• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hup reageren :) Hahaha, I like Ian too :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hij is Maxwell Zagorski en een Abercrombie&Fitch model en echt knap! Ja, heb hem op google opgezocht.... XD Ga nu reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha, ik wist dat hij Abercrombie model was, maar zijn naam niet :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik weet nosgteeds niet waar ik heen kan met Eleadora...Gosh, ik ben inspiratie loos, maar ik wil gewoon iets posten.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns en ben opgelucht dat ze me geloofd. Dan pak ik onze kleren en geef haar haar stapeltje. Zelf trek ik vlug mijn eigen kleren aan en haal even een hand door mijn natte haren, die over mijn rug druipen. ik trek mijn shirt maar weer uit, aangezien mijn shirt anders nat wordt door mijn haren. Eigenlijk zou ik wel weer naar de kapper willen, mijn haar werd te lang. Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen. Dan wacht ik tot ze aan gekleed is en pak haar hand vast. Ik loop met haar richting de keuken en kijk om me heen. Ik voel aan de deur, maar die is tuurlijk dicht. 'Zin om een tocht door de luchtschachten te maken,' vraag ik Naomi en loop al naar zo'n luchtrooster achtig ding. Ik bijt op mijn lip en druk een kus op haar voorhoofd.


    [Ik vind zijn uiterlijk echt leuk, al moet ik toegeven dat Justin tegenwoordig niet echt lelijk is! XD]

    Naomi Micheal
    Als hij me mijn kleren geeft neem ik die aan en spring snel in mijn kleren en ga even met een hand door mijn haren, ze waren lang geworden net zoals Ian's haren, maar mijn haren waren al vrij lang voordat ik hier kwam, maar nu zijn ze inmiddels al zo lang dat me zeker met gemak mijn onderrug reiken. Ze moesten nodig eens geknip worden, zo'n lange haren zijn alleen maar lastig, vooral bij het dansen. Ik pak dan maar het strikje dat om mijn pols zit en maak een slordige knot zodat mijn haren ook niet meer in mijn gezicht hangen en niet mijn hele shirt natzou worden. Dan draai ik me dan weer om naar Ian. 'Onze haren moeten nodig weer eens geknipt worden.' zeg ik dan en grinnik even. Ik voel dan zijn hand in mijn hand en hij trekt me mee de badkamer uit, richting de keuken. Als we dan bij de deur zijn heeft Ian al snel door dat hij dicht zit en ik grinnik even en schud mijn hoofd als hij vraagt of ik zin heb om een tocht door de luchtschaten te gaan maken. 'Hoe komen we anders bij de keuken? En met jou altijd.' zeg ik dan grijnzend en loop mee naar de luchtschacht. Ik kijk even naar het luik en dan naar Ian en grinnik. 'Aan jou de eer.' zeg ik dan wijzend naar het luik van de luchtschat dat hij eerst mag.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik ben weer binnen en wrijf over mijn armen om het wat warmer te krijgen. Ik besluit maar om gewoon terug te gaan naar de slaapzaal. Daar heb ik ook de grootste kans dat ik Josh tegen kom en dat heb ik nu even nodig. De herinnering aan mijn vader zit namelijk heel dicht aan de oppervlakte nu. En dat wil ik niet, dat haat ik. Ik kom de slaapzaal binnen en zie dan inderdaad Josh op zijn bed liggen. Ik loop naar hem toe en zeg dan, 'hi,' tegen hem met een glimlachje.


    Joshua Gayle
    Ik kijk op en zie Leslie en glimlach even. 'Hey.' zeg ik dan en zie dat ze het koud heeft en trek haar meteen op het bed dicht tegen me aan, mijn lichaam was eigenlijk altijd wel warm. Ik druk dan even kort een kus op haar kruim en glimlach gelukzalig. 'Hoe ging het bij Nala?' vraag ik dan en kijk haar aan en wrijf met mijn handen over haar armen om haar warm te krijgen en heb haar ook heel dicht tegen me aan. 'Ben je buiten geweest, je hebt het zo koud.' zeg ik dan zacht en kijk haar bezorgd aan en druk dan weer kort mijn lippen op haar koude voorhoofd en kijk haar dan weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns even en trek de luchtschacht open. Ik kruip erin. 'Ja de kapper klinkt goed,' fluister ik. Ik kruip verder zodat ze erbij kan. Waarom ik fluisterde? Omdat alles hier nogal hard galmt en andere het zo kunnen horen. Dat moesten we niet hebben. Ik begin te kruipen, wetende dat het niet zo ver was van hier. Ik bedoel, we zijn technisch gezien naast de keukendeur de luchtschacht in gekropen. Als Naomi ook in de schacht zit en weer achter zich dichtmaakt kruip ik verder en trap de luchtschacht open. Ik laat me eruit vallen en wacht op Naomi. 'Het is best hoog,' waarschuw ik haar. Ik blijf staan en kijk om me heen. Dan richt ik me weer tot Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grijns en spring en pak de rand vast en trek mezelf dan omhoog, dat ik vermagerd was enz betekende niet dat ik al mijn kracht verloren ben. Al snel ben ik dan in de schacht en maak hem achter me dicht en kijk dan grijnzend naar Ian. Ik kruip achter hem aan en we waren er al snel, aangezien we bijna naast de keuken in de schacht kropen. Ian maakt de luchtschacht dan open in springt eruit en ik kijk even vanuit de schacht naar beneden, het is inderdaag hoog en ik ben zo gezegd ook niet de grootste. Ik besluit maar niet te springen, bang dat ik iets nog zou breken. Ik laat me langzaam aan naar beneden zakken en hang uiteindelijk aan de schacht en laat dan los en val het laatste stukje naar beneden, bovenop Ian en ik schiet even in de lach en kijk hem aan. 'Dankje voor het breken van mijn val.' zeg ik dan en druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte.
    "Nou, sorry, maar ik vind het leuk om je kleren uit te gooien. En wie zegt dat dat niet gemikt was." grijnsde ik, waarna ik naar haar toe liep en mijn armen om haar middel liet glijden.


    Charlynn "Charly"
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Dankje dan voor het mikken van mijn broek op de bank, zal ik de volgende keer ook doen.' zeg ik dan en grinnik weer. Toen liep hij naar me toe en ik voel zijn arm om mijn middel glijden en kijk hem dan glimlachend aan. 'Wat wil je nu doen.' zeg ik dan en ga tegenover hem staan en laat mijn armen rond zijn nek glijden en kijk hjem grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zie hoe ze zich naar buiten laat vallen en dan ineens boven op me valt. Ik klem mijn armen stevig om haar heen en kijk haar met een lachje aan. 'Graag gedaan.' ik kus haar even terug maar ga dan weer staan. Ik voel even een pijnscheut door me heen en bijt op mijn lip. Dan herpak ik me en loop op mijn dooie gemakje naar de koelkast. Ik was hier al zovaak geweest. Ik pak er wat drinken uit en twee glazen. Ik loop relaxt door naar de la waar allemal eten in ligt en pak er twee repen chocolade uit. Dan pak ik nog twee croissantjes en vul mijn joggingzakken met snoepjes. 'Zo voorraad is wel weer goed,' grinnik ik en geef haar een glas. Ik ga op het aanrecht zitten en kijk om me heen. Ik denk weer even aan de man die ik vermoord heb. Zou hij kinderen hebben? het leek me sterk, maar het zou kunnen. ik slik moeizaam en sla mijn ogen neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario 'Alex'
    "De vraag is." grijnsde ik op mysterieuze toon. "Wat wil jij doen." Ik wiebelde eens grijnzend met mijn wenkbrauwen.
    "Nee, sorry, ik doe vaag. Eigenlijk weet ik gewoon niks en wil ik het wat van je af duwen."


    “To live will be an awfully big adventure.”



    [Zo kan ik nog lang doorgaan! XD]

    Naomi Micheal
    'Sorry.' zeg ik dan toch nog even en klim van hem af en ga recht staan en er zitten kleine blosjes op mijn wangen. Hij pakt dan wat te drinken en ik neem het glas dankbaar aan. Als ik dan chocola zie verschijnt er een hele brede glimlach op mijn gezicht, ik had zo gezegd een verslaving aan chocola. Als ik dan ook de rest van het eten zie loopt het water me bijna uit de mond. Na zo lang niet meer gegeten te hebben doet alles me goed en ik merk nu pas hoeveel honger ik eigenlijk heb. Hoelang heb ik niet meer gegeten, zeker een paar dagen, maar gelukkigheb ik wel nog genoeg kunnen drinken. Ik ga dan naast hem zitten en kijk even de keuken rond en dan naar Ian en zie dat hij zijn ogen heeft neergeslagen en een niet al te vrolijke gezichtsuitdrukking op zijn gezicht heeft. Ik weet denk ik al meteen wat het is en pak voorzichtig zijn hand vast en geef er een bemoedigens kneepje in en kijk hem aan en leg dan zacht mijn hoofd op zijn schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    "De vraag is." grijnsde ik op mysterieuze toon. "Wat wil jij doen." Ik wiebelde eens grijnzend met mijn wenkbrauwen.
    "Nee, sorry, ik doe vaag. Eigenlijk weet ik gewoon niks en wil ik het wat van je af duwen."


    [Ik heb werkelijk geen idde wat ik ze moet laten doen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp



    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip en kijk Naomi aan. ik maak de reep chocola open en breek een stuk af voor mezelf, terwijl ik de rest vsn de rijp aan Naomi geef. ik sla mijn arm om haar middel en drink rustig een beetje. Ik neem af en toe een stukje chocola van de andere reep en eet ondertussen ook mijn croissantje. Ik had honger en dan ging elke combinatie samen. Het rare is dat je pas weet hoe veel honger je hebt als je een hap eten hebt genomen. Ik glimlach even en druk een kusje op Naomi's kruin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {haha, ik ook niet
    Gaan ze proberen ontsnappen? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”