wit hemd, zwarte das- het beste. Het past ook nog eens bij haar jurk voor het geval dat ze ja zegt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij vraagt zacht aan me help me en ik glimlach en druk een kusje op zijn wang. Ik laat zijn hand los en knik. 'Ik zal helpen,' zeg ik glimlachend. Ik knoop mijn jas open en geef die dan aan een werknemer mee. Ze kennen me hier en ik ken hen. Ze zijn te vertrouwen. 'Oke, wat wil je? Heb je toevallig iets in gedachten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Ryan
    'Is goed' Andwoord ik met een glimlach en sta vervolgens op en wacht tot zij mijn voorbeeld volgt en laat het vlammetje op mijn hand verdwijnen.


    Katherina "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik knik en sta op en ga naast hem staan en loop met hem terug naar binnen, het vlammetje heeft hij inmiddels al laten verdwijnen uit zijn hand en ik glimlach even. 'Waar wil je naartoe?' vraag ik dan en kijk hem glimlachend aan.

    jaimyhoi schreef:
    Haypay
    'Dat iemand van buiten meesleuren klinkt als een heel goed idee,' zeg ik met een kleine grijns. Ik ben altijd wel in voor grappige dingen. Mits ze niet te ver gaan. Ze vraagt of we zo gaan en ik knik. Ik gooi mijn cola achterover en vraag om de rekening. Ik betaal voor ons beiden en sta dan op en loop richting de kapstok en pak mijn jas.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grinnik even en knik dan. 'Dat dacht ik ook al.' zeg ik en lach even. Ze betaald en ik schud even mijn hoofd. 'Je hoefde echt niet voor mij te betalen.' zeg ik dan met wen lichte grijns. 'De volgende keer is op mijn kosten.' zeg ik grijnzend en trek mijn jas aan en kijk dan naar Hayden en wacht tot zij ook haar jas aan heeft en alles en loop dan naar buiten en de kou omringt me meteen en ik ril even, maar loop dan toch weer verder naar de auto met Hayden.

    [Moet nu dansen, reageer straks weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Drew H.
    'Gewoon klassiek?' zeg ik aarzelend. Ik kijk haar iets wanhopig aan. 'Ik heb nog nooit een pak moeten kopen.' zucht ik en kijk om me heen. Meestal draag ik op deftige dingen gewoon een jeans, zwarte jas en een hemd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [right back... douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik open voorzichtig een oog als Nick zegt dat hij het deel met de pijnstiller niet kunnen manifesteren niet helemaal begreep. Een lachje zit op mijn lippen en in een opwelling geef ik hem een knuffel. 'Dank je,' zeg ik gemeend.


    Nick
    'Geen dank' Zeg ik waarna ik haar armen van me losmaak en vervolgens de pijnstiller uit haar hand pak en er nog twee bij laat manifesteren -een zou vast niet genoeg zijn- en slik deze tegelijk door. 'Wil je terug of hier blijven?'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kruip tegen hem aan. Ik weet nu al dat ik zal huilen aangezien ik dat elke keer weer doe bij deze film en de titanic. Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers

    Axton
    Ik kneep even zachtjes in haar hand en legde mijn hoofd tegen het hare. Ik legde het dekentje even wat beter en keek toen op naar het scherm. Mijn duim streelde zacht over de huid van haar hand.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij maakt mijn armen los en ik kijk hem met licht vernauwde ogen aan. 'Weiger je nou een knuffel?' Vraag ik een. Wie weigert er nou een knuffel? Knuffels zijn lief? Ik realiseer me nu wel wie ik de knuffel gaf. De jongen die mij misbruikt heeft. Maar dat valt grotendeels weg doordat hij me nu helpt. Het enige moment dat ik bang voor hem was, was toen ik tegen de muur ingesloten stond en hij dichterbij kwam en me duidelijk probeerde maken dat hij me niets zou doen. Ik heb er nog steeds vragen over waarom hij het heeft gedaan. 'Het maakt mij niet zoveel uit, ik wil in ieder geval niet meer bezig zijn met die dingen allemaal zoals manifesteren en weet ik veel wat. Vuur?' Ik weet niet wat ik voor de rest nog kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    'Gewoon klassiek?' zeg ik aarzelend. Ik kijk haar iets wanhopig aan. 'Ik heb nog nooit een pak moeten kopen.' zucht ik en kijk om me heen. Meestal draag ik op deftige dingen gewoon een jeans, zwarte jas en een hemd.


    Mich
    Ik grinnik als hij zegt dat hij nog nooit een pak heeft moeten kopen. 'Dan wordt dat tijd voor verandering,' zeg ik glimlachend. Ik trek hem mee een richting op aangezien ik weet waar alles ligt. Dubdubdub padadadammm. Heel random, ach ja. Ik hoor Stitch lachen en ik weet dat het om mijn gedachten is. 'Et voilà,' zeg ik dan als we bij de klassieke pakken komen. Gewoon zwart en stijlvol.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er toch weer! Dansen ging niet door! XD Ik helemaal voor niks ernaar toe gefiets en me zo vroeg klaargemaakt... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Fitch
    Ik grinnik als ze zegt dat ik niet hoef te betalen. 'Te laat,' lach ik. 'En het maakt mij niets uit. Ik heb toch zat geld. Mijn vader betaalt alles.' Een glimlach zit op mijn lippen en ik loop naar buiten met Aurore. Het is koud, maar ik vind het niet zo erg. Dadelijk maar eens gaan eten weer. Ik ben hongerig. Ze zullen vast wel een broodje in de kantine hebben. We lopen naar haar auto en ik wacht tot ze de auto open doet zodat ik kan instappen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik ben niet zo'n knuffelig typ' Andwoord ik simpelweg.
    'Hmm.. En verschijnen en verdwijnen. Wat ik trouwens niet graag doe' Voeg ik er aan toe. 'En jij mag nogsteeds kiezen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    De film is al een tijdje bezig en zoals voorspelt rollen er weer tranen over mijn wangen. Ik bijt zachtjes op mijn lip en zit volledig in de film. Het is net alsof ik er echt bijsta. Dat ik alles voor mijn ogen zie gebeuren en niets kan doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'