• Ik weet niet of mijn vraag hier gesteld mag worden. Ik ben net pas lied, dus.
    Ik ken deze website al een paar maanden maar ik wilde een account, dus dat deed ik.
    Maar bij sommige story's zie je een leeftijdslimiet.
    12+, 16+ whatever.
    Maar als je een account hebt en je bent jonger dan 12 of 16, zijn deze verhalen dan zichtbaar?
    ByTheWay, ik kon deze vraag niet zoeken of wat hier op lijkt.

    En zo nee (dat deze vraag hier niet gesteld mag worden) stuur me een privebericht.
    thanks


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    De story's zijn dan gewoon zichtbaar, het is alleen maar een adviesleeftijd.(:
    Welkom btw!


    Food.

    De stories zijn zichtbaar want de limiet is eerder een advies en er zijn ook erg veel verhalen die de limiet niet gebruiken terwijl ze eigenlijk weldegelijk 16+ zijn :')


    The soul needs autumn.

    Die leeftijden staan er alleen maar om je te waarschuwen dat er stukjes in kunnen voorkomen die voor jonger misschien niet geschikt zijn.

    We kunnen niet instellen dat het ook daadwerkelijk gebeurt want dan stellen users toch in dat ze al 18 jaar zijn en dus de stories kunnen lezen terwijl ze misschien nog maar 14 zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan 16+ gewoon zien, dus nee. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh lolwut, thanks voor de antwoorden.
    Maar het was me al opgemerkt dat deze verhalen kon lezen.
    Alleen; mijn ouders komen weleens kijken. En als ze zien dat er al 16+, dat weten ze al genoeg.
    Ze zijn gwn zo streng als het om leeftijd gaat =3='
    Zelfs met boeken. Of als iemand mijn een sigaret aanbied. Dan doen sommige bij me opschool.
    Nya, ..
    Hier kan een slotje op.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    DeathWolf schreef:
    Oh lolwut, thanks voor de antwoorden.
    Maar het was me al opgemerkt dat deze verhalen kon lezen.
    Alleen; mijn ouders komen weleens kijken. En als ze zien dat er al 16+, dat weten ze al genoeg.
    Ze zijn gwn zo streng als het om leeftijd gaat =3='
    Zelfs met boeken. Of als iemand mijn een sigaret aanbied. Dan doen sommige bij me opschool.
    Nya, ..
    Hier kan een slotje op.


    Stuur een pb naar een mod, dat is efficiënter en gaat vlotter.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    -> Slotje


    I am an idiot, I move.